+++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

Quu
Kiitos Iloksi päivityksestä! Isot onnittelut vielä! Koskas sulla on varhaisultra?

Olin jo luopumassa ovis-toivosta tässä kierrossa, kun tänään tuli hymynaama testiin eli tänään dpo -1:). Ihan mahtavaa, ainakin tuolta osin on toiminta palautunut viimeisen km:n ja siihen liittyneiden toimenpiteiden jäljiltä. Sit vaan piinailemaan taas, ehkä ei kuitenkaan ihan vielä kannata alkaa oireita kyttäämään;)

Mitäs paremmilla päivillä piinailijat, oireita, haamujen testailua?

macy gray.........kp8/30.........32v........2.lapsi........yk31

Pikainen tilannepäivitys vain. Vapaailtaa tässä vietellään, joten en malta jäädä lukemaan enemmälti. Ihanaa kesäviikonloppua kaikille ja runsaasti tujakoita plussatuulia!

Voi hyvät hyssykät. Mä tein just äsken plussatestin. En ole käynyt täälläkään pitkään aikaan ja olen yrittänyt olla ajattelematta koko vauvaprojektia. Pari viikkoa sitten sattui sellainen erikoinen tapaus, että ennen normaalia ovisaikaa panetti niin pirusti ja touhuiltiinkin aika ahkerasti miehen kanssa. Aloin sitten bongailla ovista tämän jälkeen, mutta en saanut kuin haaleita viivoja. Ovis olikin sitten ollut oletettua aiemmin vaikka ajattelin, etten tässä kierrossa ovuloi ollenkaan. Nyt on vasta kp 23 ja viiva on ihan selkeä. Huh... enpä oikein tiedä mitä tässä tilanteessa ajattelisi näin vuoden yrittämisen jälkeen. Just kävin kaikenmaailman testeissä lapsettomuuden syyn tutkimisen vuoksi. Miehelle kerroin myös äsken, taitaa kestää hetken ennen kun hän osaa suhtautua "oikein" tilanteeseen. Lähti hölmistyneenä ajamaan ruohoa.

Anteeksi omaa napaa... mutta halusin heti jakaa tämän jonkun kanssa.

Quu
Paljon onnea Sone ja Lara:flower:! Ihanaa!

Pahoittelut Anastacija uudesta kierrosta ja paljon tsemppiä jatkoon:hug:!

ON: dpo 4 eli ei vielä mitään, piinailua..

muoks* innokasta päivittäjää ei ole tainnut ilmaantua, aika hiljaista muutenkin ollut.. olisi kiva jatkaa kuitenkin kirjoittelua tässä pinossa. Koitin luoda uutta heinä-elokuun pinoa, mutta oon niin käsi näissä jutuissa, että en onnistunut kopiomaan tuota aiempaa listaa, kopioi sen kyllä tekstiosaan, mutta lähettämistä yrittäessä ilmoittaa että merkkejä liian vähän tms..? Olisko joku taitavampi tekijä, päivittäähän vois myös sillä systeemillä, että tekee kuka milloinkin ehtii? Mitä mieltä?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä