Keskenmeno ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja odottelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

odottelija

Vieras
hei!

Sain viime viikolla keskenmenon ja minulle sanottiin, että seuravat menkat alkaa 4 viikon kuluttua.. ?! Onko mahdollista, että niin nopeaa? Sehän tarkoittaisi, että se keskenmenovuoto olisin tavallaan luettu menkoiksi ja aivan normaalisti menkat tulisi sitten 4 viikon kuluttua..

Kerkeääkö elimistö niin nopeaa palautua keskenmenosta? Aiotaan nyt olla ilman ehkäisyä, joten tässähän alkaaa olla kohta puolin ovisaika käsillä, jos tuohon menkkojen ajankohtaan olisi uskominen..

Milloin teillä on menkat tuleet km:n jälkeen?

Ajattelin ovistikuilla hieman seurailla, että missä mennään..

*kova kiirus uutta yrittämään* :ashamed:

Meillä oli keskenmeno toukokuussa ja menkat tuli kolmen viikon päästä. On kuulemma mahdollista tulla raskaaksi jo silloin,mutta kuulemma yleensä on niin että kroppa jotenkin hylkii ajatusta. Nyt meni toiset menkat ja taas odotellaan...

Minä taas olen kuullut, että heti keskenmenon jälkeen raskaaksi tuleminen on jostakin syystä helpompaa kuin "normaali" tilanteessa.

Tuohon en osaa vastata, milloin menkat yleensa keskenmenon jälkeen tulee.

Täältä palstalta olen lukenut, että menkat ovat yleensä alkaneet 4-6 viikon päästä keskenmenosta.

Ja myös sen, että km:n jälkeen tulee yleensä melko helposti raskaaksi. Itse ajattelin kuitenkin odottaa ensin yhdet kk, ennen uutta yritystä.

Onnea uuteen yritykseen!!!

Minäkin olen kuullut, että kesenmenon jälkeen on usein helppo tulla raskaaksi, mutta yhet menkat suositellaan odottamaan, jotta elimistö ehtisi toipua ja olisi valmis tukemaan uutta raskautta. Itsellä keskenmeno pari viikkoa sitten. Menkkoja ootellaan..