+++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

Minä tilasin raskauskeijulta testejä toissapäivänä ja ajattelin, että ne tulisi viikonlopuksi.. EIVÄT TULLEET! Hitto. Ja testit loppuu pian kesken :D
Huomenna täytynee käydä hakemassa cittarista tai apteekista lisää..

Vaikka siis kai sitä huomisen vielä pärjää, kun on kaksi 25miu testiä ja sit niitä 10miu ttestejä vielä jokusia..

Mä oon niin pahasti hurahtanut tähän testaamiseen..

Quu
Huh mitä jännäilyä täällä onkaan! Iloksi, kävin tuolta haamuilijoiden pinosta katselemassa sun testejä, ja kylla tosi lupaavalta näyttää musta:). Testien tummeneminen ei ole mulla ainakaan tapahtunut mitenkään selkeästi joka päivä, vaan välillä on pysynyt useammankin päivän ihan samanlaisena. Ja tosiaan sillä on varmasti paljon merkitystä, kuinka laimea näyte on, aamun ja illan välillä ja aamujenkin välillä on varmasti paljon eroa.

Moona83, mulla ovistestit on näyttäneet plussaa vasta, kun menkat on useamman päivän myöhässä ja raskaustesti näyttänyt jo viikon verran plussaa. Eli usko vaan sitä r-testiä:)

Toivoliini, haamulle vahvistumista!

ON: ei näy ovista vieläkään, cb:n digin viiva (joita ei tietenkään pitäisi katsoa:ashamed:), näytti tänään kyllä vahvemmilta kun aiemmin. Veikkaan että joko tulee huomenna tai sitten jää oviksettomaksi tämä kierto..

Moido,

tein TAAS testin palatessani kaupoilta (ostin lisää raskaustestejä..) ja alla on tulos. Tuli mielestäni vahvempi kuin aamun testissä..
Tuo on apteekin omalla tehty.

Ja siis herranen aika, että en voi käsittää tätä. Voisiko se oikeasti olla oikea haamuplussa?

iloksi kp 23 pp9 dpo 11

• Tykkää
Reactions: Tiituliini
Voi Iloksi, apteekin oma ei tietääkseni turhasta ilmoittele! Lääkehaamuilukin on varmasti jo loppunut :)

Vanha listalainen, joka tapaa käydä kurkkaamassa aina välillä. Viimeisin kuumeilun tulos täyttää ihan just kohta 1v :heart:

• Tykkää
Reactions: iloksi
Iloksi :) Ihanhan siinä haamulainen on. Kunpa nyt olisi sitä ihteensä!! :heart:

).( Tänään oli jo kolmas päivä letrozolea. Eilen ja tänään tuli otettua parit sidukat kun käytiin kattomassa stand-uppia, mutta tuskinpa tuo haittaa.
Tai no, jos siitä olikin haittaa niin eipä mahda enään mitään :D

• Tykkää
Iloksi, toivotaan että pikkuinen olisi tarrannut mukaan :heart: Hyvä viiva sinulla ainakin on noille dpoille apteekin omalla.

Quu, edellisessä raskaudessa minulla rupesi ovistestit (david) näyttämään selvää plussaa jo dpo12, mutta nyt testasin eri testillä (digi) kun noita davideja ei enää kaapissa ole.

Iloksi, mulla on kyllä testit tallessa, mutta en ole niistä tajunnut kuvia ottaa testiajalla. Tänä aamuna (dpo14) tein apteekin oman, mutta siihen ei mielestäni ensimmäisen minuutin aikana piirtynyt minkäänlaista viivaa. Vasta tämän jälkeen viivaa alkoi näkyä ja viiteen minuuttiin mennessä oli jo ihan selvä viiva. Viiva on kyllä koko ajan vahvistunut, mutta aiemmissa raskauksissa olen saanut jo varmaan minuutissa kunnon viivan näillä dpo-päivillä. Täytyy tänään etsiä Pregcheckejä Prismasta, onkohan niitä edes siellä, vai ainoastaan Citymarketissa?

Viimeksi muokattu:
Kiitos tsemppaajille ... :heart:

Moona83 minä oon vertaillut testejä kuivanakin, vaikka tietty ne pitää tulkita testiajan sisään. Olen vain tarkistanut, että testiajalla näkyy viiva ja sitten vertaillut niitä...
Toivottavasti alkaa viivat vahvistumaan :)
Cittarista saa Pregcheck-testejä, Prisman testit on kummallisia. Ne oli jotain Pregent-testejä...

