P
"piia"
Vieras
Eli keskenmeno todettiin viime viikon perjantaina, seuraavana päivänä lääkkeellinen tyhjennys. Siitä sitten maanantaina alkoi vähän omituiset alavatsa kipuilut/jomotus. Jatkui perjantaihin asti jolloin oli myös vähän lämpöä, kävin päivystyksessä varmuuden vuoksi. No lääkäri ultrasi (vatsan päältä, ei ollut sitä millä ultrataan alakautta) ja meinasi, että kyllä siellä hänen silmään jotain tulehdukseen liittyvää on. Sanoi että kohtu kyllä varmastikin tyhjentynyt kokonaan mutta että jokin reuna siellä on luultavasti päässyt vähän tulehtumaan. No kirjoitti sitten kaksi ab-kuuria 10 päiväksi.
Nyt mua mietityttää että voisko sinne kuitenkin olla jotain raskausmateriaalia jäänyt. Olen nyt kaksi vuorokautta kuuria syönyt, välillä tuntuu edelleen semmosta jomotusta alavatsalla. Jälkivuoto on kyllä mulla jo paljon vähentynyt ja nyt ei ole pariin päivään ollut kuin semmosta ruskeahkoa vuotoa, ei siis veristä ollenkaan.. Aivan pelkällä pikkuhousunsuojalla pärjää.
Onko jollain kokemuksia, millaista on vuoto jos kohtuun on jäänyt raskausmateriaalia? Runsasta ja veristä? Vai jotain muuta?
Ja kuinkahan äkkiä kohtutulehdukseen puree nuo kuurit, määräs mulle Flagyl+Kefexin... Kiitos vastauksista!
Nyt mua mietityttää että voisko sinne kuitenkin olla jotain raskausmateriaalia jäänyt. Olen nyt kaksi vuorokautta kuuria syönyt, välillä tuntuu edelleen semmosta jomotusta alavatsalla. Jälkivuoto on kyllä mulla jo paljon vähentynyt ja nyt ei ole pariin päivään ollut kuin semmosta ruskeahkoa vuotoa, ei siis veristä ollenkaan.. Aivan pelkällä pikkuhousunsuojalla pärjää.
Onko jollain kokemuksia, millaista on vuoto jos kohtuun on jäänyt raskausmateriaalia? Runsasta ja veristä? Vai jotain muuta?
Ja kuinkahan äkkiä kohtutulehdukseen puree nuo kuurit, määräs mulle Flagyl+Kefexin... Kiitos vastauksista!