~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Miumiu83
Mulla on valkovuoto ollut tosi runsasta koko raskauden, mutta ei ole siihen lääkäri puuttunut. Kuulemma normaalia. Mut toi kutina muutenkin kuivilla ja herkillä limakalvoilla ei ole hääviä... Tosin nyt rauhoittunut. Mut ajattelin josko pyytäis jonkun lähetteen kun kumminkin joudun labraan joku päivä menemään kilpirauhasarvojen takia. Mut toivotaan ettei meillä ole hätää! :)
 
Täällä odotellaan että tiskikoneen ohjelma loppuisi että pääsee nukkumaan. Mies sen koneen laittoi käyntiin mutta nukahti, joten pakko kai sitä on sitten itse valvoa. Höh. No ei pidä valittaa, siivosi se koko keittiön sillä aikaa kun mä nukuin päikkäreitä... Hitsi että väsyttää nykyään. Mulla huomenna viimeinen työputki-päivä, on ollut kyllä rankkaa, voisi töissä istualtaan nukahtaa |O Mutta nyt on enää 2kk töitä jäljellä, jihuu!

Oikeanpuolista kylkeä ja vatsaa jomottaa kun tänään tein äkillisen kääntöliikkeen töissä. Jotenkin kiristää, toivottavasti on vaan joku lievääkin lievempi venähdys tms...? Ei jaksa :ashamed:

Mieli on täällä ollut aika maassa viime aikoina vaikkei mikään oikeastaan ole pielessä, huolestuttaa vaan kokoajan kaikki. Tulispa jo kunnolla kevät ja kesä ja oma nyytti syliin. Voimia ja tsemppiä kaikille jotka kärsivät erilaisista vaivoista :hug:

tinysteps 25+4
 
Huomenta!
Mukava huomata etten ole ainoa joka on univammainen..Yöt menee ihan harakoille, ensin nukkumaan mennessä nöttis alkaa futistreenit, sen kanssa mä pystyn vielä nukkuu, mut noi levottomat jalat!Ihan karseeta, eka tunti menee pyöriessä, mikä sekin on tuskaa kun toi selkä kiukuttelee ja sitten loppuyö menee niin että heräilee parin tunnin välein eli nukkuu koko ajan koiranunta..Eikä sekää helpota et isäntä tekee liikaa töitä ja nyt ne tulee sen uniinki, eli viime yönkin meuhkas ja mellasti unissaan kun oli niin kovasti puunajossa... :whistle:
Noooo, josko tää tästä, onneks ei tartte töissä olla niin voi vaikka nukkua päikkärit, tosin oon niitäki välttäny loppuun asti ihan sen takia et jos vaikka sais sit seuraavana yönä nukuttua, huonolla menestyksellä tosin, oon vaan perkeleen kiukkunen iltasella mutta yöuniin se ei vaikuta... :p Ihanata.. :D
Kauhulla ootan jo vauvan maailmaan tuloo koska äitee sano että yleensä se rytmi mikä muksulla on mahassa, pysyy alkuajan kun se on maailmassa ja meillä tuo on yöeläjä, se reuhkaa just sillon kun ei pitäis.. :)

Tuo selkä pitäis saada jotenkin kuntoon, tää ei nimittäin ole enää mukavaa kun pitäis itekseen pystyä koiran kanssa pelaamaan tolla liukkailla teillä ja tehä kotihommat, onko mitään vinkkejä?

Pesin sitten eilen 2 koneellistä kääpiön vaatteita ja harsoja, nyt tuntuu ihan oudolta kun 2:den aikuisen asunto onkin muuttunu lastenvaatevarastoksi, isäntä nauro aamulla ihan katketakseen kun katteli noita pyykkitelineitä jotka notkuu kääpiö vaatetuksesta.. :D Se oli jollain todella kierolla tavalla tosi hellyyttävää... :p

Mutta päivänjatkoja, mä jatkan kahvittelua!

Maira ja eemeli

 
Nami..perjantain kunniaksi rauhallinen aamuhetki töissä kera voisilmäpullan:d

Maira Joo anoppi sanoikin että kannattaa yrittää tässä loppuaikana raskaudessa pitää suht fiksu unirytmi, että hän oli itse valvonut öisin johonkin kahteen asti ja nukkunut sitten pitkään. Niin miehelläkin oli sitten valvomisen suhteen vauvana se sama rytmi.
Toivottavasti teilläkin alkais unirytmi muuttumaan ja saisit nukutuksi :) Täällä oli alkuun yöeläjä, mutta nyt on selvästi muuttunut, vatsassa ollaan hereillä melkein koko päivä.

Shawne78 Pyydä vaan lähetettä, jos ei tarttis koko ajan ravata labrassa :)

Otin eilen tupla-annoksen rautaa, kun sanoivat neuvolassa että saan..ja ihanko olis jo pirteämpi olo =)

Kivaa viikonloppua!
Miumiu
 
Lumihiutale: Onneksi sait asiallista hoitoa! Toivottavasti lepo auttaa! :hug:

Pikinen ja Maira: :hug:

Pine: Synttärionnittelut :flower:

Shawne: Hienoa, että tutkittiin ja kaikki masussa hyvin! Osanottoni toisen pienen johdosta! Mukava oli lukea omaelämänkertasi - jaksamista vaivoihin! Toivottavasti leikkauksesi menee hyvin! :hug:

(.) Suonenvetoja meinasi tulla viime yönä, joten täytynee hipsiä apteekkiin hakemaan magnesium-lisää.

Mukavaa viikonloppua mammat ja masut!

Lenniina ja pikkuneiti 29+0 POKS :heart:
 
Hirmuisesti olette taas ehtineet kirjoitella, yritin tuossa lueskella mutta arvatkaa muistanko enää mitä kaikkea piti kommentoida :ashamed: Pitää varmaan ensi kerralla kirjoittaa ylös tärkempiä kohtia samalla kun lukee :D

Painon noususta taisi joku jotain mainita, itselläni tähän mennessä tullut n. 4kg lisää. Esikoiselta tuli koko raskauden aikana reilu 10kg joten saa nähdä miten nyt käy. Esikoisen odotuksen alussa olin sen verran hoikassa kunnossa että neuvolassa oltiin vain tyytyväisiä kun painoa tuli lisää, esikoisen jälkeen olen päässyt aika hyvin "normaali" painoon en siis ollut enää alipainoinen. Saa nähdä miten käy nyt kun tämä toinen syntyy, toivoisin ainakin että imetys sujuisi paremmin mutta vähän pelottaa jos painoni sitten taas putoaa sinne luurankoon :/ Nyt kun taas näytän ihmiseltä niin ei enää halua takaisin liian heiveröiseksi..

Väsymyksestä Olen ollut nyt parina päivänä tosi väsynyt, mikään ei tunnu auttavan. Voisin nukkua helposti aamusta seuraavaan aamuun eikä tekisi edes tiukkaa. Energia ei meinaa millään riittää esikoisen kanssa riehumiseen mikä on kyllä sääli koska poika selvästi kaipaa leikkikaveria :| Eilen makasin vain sohvalla ja poika kokkasi astioillaan äidille ruokaa, sitä sitten kiikutti minulle siihen sohvalle koko ajan ja käski maistamaan mielikuvitus mössöjään :D

Mulla viimeinen työpäivä oli keskiviikkona. Nyt saan olla kotona loppuun asti ja kasvatella rauhassa mahaani. Ihan kiva oli kyllä että työt loppui jo nyt koska en kyllä olisi jaksanut äippälomaan asti, olisi tullut oltua saikulla aika paljon jos olisi vielä pitänyt jatkaa.

Kävin eilen vähän shoppailemassa ja vaikka ei pitänyt ostaa tälle tulokkaalle pahemmin vaatteita, kun esikoiselta niitä on niin paljon, mutta löysin niin suloiset pöksyt ja bodyn että oli pakko :D Laitan tänne kuvat niin näette tekin..





