+++KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

Torstai 7.6.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Rulla-Katriina............46/27-30.........33v......2.lapsi.....yk6
Ansku83..................41/30............28v......1.lapsi......yk15/yv1,5
LilliLotta..................40/28-60.........26v......2.lapsi.....yk1
Tiuhti83..................35/26-32.........28v.....2.lapsi.....yk'11'
Moona83.................31/26-27........29v......3.lapsi.....yk3
Toivoliini..................29/29-31........34v......5.lapsi.....yk3
Lara_84...................27/25-28...................1.lapsi.....yk3
iloksi.......................23/??.............29v......1.lapsi.....yv6
macy gray................19/30-32.......32v.......2.lapsi.....yk30
Suikkis.....................18/23-29.......28v.......2.lapsi.....yk12
Quu.......................18/28-32........35v.......2.lapsi....yk1/yv2
Anastacija................6/26-29.........28v.......1.lapsi.....yv1,5
Sone*.....................6/30.............28v.......3.lapsi.....yk3
Manzu.....................?/??..............27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI..........?/??...............31v.....3/4.lapsi.....yk1

Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, jenni_noora, Sunflower11

PIINAILIJAT
Lara_84.............dpo14
Moona83...........dpo14
iloksi..................dpo12

HAAMUILIJAT
Moona83

PLUSSANNEET 2012

Toukokuu:
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2

Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: MolliMelooni

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Toukokuun pino

Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!

Viimeksi muokattu:
Sama teksti toisessa ketjussa, mut ei nyt keskittyminen riitä uuteen kirjotukseen :D

Nyt tulee NIIN omaa napaa, mutta ei vaan nyt oikeen voi keskittyä kauheasti muuhun :ashamed: Mä en oo palstallakaan paljoo nyt pyöriny...oon kyl käyny ajoittain lukemassa, mut en oo jaksanu oikeen kirjotella! Me päätettiin joku aika sitten hankkia meille koira vauva ja oon nyt keskittyny vaan siihen. Eilen käytiin sitten hakemassa meille pieni tuhisija :heart:
Oli tarkotus tänään lähteä ehkä jonnekkin iltaa istumaan tyttöjen kanssa, ni tein sit aamulla varmuudeks raskaustestin, vaik olin varma etten raskaana oo, ku ei oo tissitkään kipeet! No niinhän siinä sitten kävi, että liuskaan piirty heti kaksi viivaa :heart: Oon nyt ihan hämilläni, ku en oo ajatellu juuri koko vauva projektia tässä kuukauteen, ku oon keskittyny tohon koira projektiin...ei jotenki usko vielä todeksi koko juttua!

Koitan laittaa teille kuvan..

Tiuhti kp27/26-32 yk"11"

Mollimelooni: Ihan kuin siellä vähän jotain näkyisi, mutta sullahan on ihan hirmu aikaset dpo:t vielä. Odotetaan jännityksellä seuraavaa testiä :) Näytäthän meille kans!?

Tiuhti83: Ohhoh. Onpa hieno juttu! Onnittelut!

• Tykkää
Reactions: Tiuhti83
Voi hitto MolliMelooni kyllä minä nään noissa jotain. Mutta toisaalta minulla on sellaset silmät, jotka näkevät viivoja jokapaikassa. Hitto, että toivon sen viivan vahvistuvan! Jokatapauksessa siinä on minun mielestä enemmän viivaa kuin mitä olen ikinä saanut testiin ja minä olen ollut AINA ja IHAN jokakerta ei-raskaana. Olen mielestäni saanut jonkinlaisia viivanpaikkoja testeihin, mutta minusta nuo näyttää selvemmiltä. Tsemppiä !

Tuosta sinun testaamisesta tuli mieleeni, että tekisi mieli itsekin alkaa testaamaan.
Minä piikitin Ovitrelleä kaksi piikkiä sunnuntaina klo 22.30 ja nyt ihmettelen, että koskahan se on poistunut.
Ilmeisesti se määrä vastasi 10 000 yksikköä Pregnyliä, mut mistään ei selviä sen puoliintumisaikaa. Jos se on sama kuin Pregnyl niin tässä on vielä monta päivää ennen kuin se olis poistunut.

Tiuhti83
wautsi :) Varovaiset onnittelut ! Ihanaa! Toivottavasti viiva lähtee vahvistumaan ja kohta sinulla on koiravauvan kaverina ihmisvauva :)

Kiitos MolliMelooni kauniista uudesta pinosta :) Laskin kiertopäivät uudestaan ja huomasin, että tänään onkin jo kp 16 .

Anastacija mikä sinun tilanne on? Oletko uskaltautunut testaamaan? Toivottavasti olisi tärppi tulossa :)

Tsemppiä kaikille, etenkin piinailijoille :)

Kiitos Molli uudesta pinosta! Minä en valitettavasti nää testeissä mitään :ashamed:

Tiuhtille onnea! :flower:

Iloksi: Joo, menin sitten eilen testaamaan tyylipuhtaan negan..

).( Mun yleinen dpo on 11-12, kerran tässä parissa vuodessa on ollut 16. Joten eiköhän se täti huomenna tule tapansa mukaan.
Alan olla ihan täynnä tätä. Pitäs yrittää kehitellä jotain muutakin sisältöä elämään. Mies käy hermoille, kun sille on ihan sama milloin sitä jälkikasvua tulee. Jos tulee.

voi faaaak Anastacija paskamaista! Minulla on normaalisti samanpituinen luteaalivaihe. Yleensä vuoto alkaa jo dpo 11. Tällä kertaa käytössä on nuo Lugesteronit alakautta ja voi olla, että ne estää sitten vuodon alkamisen liian aikaisin vaikka en olisikaan raskaana.

Toivottavasti onni vielä kuitenkin kääntyy! MInä pidän täällä peukkuja sinulle ja toivon, että tänään palaat hyvien uutisten kera :)
:hug:

Ja tuosta sisällön hankkkimisesta elämään... Siitä olen samaa mieltä, nimittäin olen juuri itse tajunnut hukanneeni vuosia ja vuosia elämästä tähän lapsettomuuteen ja sen vatvomiseen. Olen eristäytynyt kavereista ja lakannut käymästä missään. Pesänrakennusvietti on vienyt voiton kaikesta ja olen vain odottanut huomista, jossa olen lopultakin äiti.

Tajusin tässä pari viikkoa sitten, että olen luullut lapsen puuttuvan elämästäni. Olen luullut, että tarvitsen lapsen "tekemään minusta kokonaisen" tai täyttämään tyhjän tilan elämässäni antamaan elämän tarkoituksen.
Tajusin lopultakin, että vaikka saisin kuinka monta lasta, niin se homma ei vaan mene niin, että ne lapset tekisivät minusta kokonaisen tai valmiin. Lapset saadaan vain lainaksi ja se tyhjä tila tulisi vastaan enemmin tai myöhemmin. Lapsen saaminen vain siirtäisi ongelmaa eteenpäin.

Minun on oikeasti löydettävä se "elämän tarkoitus" ja sisäinen rauha ILMAN lasta ja ihan pelkästään omasta itsestäni. Kun se sisäinen rauha löytyy, sen jälkeen ei ole mitään väliä saanko koskaan omia tai muiden lapsia.
Pitkä tie on pitänyt kulkea siihen, että lopultakin ymmärrän ettei KUKAAN tai MIKÄÄN muu maailmassa voi tehdä minusta onnellista kuin minä itse.

Olen siis itse vastuussa omasta onnestani ja kunhan sen saavutan, niin minulla on kaikki mitä tarvitsen :)

Lapsettomuus ei tunnu nykyään enää ollenkaan niin pahalta kuin aiemmin. Silti tiedän kyllä, että hoidon epäonnistuttua tulisi paha mieli ja olisin maassa ja harmistunut ja vihainen. Sen lisäksi minä lopultakin olen varma siitä, että minusta voi tulla täysin onnellinen vaikken koskaan tulisi raskaaksi ja saisi sitä omaa lasta.

...

Joo, tulipas tähän tällänen pohdinta väliin :)

Viimeksi muokattu:
Iloksi Kirjoitit tosi ihanasti ja täyttä totta!!
Anastacija Tsemppiä ja :hug: täältä!

).( aamulla tein uuden testin ja viiva oli kyllä vahvistunut! Kaippa se on uskottava, että raskaana ollaan :heart: Nyt pelottaa kaikki vatsa kivut ja vähän väliä on sellanen olo, että nyt vuotaa : / Ikinä en ole keskenmenoa joutunut kärsimään, mutta nyt jotenkin se kolkuttaa takaraivossa?! Täytyy vaan seurailla aamuisin viivoja...meille tosin tulee vieraitakin pariksi viikoksi niin täytyy toimia salassa, mutta kaippa se tästä =)
Nyt tuli vieraat...

iloksi > Asiaa kirjoitat. Mahtavaa, etä olet tuon oivaltanut ja voit nyt tavoitella onnea. Ajattelutavan muutos voi myös vapauttaa raskautumispaineesta vaikka epäonnistumiset pettymyksiä ovatkin. Kun keskityt iloitsemaan elämästäsi sellaisenaan, saa myös kehosi toimia ilman jatkuvia stressihormoneja. Olen tehnyt vastaavan työn oman pääni kanssa ja hyväksynyt ajatuksen, että meille ei välttämättä toista tule. Elämä on ihanaa näinkin, sillä onni on itsestä kiinni. Toivotaan, että tällä ajatuksella on hyvät vaikutukset. :)

Tiuhti83 > Onnea! :flower:

Menkkajuilinnat ovat saapuneet ja kroppa muutenkin herännyt. Tuntuu kuin keho toimisi ilman lääkkeitä. Ovis on luultavasti muutaman päivän sisällä. Tuntuu aika kutkuttavalta, sillä lääkärinkin mielestä meillä on mahdollisuus luomuplussaan. Keskityn silti nauttimaan tästä (koleasta) kesästä. En halua elää kalenterin mukaan, kun se ei ole nyt välttämätöntä. Tuntuu vapauttavalta ja oikeastaan aika ihanalta, ettei tarvitse tehdä ovistestejä ja ajoitella petipuuhia. Nyt vain elän normaalisti ja testailen sitten, jos menkkoja ei ala kuulua. Tauolle jääminen oli ehdottomasti hyvä asia. Enää ei harmita yhtään. :)

• Tykkää
Reactions: Tiuhti83 ja iloksi
Heippadeippa..
Tiuhtille onnea.. ja haamun minäkin näinMolliMeloonin liuskassa:flower:

iloksi. kirjoitti kauniisti ja joka sana varmasti asiaa, itse en osaa sanoa miten olisin elämää lapsettomana viettäny, kuinka ehjänä, onnellisena tai onnettomana, ekaa yritettiin melkein 2 vuotta ja ymmärrän sen raskauden yrittämiseen käpertymisen ja siihen vajoamisen, ja olen tosi onnellinen jos siitä vajoamisesta olet päässyt pois, se on aikas rankkaa.

Oma napa: Täällä varmaan tuskin tärppiä tarvii odotella, mä luulen, että vietin just oviksen ajan sairaalassa piuhoissa ja letkuissa roikkuessa. Astma ja epämääräiset rytmihäiriöt jyräsi mut sairaalaan ja olin aika heikoilla tuossa muutamat päivät, vähän kun tokenin ja vessaan pääsin niin siellä sitten ihailin katkerana kauniita, venyviä ja paksuja limoja:whistle:...Noo, kesä sujuu tässä mukavasti kyllä ilman raskauttakin:whistle:.
Ja toisaalta otin tavallaan pari askelta taaksepäin koko vauvaprojektista, tajusin tavallaan, miten ohuen ohut se elämänlanka on, mulla törötti elvytyskärry ja hoitaja koko ajan vieressä sen ekan illan ku sairaalaan menin, nyt sen tajuan, että sydän ois voinu sanoo kaput ihan koska tahansa... eli tällä hetkellä aika ristiriitaiset olot, onnellinen olen kun olen kotona, paremmasssa kunnossa, mutta pelottaa..pelottaa niin että sydäntä kirvelee.

Että sellassia kuulumisia Toivolle.

Tulin vanhasta tottumuksesta kurkkimaan tänne, mitä teille kuuluu.

Plussatuulia teille kaikille. Toivon jokaiselle plussaa, varsinkin niille jotka ovat joutuneet odottamaan pidempään.

Itse odottelen ekaa neuvolassa käyntiä, joka on juhannuksen jälkeen.

Tsemppiä ja halauksia teille kaikille. Ja ihanaa kesää. :heart:

• Tykkää
Reactions: iloksi
Iloksi : :heart: Itse käyn vielä tätä läpi. Toivottavasti jokin päivä saan asiani/elämäni järkeiltyä niin, ettei kaikki pyörisi tämän asian ympärillä.
Tähän kahteen vuoteen en ole vielä hyväksynyt asiaa, etten välttämättä koskaan saakkaan lasta. Nyt vasta on ajatus alkanut hiipimään tietoisuuteeni. Aijemmin olin aivan varma, että joskus sen lapsen saisin, mutta nyt en enään.
Kiitos kun jaksat tsempata, tänään dpo13 ei vuotoa eikä plussaa.

Toivo: Paranemisia!

• Tykkää
Reactions: iloksi
MolliMelooni millonkas sinulla oli se pregnylin laitto? Harmittava juttu, että viivat haaleni. :/
Minä tilasin kotitestista testejä ja toivon niiden saapuvan huomenna. Taidan aloittaa testaamisen huomenna ihan vain sen Ovitrellen takia.. Haluan seurata missä vaiheessa se poistuu, (jos poistuu). Minä piikitin Ovitrellea viikko sitten sunnuntaina ja määrä vastasi kait 10000iu pregnyliä. En tiedä missä vaiheessa poistuu, mutta ainakin kait 10 päivää pitäisi odottaa. Nyt on mennyt 8 päivää. HUOKAUS!
No, mutta huolimatta siitä, että viivat ovat hävinneet, toivon niiden ilmaantuvan pian uudestaan!!

Anastacija
mikä tilanne?? Toivottavasti ei ole vuotoa ilmaantunut??

MG On ihan parasta, kun ei tarvitse miettiä mitään ovistestejä tai oviksia tai tehdä raskaustestejä. Hoidoissa on ollut parasta juuri se, ettei enää ole kotona tarvinnut noita vauvantekohommia ajatella. Sitä on voinut sitten panna menemään ihan vaan sillon kun on huvittanut tai olla menemättä panemaan, jos ei ole huvittanut. ;)
Ihanaa ja rentouttavaa kesää sinulle ilman lapsentekostressiä :) Toivottavasti siitä seuraa jotain hyvää !

ON.
Ei mitään oireita.
Sunnuntaina oli krapula, mut siinä se sitten. Ja siis perjantaina olin viihteellä, mut lauantaina ei ollut krapulaa.
On tämäkin kanssa.. Elämäni eka alkionsiirto ja seuraavana päivänä lähden baanalle..
Voin kertoa, etten taida olla ihan vielä valmis tulemaan raskaaksi.
Tämä jotenkin tulee liian äkkiä! Ei tässä nimittäin olla ollenkaan valmistauduttu raskautumaan :p
Noh, saa katsoa kuinka käy. Kävi niin tai näin, niin en usko perjantain biletyksestä olevan ainakaan mitään negatiivista vaikutusta :D En ainakaan suostu uskomaan mihinkään negatiivisiin vaikutuksiin, sillä ilta oli mahtava enkä ollut missään umpihumalassa.. Mut humalassa kyllä.

Jep. Taidan tulla hulluksi tässä piinassa..

Tsemppiä ja plussatuulia ihmiset!

Kysymys: Itselläni ei ole yhtään raskaustestiä kaapissa ja ajattelinkin testata perjantaina digiovistestillä, silloin olisi dpo12 (ellei ne menkat nyt sitä ennen ala). Siis kun jotkuthan puhuvat, että ovistesti voisi myös näyttää raskauden. Niin kannattaakohan testata tällä ovistestillä heti aamusta (niin kuin yleensä raskaustesti kehoitetaan tekemään) vai vasta myöhemmin päivällä?

Ovista tikuttaessahan sanotaan, että kannattaisi testata klo 10-20. Mutta antaisikohan tuo heti aamusta tehty testi luotettavamman tuloksen, kun dpot on vielä näinkin pienet? Vai tunnistaako digiovistesti raskaushormonia aamusta kun se ei välttämättä reagoi kunnolla tulevaan ovikseenkaan silloin? Onpas hankalaa :)

Sunflower11
Moona83: Aamusta :)

MolliMelooni: Voi höh! Toivottavasti pian alkais näkymään uudestaan!

Iloksi Asiaa olit kirjoittanut, vaikkei mulla kokemusta ole, mutta olet varmasti aivan oikeassa!
Tuskinpa siitä mitään haittaa on! En usko ainakaan!
Tsemppiä piinapäiviin edelleen. Testi-kuulumisia innokkaana odottaen! :)

Ai niin, kiitos uudesta pinosta :)

Mulla oli ehkäkenties pe ovis, kivut (kesto n. puoltuntia) ihan samanmoisia kun aina oviksen aikana, mut mene ja tiedä. Yleensä kun tiputus alkaa 7pvää oviksesta ni jos olis ollut pe ni tiputtelu alkais nyt tämän viikon lauantaina. Ei kyllä mikään usko ole että olis tästäkään kierrosta tärpännyt. Varsinkaan kun ei mitään käryä oliko se ovis vai onko tulossa vai mitä.

Heipähei...

Moona83
Tee testi aamusta :) Toivottavasti sieltä tulee hymynaama !!

Sunflower
Onko sulla mitään lääkitystä tuohon tiputteluun? On kyllä hiton lyhyt luteaalivaihe tuo 7 pv. Minulla on se 10-11 pv ja sekin on aika vähän. Toivon vaan, että nuo lugesteronit auttaa pidentään tuota luteaalivaihetta, jos on sattunut tärppi käymään.

ON.
Sellasta olen huomannut, että iltaisin palelen aivan tajuttomasti! Eilen illalla lueskelin hetken aikaa sängyssä ennen nukahtamista ja voi kauhistus sitä palelua, kun yritin nukkua. Päällä oli pitkä paita, flanellihousut, polviin asti ulottuvat villasukat ja palelin niin, että koko sänky tutisi. Ja peitto, joka meillä on käytössä on sama kuin talvella käytetty. Ei ole siis peittoa vaihdettu ja nyt se ei yhtään riittänyt minulle.

Otin käyttöön vielä päiväpeiton siihen toisen peiton päälle, sitten lopulta alkoi pikkuhiljaa hellittämään palelu.
huhhuh

Ai niin, olikos siitä puhetta, että tein eilen testin :D Laskeskelin, että veressä piti vielä olla noin 200iu raskaushormonia lääkkeestä. Huomenna määrän pitäisi olla puolittunut ja ensiviikon maanantaina ei pitäisi olla enää raskaushormonia lääkkeestä jäljellä kuin alle 10 yksikköä.

En ole kyllä varma, mutta oletin että tuo Ovitrelle poistuu samaa vauhtia, kuin Pregnyl - eli määrä puolittuu 33 tunnin välein.

Tänään pitäisi tulla paketillinen (13 kpl) testejä ja ajattelin, että testaan illalla (koska en jaksa oottaa) ja aamulla sitten. Olisipa tässä edes sitten tekemisenä seurata Ovitrellen poistuminen, kun ei muuta oikein voi tehdä..

Mukavaa tiistaipäivää!

Sunflower11
iloksi lugesteron-reseptin sain mutten sattuneesta syystä ole vielä päässyt alottamaan, ehkä ens kierrosta sitten.
Aiemmin mulla alkoi suoraan menkat dpo 8-9 ja nykyään tiputtelu noilla tienoilla ja luteaalivaihe jää sit kuitenkin 10-11 päivän mittaiseksi.
Voin kyllä liitty palelukerhoon, eilen niin järkyttävän kylmä nukkumaankäydessä ja mies vieressä heitteli peittoo pois kun oli kuuma hällä..

sunflowerNo ehkä se sitten johtuu tästä "kesästä" tää paleltaminen. Minä en oikeesti tajua, että miten yhtäkkiä olen ruvennut hirveästi palelemaan. Tämä on kyllä jatkunut jo jonkin aikaa, mutta nyt on mennyt oikein pahaksi.
Minä yritin käpertyä miehen kylkeen lämmittelemään, mutta tuntui että olen niin jäinen etten vaan voinut herättää toista kylmentämällä. Järkyttävää palelua..

Toivottavasti saat sitten Lugeista apua ja sen luteaalivaiheen pidemmäksi. Onhan tuo lyhyys varmasti ihan jo este raskautumiselle!

....

Kävin äsken päivittelemässä oireita tuonne piinailijoiden oireketjuun ja muistin yhtäkkiä, että havahduin yöllä muutaman kerran kohdun seutuvilla tuntuvaan vihlontaan. En ole varma, että oliko oikeasti kyseessä kohdun kipuilu vai oliko vatsa vaan sekaisin tai jotain sellasta. Muistan vaan unenpöppörössä miettineeni, että täytyy laittaa nämä oireet ylös.
Nää voi olla kyllä untakin, sillä en tainnut oikeasti kunnolla herätä koko aikana.

No voi perse Anastacija :/ Minä oon koko aamun odotellut uutisia sinulta ja toivonut niiden olevan hyviä :(

Hyviä uutisia kuitenkin siinä mielessä, että luteaalivaihe on pidempi. Se auttaa asiassa ehkä jossain vaiheessa.
Tuo Letrozole on minulle ihan vieras lääke? Mikä se on ja miksi sinä sitä syöt?

Sunflower11
Pahoittelut Anastacija :hug:

Iloksi: Toivotaan tosiaan et on apua! Ruokavaliota muuttamalla olen saanut lutaalivaiheen 2-3 päivää pidemmäksi vaikka se alkaakin tiputtelemalla mutteihän siitä lasketa menkkoja alkaneeksi.
Mikäs piinapäivä sulla on menossa? Ensi viikollako on oikea testipäivä?

KP1 YK3 Kierto venyi 33 päivään joten helpotus on suuri että ne nyt alkoi, pelkäsin jo että miun kroppa on sanonut sopimuksen irti.
Tähän kiertoon siis ihan positiivisin mielin :) Ja toiveikkaana :heart:

Iloksi: ne on clomin tyylisiä, mutta niitten ei pitäisi ohentaa limistä niin kuin clomien. Mulla on ollut hieman vaihtelua ovuloinnin ajankohdassa, niin nuo määrättiin varmistamaan sen tapahtuminen vaikka aina olenkin saanut plussan ovista tikuttaessa. Ja kait nuo hoidot pitää aina jollain lääkkeellä aloittaa, niin tää on nyt se kevyin.

).( Kovat on juilinnat. Muutenkaan en nyt ymmärrä tätä kroppaani, kun kaksi päivää tuhrutti vaikka sellaista ei ole ennen ollut. Aijemmin hulahti kirkasta verta housuihin, mutta äsken ei ollut tullut mitään suojaan. Ärsyttävää, mitä ihmettä tämä kroppa temppuilee?

Muoks. Ja siis aamun wondfon r.testi oli nega
Muoks.2. Nyt on alkanut

Viimeksi muokattu:
Sunflower Menossa on pp5 Se on helppo muistaa siitä, että PP1 oli 1.6, joten tänään on pp5 :)
Oikea testipäivä on ikuisuuksien päässä eli 14.6.
Miten hitossa sitä jaksaa odottaa sinne asti??

Eilen testasin ekan kerran siis tietäen, että Ovitrellea löytyy vielä verestä. Sain viivan! Jee! Sellasta ei olekaan sattunut. Mut harmi vaan, ettei se ole oikea viiva. Se on vain lääkkeen tekemä viiva.
Tässä vielä kuvat ihan vaan huvin vuoksi :) Kuvat on otettu kyllä tänään ja testi tehty eilen... Eilen ei ollut kameraa.

Ja siis nämä kuvat ei mitenkään todista sitä, että olisin raskaana tai mitään. Ihan vaan "lämpimikseni" laitan kuvia katsottavaksi. IKINÄKOSKAAN ei ole ollut mitään tällästä minulla laittaa näytille (ennen en oo tainnut testata kun lääkettä on ollut kropassa)

Anastacija en ollutkaan kuullut ko. lääkkeestä. Pitihän sitä arvata, että muitakin samantyyppisiä on kuin clomifen. Harmi, että ne eivät nyt auttaneet raskautumaan, mutta en jotenkin usko, että olisi vaikuttanut tuohon luteaalivaiheeseen. Se on ehkä jostain muusta syystä pidentynyt.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä