Keskemeno, milloin seuraavat menkat?

• Viestiketjun aloittaja Tietoa kaipaava
  • Ensimmäinen viesti
Tietoa kaipaava
Minulla oli joulukuun alussa alkuvaiheen keskenmeno. ( 4.-17.12.2004)
( Vuodin 14-päivää kuin "saavista kaatamalla", kaavintaa lääkäri ei nähnyt tarpeelliseksi. Koska kuumetta ei noussut, en ollut erityisemmin kipeä ja oloni oli siihen nähden ihan hyvä .)

Nyt kaipaisin tietoa, milloin minulla pitäisi alkaa seuraavat kuukautiset?
Vai jääkö se arvoitukseksi aina keskenmenon jälkeen?

(Menkkojen olisi pitänyt alkaa 18.11.2004, Mutta tulivat 4.12.2004 keskenmenona pois.)

Minulla on 7kk-ikäinen poika.

Mulla on nyt kaavinnasta itse asiassa aika tarkaan kaksi viikkoa. Alkuraskauden keskenmeno oli. Vuoto oli tosi rajua siis tuon keskenmenon aikaan joka sitten rauhoittui tuossa kaavinnassa.
Ei oo vielä menkkoja kuulunut.
Muistelen että jossain olisi ollut että ekat menkat saattaa tulla 3-6 viikon kuluessa keskenmenosta.
Mutta onko mahdollista että olet jo uudestaan raskaana?

No sitähän en osaa kyllä sanoa, että miten ne _yleensä_ keskenmenon jälkeen tulee vai onko edes olemassa mitään "yleensä".

Mulla elokussa km rv 9+2 ja vuoti melko reilusti hieman vajaat 2 viikkoa. Kuukautiset alkoi tasan 28 päivää keskenmenosta ja ovulaatiokin oli selkeästi "omalla paikallaan"

LillaMy1
Kiitos vastanneille.

Odotellaan nyt rauhassa tuleeko menkkoja
vai olenko raskaana! (Raskaus on mahdollista! :)

( siksi kyselin, kun mielestäni niitten pitäisi näillä paikkeilla
alkaa, jos keskenmenoa ei olisi tullut)

mammavaan
Mulla kaavinnasta aikaa 20pv..Ärsyttää tää odottaminen.Eka oli km joka huomattiin marraskuun alussa NT-ultrassa.Sit tehtiin lääkkeellinen tyhjennys.Noo sit jälkitarkistukses 4 viiko jälkee huomattiin et kohtu ei ollut täysin tyhjä..Sit parin päivän päästä kaavintaan ja nyt sit taas uusi jälkitarkistus ens kuun alussa.Hitto et ottaa päähän.Jos nyt ei oo kohtu kokonaan tyhjä ni lähteejärki.Menkat ollu viimeksi elokuussa jolloin sit aloin odottamaan.Tuntuu et oisin saanut piinailla ja odotella jo aivan tarpeeks..masentavaa...

Yhteistyössä