Mam_87 > Tervetuloa! Esikoisesta tein testin menkkojen ollessa myöhässä parisen päivää pisimmästä kierrosta laskettuna. Selkeä haamuplussa tuli apteekin omaan. Tällä kierroksella olen saanut haamuja myös, mutta kaikki vuotaneet pois rv6 loppuun mennessä. Enää en haamuihin reagoikaan, enkä juurikaan edes testaile viivatesteillä saati etuajassa. Ongelmaa taustalla, mutta toivottavasti nyt kunnossa. Plussatuulta!
Muitakin uusia oli liittynyt joukkoon, mutta en enää muista. Lämpimästi tervetuloa muillekin uusille! =)
iloksi > Olenkin tykkäillyt aika runsaasti.
Hienoa, että pääset pian ultraan. Toivottavasti kaikki on edelleen hyvin. Lupaavalta vaikuttaa.
Ihanasti mainittu tuo lahja. :heart: Sitähän tuo kauan odotettu pienokainen onkin. Hyviä vointeja ja onnellista odotusta! Tulehan kertomaan välillä kuulumisia.
Olipas mielenkiintoista vilkaista päivityslistalta oman kierron tilanne.
Olen siis ollut ihan ulkona kartalta vaikka tiedänkin (mahdollisen) oviksen menneen jo. En siis ole ihan varma ovuloinko, sillä lämpöjä en ole mitannut kuin satunnaisesti tuntemusten mukaan. Koholle ne nousivat, mutta en ole seuraillut. Tuntemuksia ei kummemmin ole, joten odottelen rauhassa tuleeko vuoto. Veikkaan, että tulee.
On minulla silti hyviäkin uutisia. T4V 13.9 (12.6) ja TSH 1.51 (2.36). Lääkeannosta nostetaan ilmeisesti hieman, joten olen toiveikas. Nyt on oikea suunta ja hieman kiherryttää, kun tk-lääkärit eivät uskoneet huoltani ja olinkin oikeassa. Tämä saattoi olla este, mutta nyt asia on hoidossa ja onnistuminen on vain tuurista kiinni. Koitan päästä
iloksin imussa odottajien puolelle,
mutta tämän tyytyväisyyden voimin jaksan kyllä odottaa vielä vähän lisääkin.
Ihania kesäpäiviä ja plussatuulia! :wave: