~Kesäkuun Kullannuput 2010~Huhtikuussa -10 <3 2 rakkauspakkausta syntynyt <3

Täällä on ollut kovasti keskustelua kummeista ja ristiäisistä. Me ei kuuluta kumpikaan miehen kanssa kirkkoon, joten Valolle tulee ristiäisten sijasta nimiäiset. Tosin olen hieman miettinyt, että voisin pyytää samaa sairaalapastoria, joka siunaa Toivon hänen hautajaisissa, siunaamaan myös Valon hänen nimiäisissään. En tiedä onko se mahdollista, kun ei kuitenkaan haluta kastetta. Pitää vielä miettiä sitä. Mä en ole eronnut kirkosta uskonnon takia vaan kirkon ahdasmielisyyden takia (naiset, homot)

Pro-seremonia yhdistykseltä saa kummitodistuksia nimiäisiin ja olen ajatellut tilata niitä Valon elämänkummeille, kuten heitä kutsumme. Sieltä saisi myös puhujan, mutta pyydämme mummoa ja yhtä kummia pitämään puheet.

Vaunuista tiedustelisin, onko teillä kertoa hyviä vinkkejä vaunujen valintaan? Ja mitä vaunuja ei kannata ostaa?

Saagatar & Valo 31+5 ja enkelipoika Toivo 22+0
 
Terveisiä sairaalasta! Meidän Milla kovasti kasvaa ja reipastuu päivä päivältä. :) On pullosta maistellut useammankin kerran ja ollaan hoitajien kanssa kovin hämillämme että sen ikäinen kovasti haluaa jo itse syödä. :LOL: Onhan se raskasta vielä pienelle mutta hermostuu aina kun ottaa väkisin pullon pois suusta. Tänään oli viimeinkin ensi-imetys, ihan neidillä ison tytön otteet jo. Tajusi heti että mikä on homman nimi ja imikin 10 milliä. :heart: Esikoista en imettänyt lainkaan ja nyt viimein tajusin että menetin siinä aika paljon. Se tunne mikä tuli oli jotain uskomatonta. :saint: Painoa meillä on jo 1875 grammaa, ensi viikolla vasta katsotaan onko pituutta tullut lisää. Tässä teille vielä kuvaa tältä päivältä.

http://kuvaton.com/k/Cp9.jpg

Eli voin turvallisin mielin sanoa teille että jos vauvat meinaavat syntyä, turvassa ollaan. Hyvät viikot kaikilla. :)

mipsu ja Milla (33+1)
 
Voi Pikinen, toivottavasti pysyisivät hetken vielä masussa lapsot! Toisaalta varmaan nyt jo aika hyvillä vesillä kahlataan. Jännittäviä hetkiä siellä siis elellään, mukana hengessä ollaan!

Miumiu kiitos linkistä, pitää tutkailla paremmin sivustoa.

Sivustoista puheenollen, se feelunique.com-kauneustuotesaitti on nyt vapauttanut koko Euroopan postikuluista kaikkien tuotteiden osalta... Kunhan nyt seuraavat rahat tulee, niin vähän Weledaa taitaa tuolta lähteä tilaukseen... :whistle:

TENS-laite on toiminut sen verran kivasti tuohon pakarakipuun, että päätin uskaltautua tänään taas vierailla Kööpenhaminassa... kävin noutamassa kaverilta pari kassillista tavaraa lainaksi ja ostamassa niitä puklurättejä, joita ei täällä Ruotsissa ole. Istuskelin kylässä melki koko ajan sellaisella jumppapallolla ja sellainenhan on kyllä hankittava! Oli selälle ja muutenkin tosi hyvä, jotenkin vapautti tuota painoa just kipeestä kohtaa. Ja siinä tulee niitä lantionpohjalihaksia treenattua automaattisesti samalla.

Sitten näinkin henk. koht. kysymys, kuin että onko teillä muilla ollut valkovuoto kellertävää? Huomasin sen tänään muuttuneen aikas reippaasti keltaiseksi, haju ei nyt mielestäni mikään kovin vahva ole, muttei kyllä miltään kukkasiltakaan tuoksunut (eikä lakulta.....). Muistaakseni juuri joku mainitsi asiasta... Meinaan, että pitäisikö tässä nyt heti huomenna hakeutua lääkäriin vai riittääköhän odottaa maanantaille, kun saisin kätilöni puhelimen päähän? Ei kirvele, ei kutise.

Hahahahahahahha! Poika tunki juurikin pyllynsä niin pystyyn, että maha näyttää täältä ylhäältä päin katsottuna lähinnä suuuuuuurelta kolmiolta. On koko päivän muutenkin tuntunut siltä, että se kaivaituis yhä alemmas ja alemmas ja rintalastan alla on kämmenen leveydeltä jo ihan tyhjää :O Tänttärän tavoin odottelen torstaita kuin kuuta nousevaa, kun pääsee ultraan, siellähän asiat toivon mukaan selviää! :heart: :heart:

Nyt jos pullottais simat (täältä saadulla ohjeella tehdyt!) ja kömpis vällyjen väliin. Huomenna ristiretki anoppilaan, tuskin maltan odottaa... :whistle:

Edit: Mipsu ihana, ihana pienokainen! :heart: Ihanaa, että siellä voidaan päivä päivältä vaan paremmin :)
 
Voi rakkaus kun on suloinen pikku Milla!! :heart:

Nimi meilläkin hakusessa... tuttua joka kerralta... saatiin kerrankin kyllä aika kivuttomasti lista n. 6 nimestä joista sitten pitäis päättää SE paras. Ristiäiset tullaan meillä viettämään. Papista sen verran tiiän että ei ainakaan samaa kuin edellisellä oli.

Ihana fiilis kun talo suurimmaksi osaksi siivottu, tuoreita sämpylöitä maha täynnä (nlan puntari tykkää...) ja isäntä pesi ikkunat sisältä ja ulkoa!! :heart: nyt kun heittäis vielä meidän sänkyyn puhtaat lakanat niin avot, isäntä aiko nekin laittaa...

Huomenna kummipojan 1vee synttäreille.

mammaliini ja "niilo" huomenna 32 POKS :heart:
 
Heissan kaikille!
Onkin vierähtänyt pitkä aika kun viimeksi kirjoittelin tänne :ashamed: Käyn kyllä joka päivä, useastikkin lukemassa teidän kirjoituksia, välillä hymyilyttää, välillä surullisiakin uutisia näkyy olevan. En edes yritä kommentoida kirjoituksia, raskausdementia on ollut jo muutamia viikkoja erittäin pahana, enkä muista juurikaan minuuttia kauemmas :whistle: Onneksi mies pitää huolen puhelimestani, rahoista, laskuista :p Ihanaa tämä raskaana oleminen! :heart:


Mipsu On teillä kyllä ihana vauva! :heart: Niin suloinen ja pieni.. Onneksi kaikki on hyvin, vaikuttaa kummasti omaankin päivään kun kuulee hyviä uutisia.

(.) Hirveitä kipuja välillä tuolla "alakerrassa", eilenkin silittäessä itku tuli kun sattui niin pirusti! Sellaisia kipuja niin kuin puukolla pistettäisiin, supistuksiin ei liity nuo kivut ollenkaan, eikä ne kestä kauaa vaan on hetkellisiä. Vauva liikkuu silloin kovasti, meneeköhän lie sitte alaspäin vai mitä ihmettä nuo kivut on? Onko muilla? Mulla on kuiten 3. raskaus, eikä edellisissä ole tuollaisia ollut. Kuiten neuvolassa on aina kaikki hyvin.

Ajatelkaa että meillä ei ole enää montaa viikkoa jäljellä! B) Kohta päässään viettään kesää pienen vauvan kanssa :heart: Sais tämä raskaus jo päättyä, en enää kauaa jaksa noita kipuja.. :kieh: ja haluasi jo nähdä uuden tulokkaan kasvotusten, onko hiuksia ja minkä värisiä, onko ryppyinen vai sileä iho :heart:

Ai niin ja minkä merkkisiä vaunuja olette ostaneet? Itsellä on vielä vähän niinkuin hakusessa..

Mariann ja vauveli 33+4
 
Iiiiihana Milla-vauva!! :heart:
Mä en enää jaksais millään odottaa omaa pienokaista, en millään.

Mäkin oon niin huono kommentoimaan muiden juttuja, ei vaan voi muistaa. Joten omanapaisella linjalla jatketaan. Täällä tehtiin pizzaa ja söin niin paljon että simahdin. Sitten heräsin ylävatsakipuihin, suoraan rintojen alla keskellä sellanen pistelevä joka jatkuu vielä lievänä. Toivottavasti vaan jotain syömiseen liittyvää kipuilua :whistle:

Kaupoissa käytiin ja hankin minäkin sitten ne H&M-alusasutopit. Vaikuttaa aika käteviltä ja mä tosiaan sovitin niitä silleen että toinen topeista roikkui hälyttimestä kiinni sivussa :D Jos nyt pärjäisi alkuun kun on kahdet imetyspaidat ja noi topit, sit vois tosiaan ne liivit ostaa lähempänä laskettua aikaa. Täällä ovat tissit jotenkin muuttaneet muotoaan runsaammiksi, jokohan sinne on osittain sitä maitoa tullut...

Saako mistä muuten ostettua kestoliivinsuojuksia?

Ensi viikolla kuulemma palkanlaskennasta lähettävät 6kk palkkatiedot vihdoin Kelaan ni sais sieltä pikkuhiljaa jotain päätöstä. Samoin sairaspäivärahaa pystyn anomaan ensi viikosta lähtien.

Öitä!

tinysteps 31+0 (30+2) kymmenen minuutin päästä.
 
pikakommentointi,huomenna enemmän ultra jälkeen. :)

Tinysteps ite tilasin royalkestoilta kestoliivinsuojia... aivan ihania kuoseja... ja saa sieltä tilattua isommankin paketin niitä suojia tai vain pareittain... käy vilkasee... ihastuin niiiiiin kovasti siihen siilikuosiin että tilasin kestovaippakaupasta samalla kuosilla bambukangasta että saan ommeltua pienelle potkarit ja muita vaatteita...=)
 
Suloinen Milla vauva :heart:

Täällä kanssa sellaiset fiilikset,että tahtois jo pian saada vauvan syliin,vaikka eihän tässä muutenkaan enää monta viikkoa ole ;) Mua vaan ahdistaa ajatus,että vauvan syntymä menee lähelle laskettua aikaa tai pahimmassa tapauksessa yli,hänen isokokoisuuden vuoksi :ashamed: Vaikka kakkonen syntyikin hyvin,se esikoisen imukuppisynnytys kummittelee taustalla :/

Ensi viikolla olis tarkotus hankkia viimeiset vauvatavarat :heart:
Pinnasängynkin vois hakea mummulasta ;)

Eilen juhlittiin kakkosen 3v synttäreitä,olin itsekin tytön lisäksi illalla ihan poikki :whistle:

Milkeille piti kommentoida,että täälläkin kellertävää valkovuotoa,ollut aiemmissakin raskauksissa,viime viikolla otettiin näyte,mutten oo muistanut kysyä sen tuloksia,luulisin,kyllä että soittavat jos jotain olis :whistle: Lääkäri mulle vaan sano,että pitää kysyä Taysista,hoidetaanko antibiooteilla,jos bakteeri löytyy,kun mua ei supistele ja raskausviikkojakin on noin paljon :/ Eiks tulehdukset pitäs aina hoitaa,kun ne voi vauvalle vaarallisia? :/

Rapu ja masuasukki rv34+5 :heart:
 
Aurinkoista sunnuntaita!

Nyt on taas kotiuduttu, kun on pahimmat maalinkäryt saatu tuuletettua. Ihanaa, tää remontti alkaa viimein olla loppusuoralla ja kohta pääse siivoamaan paikat ja järjestelemään tavarat paikoilleen... ja ennen kaikkea laittamaan vauvan huonetta.

Käytiin eilen kangasostoksilla äipän kanssa, jooka lupasi ommella vauvalle lakanoita sekä vuodelaatikkoon pehmusteet ja reunalakanat. Kivoja kankaita löytyi :)
Itse olen ompeluhommien kanssa niin tumppu, että ompelukoneeseenkin tulee aina joku vika kun yritän jotain tehdä, joten jätin suosiolla mummin hommiksi.

Mipsu oli kiva lukea teidän kuulumisia. Hienoa, että kaikki on hyvin ja pikkuneitikin on niin suloinen =)

Pikinen koita pitää vauvat masussa vielä vähän aikaa.

Maira tiedän tunteen noiden kännniääliöiden kanssa. Perjantaina oltiin baarissa kattomassa bändiä ja oli kyllä viimeinen kerta. Onneksi tuo oma ukko nyt ei ihan hirveästi törpöttele, mutta kyllä oli kanssaihmisissä kestämistä. Jonkun herran juomatkin tuli kertaalleen syliin.

Milkeiltä tulikin hauskoja termejä noihin kävelytyyleihin. Itselläni tulee välillä sellainen pihtipolvityyli, kun tulee jotenkin vaan sellainen tunne, että on pakko puristaa jalkoja yhteen, kun tuntuu painetta tuolla alhaalla. Ja vauhti on tosiaan jossain siellä mummovaihteella tai sen alle :LOL:

Jonttu & jätti 33
 
Joo pidetään vauvat masussa vielä huomenna olis synnytysvalmennuksessa imetyksestä ja jäänyt väliin harmisttaa heti hirveenä.

Tuossa olis eilis illallata masua http://www.aijaa.com/v.php?i=6117360.jpg

mipsu olipas kaunis ja ihana vau. Rupee jo itekki kaipaan noita pikkuisia.

Mä luulen että mun kävely tyyli on semmoinen mummovauhdin hidastus ja jalat hieman yhdessä kun jalkovälii särkee. Kummasti sitä vauhtia vaan löytyy jos likka lähtee pihasta ilman kypärää.

Kummeista sen verraan että meille tulee molemmille tytöille kolme kummia ja ihan pienet ristiäiset pidetään tai miten tällä porukalla se nyt onnistuukin. mulla on viis sisarta ja kaikilla lapsia niin ei kovin pienet tuu jos kaikki käskee.

Palaillaan :)

Pikinen 32+3
 
Onpas kaunis sää! Tuli haukattua raitista ilmaa ja pestyä parveke, nyt jos vapuksi vaikka saisi hankittua sinne jotain nättiä.
Mipsu Kiva kuulla taas kuulumisia, ja onpa pikkuisella kauniit hiukset!

Valkovuodoista musta on kanssa tuntunut että vuotoa on jotenkin ihan hierveästi, muuta vikaa ei ole, eikä kokeissakaan näkyny mitään. Kokeilin kuitenkin apteekista saatavaa Lactalia - pitäisi tasapainottaa ph:ta yms. ja ihan pari kertaa vähensi selvästi vuotoa. (olipa mainostusta) :D

En ole tiedostanut käveleväni mitenkään oudosti, mutta vähän aikaa sitten kadulla takana käveli pari opiskelijapoikaa, jotka alkoivat puhua "Kato miten toi kävelee..ihan väärin akillesjänteillä..tekis mieli mennä sanomaan.."
:LOL: En sentään kuuro vielä ole!

Miumiu&poika 33+6
 
Mussupussu :wave: Mä nukun edelleen osittain selälteen, mulla ei meinaa jostain syystä veri kiertää kunnolla jaloissa kun oon kyljelteni, joten selällää olo helpottaa levottomia jalkoja jne. Tosin emppu ei tykkää siitä ja rankasee alkuunsa aika kovasti, kunnes hetken päästä rauhottuu.. :)

Mariann Mä ostin noi emmaljunga duo edget kun sain "edullisesti" käytettynä, en mä tosin tiiä vielä onko ne hyvät, mut kai nekin asiansa ajaa.. :D

mipsu Ihana kuulla vähän kuulumisia sieltä, mukavaa et teillä Milla vahvistuu! :heart: Kovin kaunis tyttönen... =)

Mitäköhän Tvvo:lle ja pikku Fransille kuuluu?

Valkovuoto
, juu on edelleen runsasta, mutta selvästi vähentynyt aikaisempaan verrattuna kun sain sen lääkekuurin, joka muuten sekin loppuu huomenna...Arvatkaa vaan unohinko ottaa eilen iltalääkkeet... :ashamed:

Mä sit pysyin illan kotona, tuumasin et en lähe kuskaa yhtäkää känniläistä ja osashan tuo könytä kotiin sit yöllä 3 aikaan ihan itekki..Mua vähän alkaa jo sylettää tuo sen meneminen, aika paljon nimittäin kaveri viime aikoina baareillu..Noh, josko tuo tajuais lopettaa sen kohta, pidin ainakin äsken sellasen saarnan asian tiimoilta sille et kumma jos taas ens viikonloppuna alkaa kännäämään..
Mä ymmärrän sen et välillä pitää päästä tuulettuu, mut nyt menee jo vähän ylitte kun se olis joka helvetin viikonloppu menossa johonkin, kuvitteleeko se että voi jatkaa tota loputtomiin?Annatin niin iloseen et saa nähä nouseeko tuo ikinä tolta sängystä ylös.. :whistle:

