Hellurei kaikille tasapuolisesti taas :wave:
Olen käynyt joka päivä lukemassa teidän kirjoituksia, mutta olen päättänyt olla itse kirjoittamatta ja ottaa vähän etäisyyttä vauva-ajatuksiin. Ihan hyvin on ajatukset pysyneet muualla, kohtahan tässä taas on ovulaatioaikakin, perjantaina sitä odotan tulevaksi jos kahteen edelliseen kiertoon on luottaminen. Tosin, mulla on ollut erikoisia ovulaatio-oireita jo perjantaista lähtien, ihan tolkuttomia määriä tulee valkovuotoa ja vähän vatsaakin nippaillut. Kyllä on nämäkin päivät hyödynnetty, jos vaikka ovis olisi yllättänyt tässä jo aikaisemmin
samaralle onnea kosinnasta :heart: Meilläkin on häät ensi kesänä, ihanaa kun saa välillä ajatella jotain muuta ihanaa, kuin vauvaa
Jokos sä olet paljon suunnittelut teidän yhteistä päivää?
Poppakonsteista täällä on näköjään ollut puhetta, mä join muutaman kierron myöskin greippimehua, ihan sitä Valion 100% ja mulla se vaikutti myös päinvastaisesti, tai siltä ainakin tuntui, ovulaatiolimojakaan ei tullut oikein kunnolla ja menkatkin oli niissä kierroissa vielä tavallistakin niukemmat ja mulla ne siis on muutenkin niukat.
Joten mun poppakonstit oli vähän niinkun siinä, nyt sitten vaan toivotaan että josko se ihan luomusti sieltä nappaisi. :ashamed:
Lily-Janelle ihanaa Saksan-matkaa!! Toivottavasti plussaisit nyt tästä kierrosta!! :heart:
Mikäs
Emilyn tilanne on? :heart: Muista, että sieltä tulee aina uusi kierto jos ei nyt tärpännyt! :hug:
pokemonilla on jännää!! Pidän hurjan paljon sulle peukkuja!! PLUSSAA, PLUSSAA, PLUSSAA!!
:heart:
Huoh..Kohtahan se on taas jo juhannus ja minä kun olin niiiiin varma sillon syksyllä, että juhannuksena mulla on jo kunnon masu :ashamed: :snotty: Mä olen haaveillut siitä, että saisi kesällä oli vatsa esillä ja pienissä vaatteissa, nyt haaveilen, että meillä olisi kevätvauva..Kunpa se nyt jo onnistuisi :heart:
-Vaniljainen kp 15/32. Mulla on muuten mennyt tässä kierrossa hauskasti nuo kiertopäivät tasan päivämäärien kanssa
Nyt on myös 15 päivä siis! Helppo muistaa kp tässä kierrossa
PLUSSATUULIA RAKKAAT!!