Ja lopuksi vielä yksi masukuva huomenna vaihtuvien viikkojen kunniaksi :D



Marsu + möttönen 25+6

Tuo pupu noissa vaatteissa on vähän sellainen sisäpiirin vitsi minun ja mieheni kanssa jota varmaan ulkopuoliset ei edes ymmärtäisi mutta siis siksi oli ihan pakko ostaa nuo vaatteet kun ne näin :LOL:
 
Maira, yay! Tiedän tunteen... me saadaan Suomessa käydessä ostamani vaunut kanssa huomenna. Ja jotenkin pinnasänky tekee synnytyksen lähenemisenkin konkreettisemmaksi. Ihanaa pesänrakennusviikonloppua sinne siis!
 
Tulin toivottelemaan taas hyvää viikonloppua kaikille kesämasuille! :hug:
Kylläpä viikot vierii nopeasti...


(.) Itselläni alkaa rv 27 sunnuntaina, ja vauva ja vatsa kasvaa.Potkut tuntuu yhä jämäkämmiltä, ja Pikkiriikki taitaa majailla raivotarjonnassa, kun pari päivää potkut tuntunut yksinomaan kylkiluissa tosi korkealla. :heart:
Meille myönnettiin uusi isompi asuntolaina, joten sunnuntaina omaa uutta kotia etsimään!
Mennään vasta katsomaan erästä taloa siis.
Kiitos kaikille asunnonmyynti-onnitteluista. :hug:
Pomo tilasi tuotteita HQ-hairista englannista, ja pyysin samalla itselleni muutaman rasvan.Burt´s Beesin Belly Butter- masuvoide ja Baby Been luonnonmukainen voide vauvalle. Iiihania! tuossa ne tuoksuu hunajalta mun työpöydällä.
Miten malttaa odottaa kesään, että pääsee taas hoitamaan vauvaa!Iiiiik. Mun esikoisen vauvavuodesta on jo neljä vuotta.. =)

Vaunurahasto alkaa kohta olla koossa, ja toukokuussa haen vaunut vauvalle sitten uuteen kotiin. :heart:

Johanna ja Pikkiriikki 25+5
 
Pitää tulla varoittamaan, johtuuko sitten juuri loppuneesta satamalakosta vai mistä, mutta me tilattiin Brion vaunut eräästä lastentarvikemyymälästä. Luvattiin 2-3 viikossa, mutta nyt on mennyt jo neljä viikkoa ja edelleen runko osa puuttuu, joten myymälä ei toimita vielä mitään. :/ Onneksi ei ole vielä mikään kiire, mutta niissäkin saattaa näköjään kestää..
 
Marsu86: Meiltä löytyy samat puput vaatteet! :D Toi body vaan on sellanen, jossa ylhäällä on muutama pupu rivissä. Oisin kans tahtonut just ton bodyn, mutta ei ollut sopivaa kokoa.

Me käytiin tänään yksityisellä gynekologilla hakemassa lentolupa ja sellanen saatiin. Siispä viikon päästä Espanjan aurinkoon. :D :whistle:
Hiukan otti päähän, kun vähennyksen jälkeen jäi maksettavaksi noin 130?. Täti vaan kyseli ja kurkkas kohdunsuun ja vähän ultralla katteli, ilmeisesti kohdunsuuta myös. Näyttö oli vielä niin, että en nähnyt vauvaa ollenkaan!!!! Ja siitä piti kuitenkin maksaa siitä ultrasta, ei ottanut mitään mittoja tms. Katsoi, että sydän löi ja totes, että elossa ollaan. Mies oli mukana, nii sanoi, että hänkään nähnyt oikein mitään tarkkaan, muuta kuin sydämen. Noh... Se lentolupa oli se käynnin pointti..
Kohdunsuulla muuten kaikki ok, mutta pehmentynyt... Aika jännä, kun viikko sitten ei ollut muka mitään erikoista.. Nopeestipa tapahtunut mutokset, tai epäilen, että tk-lääkäri ei osannut sitten edes katsoa viikko sitten...