Tänne ei muuten mitään uutta, turvotusta on alkanu vähän tulemaan käsiin ja toissailtana kuulin ekaa kertaa kuinka maha paukkui, mä oikein säikähdin kun istuessa kuulu 2 kovaa paukahdusta, aika veikeen kuulosta.. :D

Mutta tää lähtee tekemään jotain, vaikka jätskille tms. kun kerran aurinkokin noin komiasti taivaalla mollottaa! :)
Mukavaa ja rauhallista sunnuntai päivän jatkoa kaikille! :hug:

Maira ja temppuemppu 33+5
 
Moikka kaikille tosi pitkästä aikaa :ashamed: Jutut on kyllä luettu lähes joka päivä, en vaan saa ite mitään kirjotettua...

Mipsulla aivan ihastuttava tyttönen :heart: Tulee niin oman esikoisen ajat sairaalassa mieleen... Hyvin on painoa jo neidolla. Se on ihana tunne, kun saa pikkusen rinnalle ekaa kertaa, ja tokaa ja kolmatta....

Kovasti on ollut kummeista puhetta täällä. Me ei olla vielä asiaa mietittykään. Meillä taitaa kummit loppua kesken? Täytyy alottaa kierros alusta :D

Tuplat on hankittu ja istuin autoon tulossa. Vaatteita olen hommaillut, mutta en ole vielä päässyt pesemään, kun ei ole mitään paikkaa minne laittaa :kieh:

Osastolla vierailin reilu viikko sitten parin päivän levossa suppareitten takia. Tässä nyt sitten yritetään ottaa loppuaika rauhallisesti. Lääkitys alotettiin supistusten estoon. Eipä nuo järin hyvin vielä ole vielä auttaneet.

Nyt riisisuklaiden kimppuun. Josko tuo kuopus ja mieskin tuolta kohta heräisvät B) Pääsis pihalle istuksimaan ja nauttimaan ihanasta ilmasta. No pari viikkoa enää, niin sitten saa taas alkaa touhuilla normaaliin tapaan, siihen asti kun paineet alkaa nousemaan... sitten taas lepoa. Jos sinne viikoille päästään :heart:

tupajumi ja keijo 31+5
 
Ihana lukea Mipsun ja Millan kuulumisia. Ihana suloisuus teillä siellä :heart:

Pikisen masu näyttää ainakin kuvassa saman kokoiselta, kuin minun yksikkömahani... Apuva! Taitaa todella suuri olla minun kupuni :/ No ke neuvola, niin sitten saa taas mittoja ja tuomioita...

Meillä on kummit ihan hakusessa. Pohdittu kyllä ollaan vaihtoehtoja, mutta tuntuu, ettei oikein passeleita enää löydy. Täytyy ehkä turvautua vanhoihin hyviksi todettuihin :)

Minulla on mielialat aloittaneet taas alkuraskaudesta tutun heittelyn. Itkettää ihan mitättömätkin asiat ja pinna kiehuu kaikesta, mikä ei mene oman tahdon/ajatuksen mukaan. Todella ärsyttävää tämäkin. Mies ja lapset saavat jälleen kuulla kunniansa ilman kunnollisia syitä :ashamed: Eilen sanoinkin lapsille, että kyllä äiti vielä muuttuu takaisin "normaaliksi" kunhan vauva syntyy :) Toivottavasti näin myös tapahtuu...

Meillä on myös hoitopöytä ongelma, kun sellainen ei taida mahtua makkariin. Nyt olen miettinyt vaihtoehtoja, mutta mikään ei tunnu järkevältä. Säilytystilaakin tarvitsisi vauvan tarvikkeille ja vaatteille olla, joten pelkkä taso ei riitä. Vinkkejä otetaan ilolla vastaan :wave:

Mukavaa ja vaivatonta sunnuntai-iltaa kaikille!

-unelias-
 
huh kun säikähdin että mitä nyt, kolmannella kerralla hyväksyi vasta salasanan kirjautumisen yhteydessä...

