~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

Voi ei mitä uutisia täällä olikaan :'(
Osanottoni tvvo:lle, paljon jaksamista sinne suuren surun keskelle :flower:


Lumihiutale Mä mainitsin terkalle myös jalkapohjien kutinasta ja se laitto minut hepatoosin varalta maksakokeisiin. Mulle ei tuu maksaläiskiä kuitenkaan, mutta kannattaa ehottomasti tarkastuttaa toi!

Mä kävin neuvolassa ja kaikki oli ihan hyvin. Niinkö tuossa kirjotin nii huomenaamuna meen maksakokeisiin, ihan vaan kaiken varalta.

Niiskuneiti- ja masukki 34+5
 
Tvvo: :hug: :'( Jaksamista suuren surun keskelle!

---------------------------------------

Nyt tästä tulee varmasti ihan romaani, sillä niin paljon olitte viikonlopun aikana kirjoitelleet, että vastaaminenkin vie (mukavan) hetken =)

Shawne: Toivottavasti vauvasi pysyisi masussa lakkiaisten yli! Ylisuojeleva asenne kuuluu "taudin kuvaan", varsinkin jos alku on ollut hankalaa :hug:

Maira: Onneksi masussa kaikki hyvin! Toivottavasti siippasi menojalka rauhoittuu Eemelin synnyttyä :hug:

Miten mahtaneet mennä Syyshortensian ja Pikkuvarpusen muutot?

Lillin ultrakuulumisia - toivottavasti hyviä - jäämme tältä päivältä odottelemaan =)

Niiskuneiti ja Tänttärä: Hienoja masukuvia palstan piristykseksi olitte laitelleet, kiitos =)

Jonna: Osanottoni sokeritilanteeseesi, onneksi vauvan mahdollinen iso koko ei tunnu sua pelotavan - positiivinen asennehan on aina kotiinpäin!

Paranemisia kaikille flunssaisille!

Tipu Topakka: Pahanolon helpotusta!

Pikinen: Toivottavasti pienet malttaa vielä pysyä masun suojissa! Hienot kunniamerkit sulla komiassa kaksosmasussasi =)

Unna: Meillä myös esikko sai lauantaina ensipyörän, apparit, työntöaisan ja viirin. Mutta voiton vei jalkapallo, jota olisi pitänyt olla pelaamassa loppuviikonloppu :LOL:

Mjm: Onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista ja onneksi supparisi rauhoittuivat :hug:

Mipsu: OIH, mikä ihana pieni Milla kuvassa! Kohta saan pidellä omaani - ihana ajatus :heart: Tosi mahtavaa, että teillä kaikki edelleen mainiosti!

Tinysteps: Loppuivatko ylävatsakipusi? Toivottavasti! :hug:

Rapu: Onnea 3 vuotiaalle :flower: Toivottavasti ei ole sulla tulehdusta :hug:

Tupajumi: Supparittomuutta :hug: Onnittelut myös rouvaantumisesta näin jälijunassa :flower:

Unelias: Hoitopöytävinkki: http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?cPath=138&products_id=193 Meiltä löytyy tällainen vanhempi malli (saimme käytettynä esikolle) ja ollut hyvä käytössä, kun on säilytystilaa, amme ergonomisella korkeudella, pyörien avulla liikuteltavissa jne, mutta nyt tuo pehmuste on niin hajonnut, ettei se enää mene tälle uudelle vauvalle. Valmistajalta ei ole kuulemma vaihtopehmustetta saataville, joten ostamme jonkin tavallisen irtopehmusteen ja yritämme liimata tms. se tähän pöytään.

Milkei: Onpas todella tökerö anoppisi! Ja itsekin suutun kyllä tuollaisesta herkkukiellon rikkomisesta noin pienelle! Osanotto :hug:

Lumihiutale: Toivottavasti oireesi vaarattomia! :hug:
 
Ja lisään vielä, kun unohtui (raden piikkiin):

Kummeista, ristiäisistä/nimiäisistä ja nimistä oli ollut juttua: Kummit 3 kpl ollut mietittynä jo pitkään, yhtä heistä jo pyydetty ja hän otti tehtävän vastaan =) Kotiristiäiset siis pidetään, kuten esikollekin. Ja ehdottamani harvinaisempi, vanha nimi meni miehelleni lopulta läpi, toinen nimi onkin esikon toisesta nimestä taivutettu tyttö-versio, joten neidille on nimet valmiina =)
 
tvvo :hug: osanottoni suureen suruun


Lenniina kyllä noi suurin osa on aikasemmista raskauksista

Rapu82 mulla on sama streptokokki bakteeri ja ainakaan täällä sitä ei hoideta vasta kun synnytyksen yhteydessä koska se voi olla jo 3 viikon päästä uudelleen ja jos se on synnytyksen yhteydessä se voi tarttua 1% mahdollisuudella vauvaan
 