Hyvää viikonloppua kaikille mammoilla ja masuille! =)

Papuneiti ja Tyyppi 27+6 (Huomenna jo 28!!! :D )
 
Hyvää perjantaita! Olikos tänne uusia tullut? Tervetuloa! :flower:

Jaksamisia kaikille vaivojensa kanssa painiville. :hug:

Mulla taas oli neuvolassa sokerimittailujen tuomio. Liian monta epänormaalia arvoa. Antoi täti sen verran armoa että saan vielä viikon yrittää ruokavaliota korjata, koska söin aivan normaalisti koko viikon. Nyt vaan lisää kasviksia ja liikuntaa. Liikuntaa en tosin juurikaan pysty harrastamaan tai en pääse yöllä sängystä ylös. :kieh: Laittoi mulle fysioterapiaan lähetteen, saan sieltä sen tukivyön lainaksi. Jos pystyisi kävelylenkkejä tekemään taas. :whistle: Jos ei arvot korjaannu, joudun äitiyspolille arvioon josko insuliinin joudun aloittamaan. |O Ja pahoin pelkään että joudun.. :ashamed: Mutta lapsen parastahan tässä ajatellaan. :)

Liitoskivut on aivan järjettömät. Selkä ei kauheasti juili, häpyliitos ja koko lantio enemmänkin. Yritä siinä sitten pissalle päästä yöllä. |O Miten tätä jaksaa vielä 12 viikkoa?

mipsu ja nöttönen 28+0 (POKS) :heart:
 
Olipas tänne tullut juttua taas, ei meinaa perässä pysyä..

tervetuloa uusille, ja voimia kaikille sitä tarvitseville, niin ihmissuhderintamalla, pesänlaitossa ja voinneissa. Vaivojakin alkaa jo porukoilla olla. Mulla varmaan ennustelee jotain maailmalopun synnytystä, kun ei oikeen mikään vaivaa, vähän välillä närästää, ja vetää suonta, mutta ei muuta..Jumppaa ja hiihtoa on edelleen töissä vedetty, vauhti ehkä vähän hiljenee, mutta hyvin pystyy vielä tekemään, rekille en enää tänään uskaltautunut, kun maha kuitenkin tiellä ja ei tunnu mukavalta rautaputki poikittain vatsan seudulla...

Mutta siis asiaakin oli, sillä olen aivan ahdistunut, kun pitäsi ne vaunut hankkia, ja ekakertalaisena menin ihan kuutamolle, kun yritin netistä katsastaa, että mitä minä tarvitsen...Siis neuvokaa. Ihan jotkut perushyvät vaunut, ajatuksissa kävellä ja liikkua paljon, ei missään extremeympäristössä, mutta hiekalla varmaan joskus...ja jotkut selllaiset jotka blondikin saa kokoon ilan työkaluja ja hermojen menetystä---

Näillä nyt tänään, parin viikon päästä neuvolalääkäri.

Kaikku ja nimetön 25+6
 
Iltaa mammat!

Ensinnä tervetuloa kaikki uudet. Kiva, kun tulee lisää kirjoittajia :)

Jee! Mulla on viikon talviloma. Mitään erikoista ei ole ohjelmassa, mutta ihanaa, kun saa touhuta ihan omaan tahtiin. Ei tuolla töissä tahdo enää oikein jaksaa, näin loppuviikosta on jo ihan poikki.

Kaikku mulla on vähän sama ongelma tuon vaunuhankinnan kanssa. Parissa liikkeessä olen käynyt ja ihan varmaa on, että mitään uutta emmaljungaa ei ole varaa hankkia. Ostamme vaunut varmaankin käytettynä, mutta kannatti kuitenkin käydä noissa liikkeissä ja antaa myyjien pitää myyntipuheensa, niin vähän tietää, mihin kiinnittää huomiota. Tosin tänään, kun kävin yhdessä liikkeessä oli yhdet ihanat ja suht kohtuuhintaiset Borat, jotka teki mieli ostaa siltä seisomalta... onko kellään kokemusta Boran vaunuista?
Tutuilta olen saanut vaunuihin liittyen seuraavia neuvoja
- isot ilmakumipyörät
- tarpeeksi leveät
- tarpeeksi tukevat

Unirytmi on meidän masukilla selvästi samanlainen kuin mulla. Eli aamulla herää mellastamaan ja illalla nukkumaan mennessä rauhoittuu. Meillä myös äitini sanoi, että unirytmi yleensä on vauvalla synnyttyään sama kuin odotusaikana.

