Minä täällä ihan itku kurkussa luen teidän viestejä :heart:
Saa nähdä koska täältä uskaltaa lähteä pois.. en ainakaan vielä.
Toivottavasti muutkin piinailijat saavat plussia testeihinsä
Sunflower11 minä en meinaa tajuta, että onnittelu koskee minua, kun aina ne on menneet muille. Kiitos. Kyllä minä taidan yrittää ottaa tästä kaiken ilon irti, niin kauan kuin sitä kestää. Toivottavasti vielä monta kuukautta...
Toivottavasti teille on tulossa kanssa plussa! Olis eniten huippua, kun päästäis yhdessä odottelemaan
:heart:
Tiituliini kiitos :heart: Minä olen ihan häkeltynyt kuinka moni on niin lämpimästi toivonut kaikkea hyvää ja tsempannut tässä matkan varrella
Sinulla alkaa olla laskettu aika käsillä, vai onko jo jälkikasvu maailmassa? Jos ei, niin toivottavasti kaikki menee synnytyksessä hyvin
Minnarun tiedän tunteen, kun minä en oikein uskalla edes ääneen ajatella koko asiaa. Tuntuu, että jotenkin jos asian tunnustaa niin voi tapahtua jotain kauheeta...
Mut ajatttelin nyt kuitenkin, että iloitsen tästä. Ja toivon, että saan iloita vielä lapsen syntymästäkin.
Kiitos sinullekin kauniista sanoista ja mukana elämisestä :heart:
Moona83 minä mietin tuossa vielä sitä viivan ilmaantumista, että ei kai se haittaa vaikka se viiva ei siihen minuuttiin mennessä ole vahva. Kunhan 5 min sisään on viiva ilmaantunut. Minullakin se vahvistuu se viiva vielä sen 5 min jälkeen.
Löysitkö testiä prismasta/cittarista?
Muista ottaa seuraavalla kerralla testistä kuva, niin voidaan sitten tiirailla kaikki yhdessä sitä
Toivottavasti päästään yhdessä tuonne odottelemaan
Lara_84 mikä tilanne sinulla ? Oletko tehnyt testejä?