Kesäkuun alkuun mennessä 10 kiloa pois tästä päivästä lähtien.

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Noniin, mä oon 158cm pitkä ja painoa löytyy 70kg (huitelee tuon molemmin puolin mut tuo keskiarvo). Onko epätoivoista saada tuo kymppikilo pois vajaassa neljässä kuukaudessa? Ja nyt mullekin vinkkejä kehiin, mun suurin ongelma taitaa painonhallinnassa olla liian suuret ruoka-annokset ja liian pitkät syöntivälit. Plussaa mulla on runsas vedenjuonti. Nyt tsempatkaa minuu, haluan päästä näistä kiloista eroon ennen kuin paisun entisestään :D Niin ja plussaa on vielä kerran viikossa sulkapallotreenit miehen kanssa.

Onnistuu, mutta ei välttämättä ole kovin terveellistä eikä pysyvä ratkaisu. Suositeltu tahti painonpudotukseen on 0,5 kg/viikko eli 2 kg/ kk joten silloin semmoinen 8 kiloa olisi sulle ihan hyvä tavoite.

Mun tavoite on tiputtaa 5 kiloa samassa ajassa, toukokuun loppuun.

Kuin mun näppikseltäni...

Samat mitat, samat ongelmat ja yhteinen plussa (veden juonti meinaan).

Mä tosin oon laihduttanu jo pari viikkoa.

Ja sit sitä tsemppausta: Mikään ei ole mahdotonta, mä oon kertaalleen laihduttanut 15kg 8 kk aikana. (Niistä on 2v aikana tullut takaisin 5kg eli olen pitänyt vähän pidemmän tauon jolloin on myös tullut vähän takapakkia)

Mulla alkoi kanssa tänään laihdutus 8kg ja 2.5kuukaudessa tavoitteena.
Aika tiukka kuuri tiedossa mutta kesäksi kuntoon :laugh: tai ainakin melkein koska senkin jälkeen on vielä 5-8kg laihduttamista edessä. Ne kilot otetaankin sitten hitaammin ja yritän samalla oppia terveellisen tavan syödä ja liikkua.

Yhteistyössä