Kelan päätös tuli tällä viikolla ja aikalailla odotusten mukaisesti meni. Olen kuitenkin vieläkin kiukkuinen tuosta veroprosentista, miksi H..TISSÄ sitä nostetaan, kun tulot tippuu?! :kieh:

Jaksamista kaikille vaivojen kanssa kamppaileville. Auringon paistetta ja iloa haluan toivottaa, niille joilla on muutoin vaikeaa. :hug:

Jonttu & jättis 27 + 5 (onneksi netissä on noita laskureita, olisin muuten jatkuvasti pihalla näistä viikoista ja päivistä)
 
Iltaa! :wave:

Panicroom Minä kans lähettelen sinulle kovasti jaksamista! :hug:

Monica77 Jaksamista sinne leposaikulle!

Ja kaikille muillekin jaksuja kipujen ja muiden vaivojen kanssa!

Omaan napaan ei sen erikoisempia. Selkä on tänään ollu todella kipeä, no mä oon tässä rehkinytki aamusella että eikai tuo ihmekkään oo.
Tänään myös supisti ekaa kertaa ihan kunnolla, onneks se helpotti. Toivottavasti ei tuu tavaks tommoset vielä jottei tuolla alakerrassa ala tapahtuun muutoksia.

Mukavaa viikonloppua mamit! :flower:

Niisku- ja masupoika 29+2 :heart:

 
Lauantaita mammat!

[/b]Kaikku ja Jonna H ainakin miettivät vaunuja. Me ostettiin (tai siis mummu ja pappa osti) esikoiselle Hartan toplinet ja olen kyllä tykännyt. Ovat tukevat, käännettävä työntöaisa, pehmeä kantokassi, josta saa lämpöpussin, mahtuvat hyvin koiran kanssa farmariauton perään. Niin ja niissä on isot ilmakennopyörät. Mä nimenomaan en halunnu ilmakumipyöriä missään tapauksessa. Ja oon ollu tyytyväinen siihen päätökseen. Miehen veli vaimoineen hommas samaan aikaan vaunut joissa oli ilmakumipyörät ja he ovat saaneet olla jatkuvasti paikkaamassa ja vähintäänkin pumppaamassa niitä renkaita. Ihan tasaisesti on noi ilmakennopyörätkin kulkeneet erilaisissa maastoissa ja vaunuja on aina kevyt työntää kun kumit ei tyhjene.
Jonna H Viimeks kun jäin äitiyslomalle niin tilasin uuden verokortin sosiaalietuutta varten. Aika yksinkertaisesti saa tehtyä verohallinnon sivuilla, kun vaan tietää määrät mitä saa vuoden aikana. Ja sieltä saa valita että se kortti lähetetään suoraan kelaan. Sillain saa vähän pienemmäks veroprosenttia, kun muutenhan se on se 20%(?) mikä menee.
Eipä tässä kai muuta, väsyttää aina vaan...

-minttu ja rimprenssa 29+4 :heart:
 
Eilen poksui sitten vk 27!! =) Kovaa vauhtia viikolle 28 menossa.

Keskiviikkona oli neuvolalääkäri ja sairasloma lappujen kanssa sieltä tuli lähdettyä pois.
Kohdun kaulaa jäljellä 2cm ( viimeksi oli 4cm) ja pehmentynyt eli kypsynyt, mutta kiinni.
2 viikkoa olen sairaslomalla ja uusi neuvolalääkäri on kahden viikon päästä.
Arvelinkin että näin käy, koska viime viikolla kävimme helsingissä niin 9 tunnin istuminen aiheutti loppu matkasta supistuksia ja niitä supistuksia on vissiin sitten töissäkin tullut..
Lääkäri meinas että voi olla että en enää loppu ajasta voi tehdä töitä. Fyysisesti aika raskasta, 8 tuntia jalkojen päällä ja jonkun verran nostelua. Eli siis näillä näkymin jään kesälomalle ensi kuussa ja siitä sitten suoraan äitiyslomalle..

Kävimme miehen kanssa torstaina maksullisessa ultrassa. Poika oli pysyny poikana, vaikka aluksi täti meinas että ei täällä jalkojen välissä kyllä mitään näy. Vaan hetken tutkimisen jälkeen otti sanat takaisin. Miehan vaikeaa vehkeiden löytämisestä teki se että kivekset eivät olleet vielä laskeutuneet. Täti kertoi että monella ne ei vielä syntyessäkään ole laskeutuneet, että ei mitään hätää.
Kovasti kehui meidän pojan lihaksia. Sanoi että jalkapalloilihan tästä tulee. :LOL:
Kaikki muutenkin oli tosi hyvin ja koko vastasi täysin viikkoja. Painoarvio oli 932g. Meinas että tulee yli 4 kilonen, ottaen huomioon että itse olen ollut syntyessäni vajaa 4kg 100g :whistle:

Onko muilla tietoa siitä että, kun kohdun kaula on nuin kypsynyt että mennäänkö sitä laskettuun aikaan asti vai syntyykö aikaisemmin?? Kovasti kiinnostaa..

Neuvolalääkärillä käydessäni oli aluksi ne normaalit tarkastukset ja painoa oli tullut päälle 800g viikko!! :ashamed: Päätin heti että nyt jäi makean syöminen ym ja terveellisemmin täytyy ruveta syömään. Puntari näin muutaman päivän jälkeen on heti näyttänyt tulokset. Painoa tippunut muutama sata grammaa. En sillä että laihuttamaan rupean, mutta painon nousu täytyy nyt hieman laskea. Ja sen tiedänkin että itsestä on nuin huima painon nousu johtunut. Muina käynteinä painoa tullut aina noin 400g viikko.

Ananaksen syöntiin ja vettä nassuun!! :D ;)

Lumisateen täyttämään päivän jatkoa kaikille! :)

Sädehtijä ja pikku mies 27+1 :heart:
 
Jaahas jos kivuista ja säryistä ei neuvolalääkäri päästänyt viikolla sairaslomalle, niin nyt ainakin olen flunssan ja keuhkoputkentulehduksen takia pois töistä ensi viikolle asti.
Vähän eri mieltä oli ainakin meidän neuvolalääkäri kuin sädehtijän lääkäri, sillä mulla oli kans kohdunkaula lyhentynyt ja pehmeä, mutta kiinni ja silti kuulemma oli kaikki niinku pitääkin eikä tarvitse sairaslomaa. Mitä sitä nyt turhaan sitten olla pois töistä...

Noh jaa... sairastetaan nyt tää tauti ainakin alta pois...

garden ja reiska 30+0 POKS :heart:
 
Heippa!

Opiskelun kanssa on taas pitänyt kiirettä. Näyttöä pitäisi mennä antamaan sinne vanhainkotiin ja sitä varten olen tehnyt näyttösuunnitelmaa yötä myöten. Ei kiinnostaisi yhtään :/

Omanapaa kirjoittelen, kun en ole ehtinyt lueskella tätä pinoa kuin pari sivua taaksepäin :ashamed:

Sokerirasituksessa kävin muutama viikko sitten ja koska 1h:n arvo oli hieman koholla niin joudun nyt mittailemaan verensokeria ja muuttamaan ruokavaliota. Tänään oli paastoverensokeri kyllä ihan normi. Torstaina kävin neuvolassa mittarin hakemassa ja nyt oli pissatestissä proteiini plussalla. Se tosin johtuu ilemisesti edelleen jylläävästä hiivatulehduksesta. Canestenilla olen rasvaillut viikon verran, mutta edelleen kutittaa. Ensi viikolla on eka lääkärintarkastus ja terkka meinasi, että pistää samalla lähetteen labraan, jos tuo kutina silloinkin vaivaa.

panicroom :hug:

Nyt taas kouluhommien pariin :wave:

Zalmiakki ja pikkuinen, rv 25+3
 
Heips kaikille tasapuolisesti :wave:

Tulin nopsaan kertoon omasta navasta, että täällä on kans aika jännät paikat.. Kohdunsuu on sormelle auki ja kanavaa 2cm jäljellä ja pehmentyny :( Lääkäri määräs vuodelepoon, ei saa nostaa maito purkkia painavampaa ym.. :( Kun nyt pikkuinen edes vielä hetken pysyis masussa :/ Saas nyt sitten nähdä tuleeko tästä toinen pienenä keskosena syntynyt meidän perheeseen.. Toivottavasti ei..

Juupeli ja Toukka 27+0
 
garden, se johtunee siitä että minulla on ensimmäinen lapsonen tulossa ja se lääkäri sanoikin että jos olisi toinen tulossa niin tämä olisi ihan normaalia. Toisissa ja sitä useammissa raskauksissa pehmeneminen ja kaulan lyheneminen olisi tässä vaiheessa ihan normaalia.
Eli tästä syystä sitten saikulla ja samalla yhdyntä kielossa ettei paikat ainakaan lähtisi aukeamaan..
 
heipsan

tänään sitten palasin taas kotisohvalle yön seurannan jälkeen on se sairaalan peti vaan niin huono nukkua ja onneksi olin yksin kun ei voinut nukkua kun ikkuna auki oli niiin kuuma hoitaja aamulla naureskeli mun nukkumatyyliä mekein lumi ssato sänkyyn
 
Minttu kiitokset vaunu & verotus vinkeistä :)

Sädehtijä ja Juupeli, toivottavasti masuaskuti pysyy vielä jonkun aikaa aloillaan.

Täällä on tylsää... heräsin jo 7 jälkeen ja nyt on siivottu, pesty pyykkiä, käyty jumpassa, laitettu kahvia ym. tarjoiluja remppamiehille ja nyt ei ole enää mitään tekemistä. :headwall:

Mulla on joku ihmeellinen pakkomielle noista vaunuista, vaikka vielä ei ois mikään kiire, eikä meillä ole niille vielä tilaakaan... käydään tänään katsomassa yksiä käytettyjä.

Onpa jotenkin tosi rauhaton olo. Ja ne levottomat jalat on iskeneet tännekin. Ärsyttävää :kieh:

 
Huh. Tää on nyt toinen yö putkeen kun herään tasan neljältä aamuyöstä kamalaan nälkään. Onkohan tämä nyt sitten merkki siitä, että vauva tulee aina sitten tähän aikaan vaatimaan maitobaaria auki... Tai ehkä johtuu siitä, ettei pysty päivän aikana syömään tarpeeksi, kun on tuo vatsalaukku varmaan jossain kurkun kohdalla jo menossa :D Onko täällä muita yösyöppöjä? Ärsyttää, kun sitten ei saa enää kunnolla unta. Ei tuo jylläävä hiivakaan kauheesti helpota ja nyt on ruvennut kutiamaan päänahkakin, hullukshan tässä tulee! :headwall:

Brion vaunut saapuivat siis eilen, sellaiset suklaan ruskeat ovat ja mieskin onneks tykkäs niistä. Yayyy! Ja vaikka päätin, ettei nyt viikonloppuna touhuta mitään, niin tuli ommeltua eilen pussilakana pinnasänkyyn ja nyt kun se kone on tossa pöydällä, niin kai sama harrastus jatkuu tänään myöhemminkin, kun ajattelin yrittää pinnasängyn reunapehmusteille ommella jonkun kivan päällisen. Kirpparilta löytämäni vanhan ajan korikehtokin pitäis maalata ja reunukset puuhastella myös siihen... Onhan tässä onneks tekemistä, maha vaan alkaa olla tiellä, niin parempi hoitaa nyt jo pois alta.

Nyt kun on ollut osa-aikatyötön, niin tylsää on ollut kotosalla ja sen huomaa sitten pankkitilin hupenemisella... Tilasin just netistä sen vauvakirjan, päädyin tällä kertaa englanninkieliseen Moominvalley Baby Bookiin. Ja maanantaina pitäis hakea aikaisemmin paikallisesta huuto.netistä huutamani Skip Hopin hoitolaukku :whistle: En tiedä käykö värit ees noihin vaunuihin, mutta kun oli uusi ja puoleen hintaan sai... :ashamed:

Tsemppiä Jonna H:lle vaunujen metsästykseen, Sädehtijälle ja Juupelille masussapysymistoivotuksia. Jos tässä vielä vähän jotain pientä söis ja koittais painua takas maate.

Supistelematonta Sunnuntaita kaikille mameille! :wave:
 

Yhteistyössä