ON.
Aamulla heräsin kovaan menkkakramppiin ja siitä lähtien on kramppaillut enemmän ja vähemmän.
Testi näytti tältä

Kuvassa on eilinen testi ja kaksi aamun testiä:

Minnarun aivan käsittämättömät. Siis kirjaimellisesti en voi oikein käsittää. Nyt alan jo uskoa, että kysessä ei ole lääkkeen tekemät viivat, mutta nyt sitä sitten saa pelätä viivojen haalistumista tai vuodon alkamista.
Uskon, että raskaus on alkanut... ja toivon toivon toivon, että se saa jatkua ihan loppuun asti.

Torstaina on veritesti, joten silloin ainakin selviää sitten jotain vähän paremmin. Toivottavasti siinä vaiheessa on tarpeeksi hormonia ja raskaus edennyt normaalisti.

Ihan todella epäuskonen olo. En uskalla yhtään iloita muuta kuin ihan pikkusen aina välillä vahingossa meinaa tulla ilosta itku.
Käsittämätöntä.

Sunflower11
Mä just mietin että onnittelenko sua nyt vai veritestin tuloksen jälkeen, onnittelen kuitenkin varovasti! :heart:
Toivon niin kovin että kaikki menee hyvin ja saatte (liian) kauan odotetun nyytin syliin! :)

Mä jo unohtanut kokonaan nää omat olot ja oireet :D
En tosin oo testaamassa ku ehkä viikon päästä JOS ei vuotoa näy.

• Tykkää
Iloksi: jotenkin en uskalla edes "ääneen" sanoa onnitteluita ettei vaan onni mene pois. Jotenkin vaan haluaa nauttia tästä tilanteesta. Mutta kyllä sen nyt sanon ONNEA ja sylikaupalla rutistuksia, iloitse, juhli, nauti. Toivottavasti pääset nauttimaan kaikista kauheuksista mitä raskaus tuo tullessaan pahoinvointia turvotuksia kyyneleitä räjähtäviä tilanteita elefanttimaista oloa ja kiristäviä vaatteita :) ja paljon :heart:

• Tykkää
Minä täällä ihan itku kurkussa luen teidän viestejä :heart:
Saa nähdä koska täältä uskaltaa lähteä pois.. en ainakaan vielä.

Toivottavasti muutkin piinailijat saavat plussia testeihinsä :)

Sunflower11
minä en meinaa tajuta, että onnittelu koskee minua, kun aina ne on menneet muille. Kiitos. Kyllä minä taidan yrittää ottaa tästä kaiken ilon irti, niin kauan kuin sitä kestää. Toivottavasti vielä monta kuukautta...
Toivottavasti teille on tulossa kanssa plussa! Olis eniten huippua, kun päästäis yhdessä odottelemaan :) :heart:

Tiituliini kiitos :heart: Minä olen ihan häkeltynyt kuinka moni on niin lämpimästi toivonut kaikkea hyvää ja tsempannut tässä matkan varrella :)
Sinulla alkaa olla laskettu aika käsillä, vai onko jo jälkikasvu maailmassa? Jos ei, niin toivottavasti kaikki menee synnytyksessä hyvin :)

Minnarun tiedän tunteen, kun minä en oikein uskalla edes ääneen ajatella koko asiaa. Tuntuu, että jotenkin jos asian tunnustaa niin voi tapahtua jotain kauheeta...
Mut ajatttelin nyt kuitenkin, että iloitsen tästä. Ja toivon, että saan iloita vielä lapsen syntymästäkin.
Kiitos sinullekin kauniista sanoista ja mukana elämisestä :heart:

Moona83 minä mietin tuossa vielä sitä viivan ilmaantumista, että ei kai se haittaa vaikka se viiva ei siihen minuuttiin mennessä ole vahva. Kunhan 5 min sisään on viiva ilmaantunut. Minullakin se vahvistuu se viiva vielä sen 5 min jälkeen.
Löysitkö testiä prismasta/cittarista?
Muista ottaa seuraavalla kerralla testistä kuva, niin voidaan sitten tiirailla kaikki yhdessä sitä :)
Toivottavasti päästään yhdessä tuonne odottelemaan :)

Lara_84 mikä tilanne sinulla ? Oletko tehnyt testejä?

iloksi > Jättikuorma vauvaliimaa ja tarrasukkia! Varovaiset onnittelut! :flower: Hyvältä vaikuttaa ja toivottavasti viiva vain vahvistuu. Ihan innoissani olen täällä hengessä mukana. :D

Oma napa: Ovis kai meni, noin viikko sitten tai eilen. Toivon ensimmäistä, sillä sukulaisvisiitin vuoksi ei päästy puuhaamaan eiliseksi. Olo on hieman hassu. Olo on ollut viime aikoina kuin vasta ihastuneella / rakastuneella. Tunteet on ennallaan, ei mitään uutta huumavaihetta, mutta samalla tavalla kihelmöi. Mikä lie kesäpörriäinen. :D Ihan kiva kyllä, joten ei tässä ole syytä valitella. :D Väsymystä on vähän ollut ja lämmöt korkealla, juilintojakin aika runsaasti. Mielenkiinnolla odotan missä vaiheessa vuoto alkaa, jos alkaa.