TVVO Syvä osanottoni suureen menetykseenne ja runsaasti voimia kantaa raskasta taakkaanne. Itse olen saanut toisen poikamme poismenon jälkeen lohtua Petri Laaksosen lohduttavista kappaleista. Seuraava lainaus ei ole häneltä, mutta kaunis tämäkin:

"Teidän lapsenne eivät ole teidän lapsianne.
He ovat Elämän kaipuun tyttäriä ja poikia.
He tulevat kauttanne, mutta eivät teistä itsestänne."

(Kahlil Gibran: Profeetta, siv.19)

Rapu82 Olet sattanut täällä kertoakin, mutta luen sieltä sun täältä näitä viestejä (I am sorry) mutta mitä oireita sulla on ollut? Mistä osattiin epäillä streptokokkia?

Saagatar & Valo 32+0 ja enkelipoika Toivo 22+0
 
Rapu Multa testattiin se muttei sitä kai ollu kun ei kukaa ole perään soitellu, mullahan oli sitten joku muu "vaginaalinen tulehdus" johon sain lääkkeet...Mä jäin kans siihen käsitykseen että sitä olis turha hoitaa näin aikaisin, vaan että juurikin sen synnytyksen ajalla sen pitäis olla pois..Tiiä sitten kuinka on eroja käytännöissä..

Tuli perhevalmennus kutsukin, eli huomenna alkaa ja viimeinen kerta on 26.5, eli muutama viikko ennen la:ta..Laskin tossa et onhan noita kertoja varmaa kaikki 2 joihin isäntäkin pääsee mukaan... :ashamed:

Mulla nyt vähän jäätää et mitä tekisin ton Tvvo:n suru uutisen ja etusivun kanssa... :ashamed: :(
 
Maira mun näkemys etusivuun on, että annat muutoin olla kaiken entisellään, mutta lisäät Tvvo:n surun kohdanneisiin. Tvvo:lle on syntynyt pieni rakkauspakkaus, jonka äiti hän on ja jota hän rakastaa koko elämänsä yhtä lailla kuin eläviä lapsiaan. Minullakin on kaksi minulle yhtä rakasta poikaa, joista toinen on enkelipoika.

Saagatar & Valo rv 32+0 ja enkelipoika Toivo rv 22+0
 
Voi että, kyyneleet tuli silmiin täällä töissä.
Tvvo olen todella pahoillani ja toivon sinulle ja perheellesi voimia raskaaseen tilanteeseen! Voimia voimia ja lämpimiä halauksia! :hug: :hug:

Tuntuu omat huolet niin pienoisilta nyt...Ja tyhmältä kirjoittaa omia kuulumisia..

Muutto ohi, kaikki meni hyvin. Mäkin jaksoin ihan yllättävän hyvin. Nyt on viellä se ihana jätesäkkikasa vaatehuoneessa, mikä täytyy pikkuhiljaa purkaa. Mutta koitan olla ottamatta asiasta stressiä.Koti on ihana, ja huonekalut oikeilla paikoillaan. Vaatteita ja lakanoita kerkiää kaappeihin järkkäillä.Onneksi jään äitiyslomallekkin 3 viikon kuluttua.
Vauva potkii ja liikkuu selvästi edelleen, mutta taitaa nukkua aika paljon päivästä. Pää alaspäin hän siellä köllii edelleen.
Ystävältäni sain synnytystä varten lainaksi sellaisen Tens-vyön. Onko kellään kokemusta? Ilokaasua kun aion välttää tällä kertaa, niin taidan sitä vyötä kokeilla ainakin siinä synnytyksen alkuvaiheessa. Ystäväni sitä kehui ihan kelpokapistukseksi.
Tunteet on pinnassa, ja itkeskelen todella herkästi.
Parin kuukauden päästä tapaan toisen lapseni, voiko ihanampaa olla.

Johanna ja Pikkiriikki-vauva 31+1 POKS!
 

Yhteistyössä