keskenjääneitä kotitöitä...

  • Viestiketjun aloittaja "hmmm"
  • Ensimmäinen viesti
"hmmm"
meiltä löytyy puoliksi tyhjennetty astianpesukone, puoliksi tyhjennetty pyykkiteline, puoliksi täytetty pesukone ja keskellä lattiaa on imuri, josta ei oikein tiedä onko se tulossa vai menossa...

mistä tää teidän mielestä kertoo :D
 
"vieras"
Meillä sentään pyykki ja tiskikone päällä asti. Mutta keittiö on edelleen kaaoksessa. Märkiä pyykkejä korissa mytyssä, kuivia telineessä, puhumattakaan siitä likapyykki vuoresta.
Imuri ei tällä kertaa keskellä lattiaa mut tavara kaaos taas melkoinen. Kirppari tavaroita lojuu eteisessä. Täs tietokone pöydällä ilta ja aamupala astiat (siis mun) . Sängyt petaamatta.
Listaa vois jatkaa loputtomiin
 
hmmm ap
jep, täältä löytyy lapset 2kk ja 4v, joten usein jää hommat kesken kun äitiä kaivataan ja sitten kun taas ehtii jatkamaan, en muista mikä jäi viimeksi kesken, vaan aloitan usein seuraavan homman :)

ja netissä olen lähinnä silloin, kun imetän, että siitä ei johdu keskeytykset!
 
Mä palstailen poika sylissä, kahvikuppi vieressä. Pöydällä vieressä aamupuuronjämät sekä mytyssä oleva ruokalappu ja puuroontuneet pöytätabletit.
Lattialla imeskelty ruisleivänpala, porkkana ja vitamiinipullo.

Sohvalla iso kasa kokoamattomia kestiksiä ja leluja lattialla.

Antaa olla. Mä juon nyt aamukahvia.:whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Niina85
.. siivosin eilen talon, mutta pölyrätti ja ämpäri löyty aamulla eteisestä (liekö poika meinannut lähteä niiden kera kouluun??) ja lattiamoppi on edelleen odottamassa keittiönnurkassa pääsyä töihin, mutta itsellä ei vaan oo ollu virtaa ryhtyä pesee lattiaa.. :whistle:
 
"vieras"
Keittiön siivous on kesken ja kasa kuivia pyykkejä odottaa viikausta ja kaappiinlaittoa. Pyykkiä pitäis lisääkin pestä mutta nyt on teline täys märkää. Siivotakin pitäis mutta imurointi on miehen homma joten se odottaa iltaa.
 
"Tyttöjen äiti"
Pölyrätti jäi aamupäivällä koristamaan kirjahyllyä. Imuri makaa keittiön lattialla ja tiskikone pitäis tyhjätä että sais tiskipöydältä aamun astiat koneeseen. Taidan seuraavaksi kuitenkin hakea postin ja keittää vähän kahvia. Ei ne työt tekemällä lopu....
 
Kotityöt ei karkaa..take it easy!

Mie tiskasin aamulla ja vippasin matot tuultumaan ennen ko töihin läksin.Yllätys yllätys-työpäivä päättyikin nopeesti,ja nyt en osaa aloittaa!!Listahan on loputon näin perjantaisin:lakanat koneeseen,imurointia,ikkunan pesua,lattian pesu,vessan+kylppärinpesu...ja nt tarviis soittaa vielä esimiehelle,mitä minä maanantaina teen erään paikan kanssa...Johonkin väliin tarvii laittaa ruokaikin...

Mutta ekaks pari lekaa kahvia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Söpön pojan mami;27147108:
Mä palstailen poika sylissä, kahvikuppi vieressä. Pöydällä vieressä aamupuuronjämät sekä mytyssä oleva ruokalappu ja puuroontuneet pöytätabletit.
Lattialla imeskelty ruisleivänpala, porkkana ja vitamiinipullo.

Sohvalla iso kasa kokoamattomia kestiksiä ja leluja lattialla.

Antaa olla. Mä juon nyt aamukahvia.:whistle:
:D oikeesti? Mä tulisin hulluksi! En kestä sekasotkua ja mielikuva tästä... :x :D
 

Yhteistyössä