• Tykkää
Millaisia juhannussuunnitelmia teillä on?

Me ei lähdetä reissuun, edes mökille. Ollaan kotosalla, syödään hyvää ruokaa ja saunotaan. Kokkoa käydään ehkä jossain katsomassa. Pihassa on paljon tekemistä ja mieluiten keskitytään niihin. (Ruuhkissa ajaminen ei oikein innosta, varsinkaan kun viikonloppu on ihan tavallisen pituinen. Mies pääsee vapaille jo keskiviikolta, itse joudun käymän töissä vielä aattonakin) Lapsikin iloitsee, kun saa ulkoilla paljon ja osallistua pihahommiin.

Sunflower11

Sunflower11
minä en meinaa tajuta, että onnittelu koskee minua, kun aina ne on menneet muille. Kiitos. Kyllä minä taidan yrittää ottaa tästä kaiken ilon irti, niin kauan kuin sitä kestää. Toivottavasti vielä monta kuukautta...
Toivottavasti teille on tulossa kanssa plussa! Olis eniten huippua, kun päästäis yhdessä odottelemaan :) :heart:
Sanos muuta :heart: Mä ainakin haluan jatkossa kuulla sun kuulumisia ;) Kautta tai toisesta miten pieni kasvaa ja kehittyy! Ja KYLLÄ onnittelut koskee juuri sinua ;)
Miten muuten mies on ottanut asian vastaan? :)

Sunflower11 mies on ollut ihan häkeltynyt. Mies on ollut meistä se, joka on jaksanut uskoa onnistumiseen ja minä oon aina täysillä hillinnyt ja lytännyt toiveita.

macy gray kiitos sinulle myös mukanaelämisestä ja vauvaliimoille ja tarrasukille todellakin on käyttöä. Siskoni ehdotti, että jos joisi vaikka erikeepperiä, niin auttaisikohan se ;)

Juhannuksen suunnitelmat ovat vielä auki. Vaihtoehtoina on mennä miehen vanhempien luokse. Jos sinne tulee myös miehen veli, niin luultavasti kerromme uutisen silloin (jos on kerrottavaa). Tietävät, että olemme olleet hoidoissa, mutta eivät tiedä hoitojen aikatauluja.

Toinen vaihtoehto on mennä ystävien mökille. Hekin tietävät hoidoista ja ystävälläni on kokemustakin kahden lapsen verran lapsettomuushoidista. Heille kerromme juhannuksena, jos sinne menemme.

Monet tietävät hoidoista, mutta eivät tarkemmin ajankohdista. Ajattelin kertoa sitä mukaan kun tapaan ihmisiä tai tulee sopiva ajankohta kertoa.

Viimeksi muokattu:
Sunflower11
iloksi: Varmasti on häkeltynyt!
Meillä se taas on toistepäin, mies toppuuttelee minua aika usein.

Kuten nytkin..

Verta tulee. Mut tiedä en vielä onko kp 1 kun aiemmin aina sen 4 päivää tullut aamuisin kunnolla verta/tiputellut ja sitten loppuu. Joten ootellaan.

Me mennään jussina kavereiden kanssa mökille, kun tuo mies sitä niin halus. Ihteeni ei nappaa koko jussi ollenkaan, vielä kun tietää että tuo kaveriporukka tykkää ottaa. Ja kun siis itseäni ei voisi ryyppääminen vähempää kiinnostaa.
Sinne tulee pari pariskuntaa. En oo varma tietääkö kaikki, että meille saisi lapsi jo tulla. Ainakin toinen pari tietää, mutta eivät sitä että ollaan tutkimuksissa asti jo. Eikä niiden välttämättä tarvitsekkaan tietää, kun eri kaupungeissakin asutaan.
Niistä kenelläkään ei ole ajankohtaista perheen perustaminen, että sinällään kyllä ei tarvitse ajatella mitään lapsiin liittyvää niiden kanssa :D

Quu
Voi miten hienot viivat jo eilisissä testeissä, Iloksi! En pysty yhtään kuvittelemaankaan, mitkä fiilikset teillä on noin pitkän yrityksen jälkeen, huh. Onnea ja pitäviä tarrasukkia nyt matkaan roppakaupalla:flower:!!!

ON: ei tullut ovista, tulikin täti käymään eli tänään kp 2. Noi kp:t oli laskettu kohdun tähystyksestä, mutta taisikin käydä niin, että ei vaikuttanut kiertoon vaan meni oman kierron mukaan silti. Joka tapauksessa, nyt uutta yritystä kohti:)! Juhannuksena taitaakin olla tiedossa viime Jussin tapaan ovistikuttelua appivanhempien mökillä..

• Tykkää

Yhteistyössä