Kestoliivinsuojista oon ostanut niitä ihan normikaupasta mm. cittari yms... olisko AINU merkkisiä.. valkosia ja ulkopuoli hieman pitsinen. Oon tykännyt niistä ja halvemmaksi on tullut kun kertakäyttösiä on mennyt melkein paketti päivässä.

 


täällä ei ihmeitä..
kerrankin vähän aurinko paisto ees vähän vaikka kylmä oli vieläkin. ikkunat piti pestä mutta laiskuus iski ja sulavasti siirsin sen homman toiselle päivälle lasten kanssa ulkoiltu ja vähän pihan siivousta

mipsulle ja millalle :heart: :heart: kiva lukea teidän kuulumisia kiva että on hyvin mennyt


tässä nyt sitten kans välillä taas kuvia laitan
eli masu kuva rv 34
http://www.aijaa.com/v.php?i=6120642.jpg
http://www.aijaa.com/v.php?i=6120689.jpg

ja tässä elmerin tuleva sänky.. toisin viime viikolla just makuuhuonetta laitettiin uuteen uskoon eli sänkykin ihan eri paikassa.
http://www.aijaa.com/v.php?i=6120746.jpg

tänttärä ja elmeri 34+2
 
Hummanihei!

Onneks oli vaan pikavisiitti anoppilaan, ois pää räjähtänyt, jos ois pitänyt jäädä pidemmäksi. Ollaan anopin kanssa juteltu tästä miun painonnoususta ja kuinka se on ollut arka paikka, niin arvatkaas, mitä sanoi ensimmäisenä nähdessään? NÄKYY TULLEEN TUOTA LÄSKIÄ SINULLE NAAMAANKIN JO. Yritti paikkailla sitten myöhemmin, että niin sitä turvotusta tulee kaikille vähän loppuaikana.. Syy, miksi käytiin oli se, että siellä oli kylässä miehen veljen pojat (5v ja 10kk:n ikäiset). Heidän äitinsä on ehdottomasti kieltänyt antamasta sokeriherkkuja tälle nuorimmalle, niin eikös sillä mennyt jäätelö- JA kakkulusikka suuhun piilossa tältä vanhimmalta, ettei kantele äidille. Mitähän se tuumas, että mie aattelen asiasta? Tekis mieli olla kantelupukki, mutten taida kehdata :kieh:

Eilen illalla tapahtu vartalossa taas kummia... tein rutiinivenyttelyä ja vartalohierontaa ja rintoja rasvaillessa sieltä turskahti kirkasta nestettä ulos. Iiiiik! Testasin sitten ostamiani imetysliivejä, joissa oli ostohetkellä sitruunan verran tilaa, niin täysin sopivat ovat. :D Se on vissiin ostettava VIELÄ suuremmat. Parempi ootella sinne loppumetreille.... suosittelen siis muillekin, säästäkää vielä rahanne! Nimim. A-kupista jo C:ssä menossa.

Selluliitin määrä senkun lisääntyy. Miten teillä muilla? Ja pääseekö siitä mitenkään eroon? Huomenna aattelin käydä jonkun kuivaharjan ostamassa, varmaan verenkierrollekin hyvä.

Nyt näin omanapaisiin tunnelmiin, huomenna poksuu rv 32 ja aamulla mennään kunnan toimistoon miehekkeen kanssa tunnustamaan isyys, kun ei kerta naimisissa olla.

Edit: Ainiin se, miksi tulin tänne kirjoittamaan unohtui täysin! Kun täällä on ollut puhetta käsien puutumisesta ja rasittumisesta niin tuli mieleen, kun vierailtiin thaimaassa ja kävin siellä epävirallisen 3 päivän hierontakurssin paikallisessa hoitolassa, niin siellä ne tytöt ja leidit päivän päätteeksi laskivat lämmintä vettä vatiin ja painoivat kämmenensä sinne (niin, että venytys tuntuu kyynerpäähän saakka), ensin kämmenet alaspäin ja sitten ylöspäin. Tätä toistui moneen kertaan, jonka jälkeen hieroivat käsiinsä (ylläri ylläri!) tiikeribalsamia (varmaan mikä tahansa verenkiertoa edistävä rasva käy) ja sanoivat, ettei olis töihin seuraavana päivänä tulemista ilman rituaalia, sen verran rankkaa on tuo hierontapuuha. En tiedä auttaako, mutta ehkä kokeilemisen arvoinen juttu.
 
