Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
~KesäMassut 2007~
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Kreecher, post: 6708294, member: 1695"]</p><p>Heippa ja terveisiä Savonlinnasta!</p><p>On perä puuduksissa matkan jäljiltä...</p><p></p><p>Olipa tullut tosi paljon juttua viikonlopun aikana! Sehän on kivaa se.</p><p></p><p>Mä saattaisin jopa ostaa <strong>käytetyn rintapumpun</strong>, mutta en varmaan näkemättä sitä ensin "livenä", eli pitää kyllä sitten olla siistissä kunnossa. Kävin noita aventin pumppuja aikanaan huutiksessa metsästämässäkin,. mutta just sillon ei ollut, kun olisin tarvinnut, niin ostin sitten uuden.</p><p></p><p><strong>Irmeli</strong> sen sukupuolikeskustelun taisi aloittaa... Mun on pakko myöntää, että toivoin hieman sitä tyttöä, mutta nyt kun tiedän tämänkin olevan poika, niin mua loukkaa ihan kamalasti pienen vauvani puolesta, kun porukka hokee sitä "voi kun se nyt olisi se tyttö". Yks kaveri totesi, että "poikamaha, joudutte sit vieläki vaan tekemään yhden". Ei siis olla kerrottu kellekään, että tiedetään vauvan sukupuoli. Mutta siis saadaankohan me sitten vauvan synnyttyä onnittelukorttien sijaan suruadresseja kun olikin "väärää merkkiä"??? No, eipä kai sitä kukaan pahalla sano, ajattelemata vaan.</p><p></p><p>Ja tähän sukupuoliasiaan viitaten jouhevasti <strong>vauvan nimeen</strong>, joka on muotoutunut mulle todelliseksi ongelmaksi! En keksi millään mitään hyvää pojannimeä, joka sopisi meidän toisten poikien nimiin, kuulostaisi kivalta ja olisi sekä kirjoitus- että puheasultaan erittäin suomenkielinen. (meillä on ruotsinkielinen sukunimi, eikä kuitenkaan olla ruotsinkielisiä, siksi en halua, että etunimi edes vivahtaa ruotsiin) Tytölle olsii ollut nimi jo valmiina. Muutenkin tytölle olisi ollut vaihtoehtoja paljon enemmän, oon jotenkin nirso noiden pojannimien kanssa...</p><p></p><p>Onneksi <strong>Hiiviölle</strong> saati pojalle ei käynyt hullummin! Mua kans hrivittää noi liukkaat kelit...</p><p></p><p><strong>Helka</strong>, mulla on yks kaveri, joka vuoti koko raskausajan ja ramppasi äitipolilla lähes viikottain ja oli saikulla käytännössä koko raskausajan. Vuodon syy ei koskaan selvinnyt ja vauvalla oli koko ajan kaikki hyvin. Raskaus ei tosiaan ollut ihan helpoimmasta ja miellyttävimmästä päästä, eikä varmasti ole sinullakaan. Jaksamista paljon sinulle, ja hyvä kuulla, että vaueli voi hyvin! :hug: </p><p></p><p>Meidän pojilla on <strong>ikäeroa</strong> 2v1kk ja näille nuorimmille tulee 1v11kk. Esikoinen suhtautui vauvaan tosi hienosti, ei ollut yhtään mustasukkainen. Tai ei purkanut sitä vauvaan. Imettäessä esikoinen hankkiutui välillä tilanteisiin, joissa olisi tarvinnut äidin apua, esim. köytti itsensä vauvan sitteriin eikä päässyt pois. Siinä sitten onnettomana huuteli "apuja". Mutta tosiaan hyvin vähällä päästiin. Toi muuten kuulosti hyvältä idealta toi lappu ovessa, että vieraat muistaisivat huomioida myös esikoisen. Tosi kivasti meilläkin muisti kaverit ja sukulaiset onnitella myös isoveljeä ja jutella tämänkin kanssa.</p><p></p><p>Suureen <strong>seksikeskusteluun</strong> yhdyttäköön: mulla noi alapään suonikohjut hillitsee haluja aika tehokkaasti. Täysin selibaattiin ei olla ruvettu ja seksi on oikein kivaa, kun sitä on. Ongelmana on vaan sitten seuraavat pari päivää, kun alapää tuntuu olevan kuin synnytyksen jäljiltä... :/ \|O </p><p>Mut kyllä tätä olotilaa jaksaa, kun tietää, ettei se ole lopullista.</p><p></p><p>Nyt poistun virtuaalihiekkalaatikolta laittamaan poikaset nukkumaan. Iloista alkavaa viikkoa kaikille massuille ja niiden kantajille!</p><p></p><p>Kreecher & Antero 21+2</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Kreecher, post: 6708294, member: 1695"] Heippa ja terveisiä Savonlinnasta! On perä puuduksissa matkan jäljiltä... Olipa tullut tosi paljon juttua viikonlopun aikana! Sehän on kivaa se. Mä saattaisin jopa ostaa [b]käytetyn rintapumpun[/b], mutta en varmaan näkemättä sitä ensin "livenä", eli pitää kyllä sitten olla siistissä kunnossa. Kävin noita aventin pumppuja aikanaan huutiksessa metsästämässäkin,. mutta just sillon ei ollut, kun olisin tarvinnut, niin ostin sitten uuden. [b]Irmeli[/b] sen sukupuolikeskustelun taisi aloittaa... Mun on pakko myöntää, että toivoin hieman sitä tyttöä, mutta nyt kun tiedän tämänkin olevan poika, niin mua loukkaa ihan kamalasti pienen vauvani puolesta, kun porukka hokee sitä "voi kun se nyt olisi se tyttö". Yks kaveri totesi, että "poikamaha, joudutte sit vieläki vaan tekemään yhden". Ei siis olla kerrottu kellekään, että tiedetään vauvan