Kesäpäivätekemistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leontine.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leontine.

Vieras
Miehelle ilmaantui yllättäen pitkästä aikaa pari vapaapäivää ja lapsi on mummolassa, joten tiedossa olis nyt harvinaisesti kaks kokonaista päivää ihan kahdestaan. Yhteistä vapaa-aikaa ei oo ollut aikoihin, eikä sellaista välttämättä nyt tule pitkään aikaan olemaan, joten haluttaisiin tehdä jotain erityisen kivaa.

Tällä hetkellä suunnitelmissa olis lähteä Suomenlinnaan piknikille, mutta olis mukava tehdä jotain muutakin. Pää vaan lyö ihan tyhjää. Mitä kaikkea kivaa (pääkaupunkiseudulla) voi puuhata tälleen nättinä kesäpäivänä ja mahdollisesti vielä myöhemmin illalla?

Jos meille kävisi noin ihanasti, oltaisiin varmaan vällyjen alla 24/7, katsottaisiin leffoja ja nukuttaisi. :D

Mutta, voisi olla myös kivaa syödä rauhassa aamupala, käydä vaikka Linnanmäellä, korkeasaaressa tai just piknikillä Suomenlinnassa. Samalla vois käydä torillakin ostamassa evästä. Ja kokeilla sitä maailmanpyörää. Illalla vois käydä jossain keskustan ravintolassa syömässä...

Piknik jossain ulkona auringossa (vaikka siellä Suomenlinnassa), Linnanmäki, Serena.. Minusta ihaninta on vaan viettää yhdessä aikaa ilman mitään aikataulua. Itse tykkäisin vaikka mennä alkuun piknikille johonkin nättiin paikkaan, kierrellä sen jälkeen keskustaa ja ehkä pysähtyä hetkeksi jollekin kivalle terassille.

Asutte ilmeisesti Helsingissä/pääkaupunkiseudulla? Ehdottaisin, että lähtekää esim. Helsinkiin kiertelemään ns. "turisteina". Kuljeskelkaa katuja joita ette ole aiemmin kolunneet läpi, käykää kahviloissa/ravintolassa jossa ette ole aiemmin käyneet jne. Oma kotiseutu arkistuu helposti, harvemmin tulee oikeasti katseltua sitä omaa kaupunkia silmät auki.

Minä en välttämättä lähtisi lapsiperheitä kuuntelemaan lintsille tmv. :rolleyes: Käykää piknikeillä eri puistoissa ja vaikka leffassa. Tai sitten vuokraatte kotiin leffoja, joita voi yhdessä vällyjen alla katsella. Hotelliyökin jossain kivassa paikassa tai vaikka Tallinnassa voisi olla kivaa vaihtelua ;).

Ollaan parikymppisiä. Linnanmäki olis muuten ihana idea, mutta tällaisena päivänä jonot on varmaan tähtitieteellisissä mitoissa, eikä nyt huvita viettää harvinaista vapaapäivää jonotellessa. Eikä kotonakaan huvita olla, kun oon itse istuskellut täällä nyt tylsistymiseen asti.

Tällä hetkellä suunnitelmana olis sitten lähteä torille hakemaan evästä ja mennä piknikille sinne Suomenlinnaan, sen jälkeen palaillaan varmaan taas keskustaan ja keksitään jotain tekemistä siellä.

Ulkomaille en saa nyt lähteä, mutta hotelliyö on mahtava idea! Oliskohan kenelläkään mitään suosituksia Helsingin hotelleista? Jos nyt kerrankin yöpyis jossain vähän fiinimmässä paikassa..

Otin juuri kovana seisovan kyrpäni ulos housuistani ja käskin vieressäni olevan 14-vuotiaan somalipojan imeä sitä. Poika imee nyt erittäin innokkaasti 26 vuotta itseään vanhemman poliisimiehen kovana seisovaa kyrpää. Laukean taas pian somalipojan suuhun, kuten olen tehnyt jo kymmeniä kertoja aiemminkin lukiessani tätä keskustelupalstaa.
Uskomattoman kiihottavaa taas kerran katsoa, kuinka siemennesteeni valuu pitkin komean somalipojan mustia suupieliä, kun poika ei kovasta yrityksestä huolimatta onnistu nielemään kaikkea spermaani.

Terveisin ylikonstaapeli Marko "Fobba" Forss
marko.forss@poliisi.fi

Jännä kun jotku saa yhteistä aikaa, niin iso osa on sitämieltä, että naimaan vaan. eikö se ole muutenkin joka päiväistä.

eipä ole kaikilla... meillä on 2-v kaksoset, eka luokkalainen ja teini kotona eikä peittojen heiluttelulle kyllä löydy hirveesti ylimääräistä aikaa. päiväsaikaan pitäis puuhaa kaksosten kanssa, illalla on sit kaikki kotona ja teini varsinkin valvoo jo sen verran myöhään etttei hirveästi viiti illallakaan metelöidä. eikä se seksi oo niin erityisen mukavaa, kun tarvii olla pelkäämässä että kuuleeko tainäkeekö lapset

Yhteistyössä