Voi luoja
iloksi kyllä on teilläkin (niinkuin monella muullakin täällä) taival ollut
en todellakaan pidä omia ongelmiani edes suurina, mutta
Eniten melkein harmittaa se, että kyllähän naisella kuukautiset kuuluu tulla joka kuukausi, ellei tule, niin itsellä ainakin on tosi masentunut olo. mulla oli tossa aikaisemmin n.puolen vuoden tauko kuukautisissa, en todellakaan tajua miksei kuukautisia tullut, sitten ne tuli vihdoin ja nyt taas menossa kp38, eli voipi olla, että seuraavaat kuukautiset tulee vasta jouluna. Ellei me yritettäis lasta, niin annettaisko asian olla? eikö tälle asialle voitaisi tehdä mitään? kuulostaahan se hurjalta. ja tosiaan en harmittele täällä siksi, että lapsen olisi tultava nytjustheti, tottakai siihen voi mennä aikaa, kuten täällä valitettavasti on huomattu.. mutta kummalta tuntuu, ettei nainen saa apua kiertoihin. Tarvitsee kyllä harkita tuota yksityistä jos asia ei mihinkään etene, tosin toivon, että tärppi olisi jo käynyt, niin ei tarvitsisi murehtia
Toi mun ainokainen tyttö syntyi viikolla 28 ilman mitään syytä, epäilivät, että kohdun heikkoudesta olisi kyse.. eli kyllähän siellä jotain hämminkiä varmasti on.. ettei se lapsen saaminen välttämättä ole ihan itsestään selvyys.
Ajattelin, lähinnä sitä, että olisi terot saanut tasoittamaan kiertoa, koska täällä jotkut ovat kirjoittaneet saaneensa jo muutamien epäsäännöllisten kiertojen jälkeen kyseiset lääkkeet.. siksi mietinki, miksi en minä voisi niitä saada?
No jospa, nyt annan ajan kulua vielä eteenpäin ja katson katkeaako tämä kierto ennen joulua.. ja alan sen jälkeen ottamaan selvää yksityisistä ja muista.
Voimia teille kaikille pitkänmatkalaisille.. tunnen oloni tyhmäksi, kun murehdin tälläisistä, mutta kuitenkin itse tiedän, ettei kaikki ole kunnossa, siks hiukan kiukuttaa
Nii ja ovulaatiotestitkin vois ottaa käyttöön.. mut tällee kp38 on aika hankalaa enää.