sukupuoli. Mutta siis saadaankohan me sitten vauvan synnyttyä onnittelukorttien sijaan suruadresseja kun olikin "väärää merkkiä"??? No, eipä kai sitä kukaan pahalla sano, ajattelemata vaan. Ja tähän sukupuoliasiaan viitaten jouhevasti [b]vauvan nimeen[/b], joka on muotoutunut mulle todelliseksi ongelmaksi! En keksi millään mitään hyvää pojannimeä, joka sopisi meidän toisten poikien nimiin, kuulostaisi kivalta ja olisi sekä kirjoitus- että puheasultaan erittäin suomenkielinen. (meillä on ruotsinkielinen sukunimi, eikä kuitenkaan olla ruotsinkielisiä, siksi en halua, että etunimi edes vivahtaa ruotsiin) Tytölle olsii ollut nimi jo valmiina. Muutenkin tytölle olisi ollut vaihtoehtoja paljon enemmän, oon jotenkin nirso noiden pojannimien kanssa... Onneksi [b]Hiiviölle[/b] saati pojalle ei käynyt hullummin! Mua kans hrivittää noi liukkaat kelit... [b]Helka[/b], mulla on yks kaveri, joka vuoti koko raskausajan ja ramppasi äitipolilla lähes viikottain ja oli saikulla käytännössä koko raskausajan. Vuodon syy ei koskaan selvinnyt ja vauvalla oli koko ajan kaikki hyvin. Raskaus ei tosiaan ollut ihan helpoimmasta ja miellyttävimmästä päästä, eikä varmasti ole sinullakaan. Jaksamista paljon sinulle, ja hyvä kuulla, että vaueli voi hyvin! :hug: Meidän pojilla on [b]ikäeroa[/b] 2v1kk ja näille nuorimmille tulee 1v11kk. Esikoinen suhtautui vauvaan tosi hienosti, ei ollut yhtään mustasukkainen. Tai ei purkanut sitä vauvaan. Imettäessä esikoinen hankkiutui välillä tilanteisiin, joissa olisi tarvinnut äidin apua, esim. köytti itsensä vauvan sitteriin eikä päässyt pois. Siinä sitten onnettomana huuteli "apuja". Mutta tosiaan hyvin vähällä päästiin. Toi muuten kuulosti hyvältä idealta toi lappu ovessa, että vieraat muistaisivat huomioida myös esikoisen. Tosi kivasti meilläkin muisti kaverit ja sukulaiset onnitella myös isoveljeä ja jutella tämänkin kanssa. Suureen [b]seksikeskusteluun[/b] yhdyttäköön: mulla noi alapään suonikohjut hillitsee haluja aika tehokkaasti. Täysin selibaattiin ei olla ruvettu ja seksi on oikein kivaa, kun sitä on. Ongelmana on vaan sitten seuraavat pari päivää, kun alapää tuntuu olevan kuin synnytyksen jäljiltä... :/ \|O Mut kyllä tätä olotilaa jaksaa, kun tietää, ettei se ole lopullista. Nyt poistun virtuaalihiekkalaatikolta laittamaan poikaset nukkumaan. Iloista alkavaa viikkoa kaikille massuille ja niiden kantajille! Kreecher & Antero 21+2 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SISILISKO?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Salainen suunnitelma paljastui, Islamiin aiottiin järjestää uskonpuhdistus Hollywood- tekniikalla, naisprofeetta olisi esiintynyt Kaaban kiven päällä
Tänään 05:38
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Tänään 01:21
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Tänään 01:07
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Peter Franzén täräyttää suorat sanat Suomesta: ”Ei välitetä paskaakaan”
Eilen 22:59
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
Eilen 21:47
vierailija
7 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Niukat menkat seksin jälkeen
Eilen 19:08
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Putlerin hyökkäys ballistisilla hypersoonisilla ohjuksilla länttä vastaan
Eilen 16:58
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Vain k/b jutut
Eilen 15:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Tuleeko Stubd ja Vartiainen dildot otsaan teipattuina Linnanjuhliin pride-lippuja heilutellen
Started by vierailija
Tänään 01:07
Luettu: 42
Aihe vapaa
2.
RKP = Rotuoppien ja Kallonmittausten Puolue
Started by vierailija
Tänään 01:21
Luettu: 35
Aihe vapaa
3.
Salainen suunnitelma paljastui, Islamiin aiottiin järjestää uskonpuhdistus Hollywood- tekniikalla, naisprofeetta olisi esiintynyt Kaaban kiven päällä
Started by vierailija
Luettu: 24
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Toukokuiset 2025
Latest: heltsuli
13 min sitten
Lapsen saaminen
2.
Romahduttaako Kiljunen SDP:n kannatuksen?
Latest: Johnny Appleseed
17 min sitten
Aihe vapaa
3.
Lähes kaikki huippukokit ovat miehiä ja lähes kaikki koulun keittäjät naisia
Latest: vierailija
18 min sitten
Aihe vapaa
4.
Mihin kirkkoon aiot mennä huomenna?
49 min sitten
Aihe vapaa
5.
K/B-komposti
Tänään 05:50
Aihe vapaa
6.
Aihe vapaa
7.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Tänään 05:05
Aihe vapaa
8.
Mut bannattin vauvalta, ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 03:47
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
~KesäMassut 2007~
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu