Kesätyö ryhmähaastattelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nervous
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nervous

Vieras
Moikka! Lähetin kesätyö hakemuksen Hok-elannolle, jonka toimipisteisiin (s-market) haettiin kesätyöntekijöitä. Vastaus hakemukseeni tuli yllättävän nopeasti ja sain kutsun ryhmätyöhaastatteluun. :D Onko teillä vastaavanlaisia kokemuksia ryhmähaastatteluista? Mitä siellä mahdollisesti kysytään tai tehdään.. Minua jännittää aika paljon, koska kyseessä no ensimmäinen työhaastatelu. Onko eroja kun on kyseessä kesätyöpaikka, eikä vakituinen työpaikka. Olen muuten 15-vuotias.. :)

Ryhmähaastattelu säästää haastattelijan aikaa, ei siinä varmaan sen kummempaa ole taustalla.

Kysyvät samoja kysymyksiä kuin haastattelisivat yksittäin. Luulisin heidän olevan kiinnostuneita miksi haet kyseistä paikkaa, millainen ihminen olet jne. Tärkeämpää kuin mitä vastaat kysymyksiin, on se millaisen vaikutelman annat itsestäsi.
Ole siis reipas ja iloinen oma itsesti!

Olen menossa samaan ryhmähaastatteluun kuin sinä :) Minua jännittää myös todella paljon ja ensimmäinen kerta! Mietin myös tässä että mitä siellä kysytään yms. Toivottavasti se menee hyvin! :) Tsemppiä sulle!

kävitkö jo siellä ryhmähaastattelussa? :) millainen se oli ja mitä kysyttiin? mä oon kanssa menossa hok-elannon ryhmähaastatteluun niin olis kiva tietää vähän etukäteen.

Yhteistyössä