Kesäleiri 7-vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Heikki Lundgren
  • Ensimmäinen viesti
Heikki Lundgren
Löytyykö hyviä kokemuksia syksyllä kouluun menevän kesäleirillä olosta? Innokkaana olisi poika lähdössä, tykkää touhuta ulkona jne. Itellä hyviä muistoja leireiltä mutta ei niitä samoja leirejä enää taideta järjestää missä on ollut.

Kokeile www.lastenkesa.fi on varmaan vielä jotain paikkoja jäljellä. Meillä olleet Miehikkälässä monena kesänä ja viihtyneet, nuorempi ekan kerran 6-vuotiaana.

Mä en itse ollut lapsena kun kerran leirillä ja muistan vaan että teltta oli ihan märkä ku sato kaatamalla koko viikon. Ehkä siksi valitsinkin nuo lasten kesän leirit kun niillä lapset nukkuu taloissa eikä teltoissa. =)

minttuneilikka
Minulla kanssa 7vuotta täyttävä tyttöja ajattelin jospa hän lähtisi nyt ekaa kertaa kesäleirille. Olisi kavereita ja oppisi itsenäisesti huolehtimaan esimerkiksi tavaroistaan. En vielä tiedä mihin hän lähtisi ja riittäisikö aluksi ihan vkonloppuleiri.

Meillä on lapset olleet eskaritalven jälkeisestä kesästä lähtien seurakunnan leireillä ja sitten kouluiässä lisäksi partioleireillä. Hyvin on mennyt, vaikka ei leirille mennessä olisi kavereita valmiiksi katsottukaan.

Yhteistyössä