Iltaa! :wave:

Voi mikä suloisuus Milla on :heart:

Ja ihanat masut pikinen ja tänttärä :heart: :heart:
ja tosi kivannäkönen pinnis tänttärän pikkusta odottamassa =) ihanan pirtsakan värinen tuo sänky =)

Ristiäisistä ja kummeista oltiin puhuttu. Mä kuulin kirkkoon, mies ei. Vauvalle pidetään kuitenki ihan ristiäiset ja liitetään hänet siis kirkkoon. Kummit (2kpl) ollaan jo päätetty ja toista ollaan jo pyydettykin =)

Valkovuoto on täälläki runsasta. No vähä aikaa sit mulla oli hiiva taas riesana joten sillohan valkkaria tulee tosi runsaasti, nyt pääsin siitä onneks eroon.

Mukavaa uutta viikkoa kaikille mameille! :flower:
enää ens vko ja sit alkaa toukokuu, äkkiä tää aika menee! :eek:

Niiskuneiti- ja masukki 34+4 :heart:
 
Aivan ihana Milla tyttönen :)

Voimahalit ihan jokaiselle odottajalle :) eipä oo enää montaa viikkoa jäljellä.

Mulla on tullut uusi huoli.....

Nimittäin jalkapohjat ja kädet kutisee aivan mielettömästi...lisäksi kävin perjantaina töissä ja työkaverit kyselivät olenko käynyt etelässä kun olen niin ruskea :O edes ulkona en ole paljoa ollut. Maksaläiskiä myös ilmestynyt naamaan...
Tiedä nyt pitäiskö jostain olla huolissaan vai ei....huomenna olis neuvola mutta ajattelin nyt kasilta soitella sinne ja vähän kysellä....

Lumihiutale ja iitu 32 (33+1)
 
Huomenta,

Lumihiutale82 Kannattaa tosiaan soitella neuvolaan. Minullakin oli kutinaa, niin epäilivät raskaushepatoosia ja kävin labrassa tarkistamassa verestä sappihapot. En kuitenkaan halua turhaan pelotella, hepatoosi kuulostaa pahalta, mutta ei siinä ole hengenhädästä kyse :)

Kyllä on jalkojen lihakset surkastuneet, tänään on joka paikka kipeä kun eilen vähän ulkoilin ja siivoilin.
Mutta noin muuten jalat tuntuvat tänään paljon kevyemmiltä, pieni turvotus on poissa:)
Milkei Kuivaharjauksestakin on minulla ollut apua turvotukseen :wave:
Ai teillä päin tunnustetaan isyys jo ennen syntymää, mietinkin hieman miten asia täällä järjestyy, kun mekään ei olla naimisissa..tosin mietittiin ehtiskö sitä täräyttää naimisiin vielä ennen synnytystä. Olishan se jo 8 vuoden jälkeen aikakin :D

Miumiu&poika 34+0 POKS
 
MiuMiu me mentiin tossa puoltoista kk sitten naimisiin. Käytiin vaan lasten kera maistraatissa :heart: näin 12v "seurustelun" ja 10v kihlauksen jälkeen ei ollut tarvetta järjestää häitä B) Kahvitetaan sitten sukulaiset kun jaksetaan :flower:

Selluliittiä kerääntyy tännekin. Onko syynä kun turvotusta tulee, eikä saa liikkua... Mutta niin tuli edellisessäkin raskaudessa ja hienosti hävis kaikki kun pääs normaalirytmiin.

Lumihiutale toivottavasti otit soiton neuvolaan, sillä kuulostaa kovin raskaushepatoosilta. Labraan varmaan laittavat, mutta sittenhän saa varmistuksen.

Mulla ihan kuin supparit ois vähentynyt. Lieneekö lääkitys auttanut vai alkaako nyt sitten se aika, kun ei enää supistele vaikka kohta sais supistella tosissaan :kieh:

tupajumi ja keijo 32 :heart:

(nyt vaikka keijo haluis tulla maailmaan ei tarvis enään Helsinkiin lähteä :D )
 
Voi ei TVVO! Oikein sydämeen sattui kun luin viestisi!
Sanattomaksi vetää. Koittakaa jaksaa jotenkin, jonkun voimalla mistä sitä ikinä saattekin!
Toisistanne, perheestä! Toivottavasti tuska hellittää aikaa myöden!
Osanottoni! :flower:

T.Ripe
 

Yhteistyössä