~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

tvvo:lle ja koko perheelle onnea pienestä prinssistä! :heart: :flower: Tulethan kertomaan kuulumisia!

Sädehtijä: Ei mennä ylimääräisiin ultriin. Johan niitä oli kolme (2 sairaalassa ja 1 neuvolalääkärillä) ja sit meillä vielä se yks ylimääräinen polilla. Ja tulossa vielä yksi silloin vikalla lääkärikäynnillä loppuraskaudessa...

Meillä se lääkäri siis kyseli ja ultras, kun joku siitä kysyi. Mittas vielä verenpaineen ja kokeili vauvaa mahan päältä.

Lenniina: Joo tää on nyt tehtävä tää yrityspäätös! Esikoinen oli tänään miehen mukana töissä, niin opiskelin koko päivän yritysasioita ja olen jo himpun verran viisaampi. Kyllä tuli ihana fiilis! Miten mä en oo aikasemmin tajunnu, että muthan on luotu yrittäjäksi! Motivaatio on huima ja usko itseeni ja yritykseen todella kova. Me tehdään se! Mun mieheen oon aina uskonu; kaikki mihin se koskee, muuttuu kullaksi. Ja meidän yhteinen kontaktiverkko on mieletön! Liikeideaa en nyt tänne viitti laittaa, mutta ehkä tulevaisuudessa sen paljastan, kun projekti etenee.

Mukavaa viikonloppua! Mä meen huomenna shoppailemaan, ylläriylläri. :p
 
tvvo:lle paljon paljon onnea! :heart: :flower:
Hui miten sitä elää mukana muiden jutuissa, olen vieläkin pienessä shokissa... Voimia pikkumiehelle ja koko perheelle!

Piti omia juttuja tulla kertoilemaan mutta meni pää niin pyörälle uutisesta että seuraavalla kerralla sitten :)

tinysteps 22+5
 
tvvo: Paljon onnea pikkuisen pojan syntymän johdosta! :flower: Pikkuiselle voimia kasvaa ja vanhemmille ja isoveljelle jaksamista keskoskaapin viereen! Lisää kuulumisia on kiva saada, kun jaksat ja ehdit kirjoitella. :hug:

Maksullinen ultra: Todennäköisesti k'yn vielä yksityisellä, koska en halua meidän neuvolalääkärille noihin perustarkastuksiin enää. Hän on aika kokematon ja saa minut aina ihan hermoraunioksi vauvan voinnista, joten valitsen mieluumin yksityisen. Tosin tällä hetkellä äitiyspolilla ravailen supistuksista, joten ultraan pääsen suhteellisen usein. Tämän vuoksi neuvolalääkärillekään ei ihan heti olla tarjoamassa aikaa. Aion käydä samalla yksityisellä, joka hoiteli meidän raskautumisongelmia.

Minttu: Tsemppiä insuliinin kanssa! Toivottavasti supistukset pysyy rauhallisina.

Mussupussu: Hienoa, että yritysidea on innostava ja tuntuu omalta. Tsemppiä perustamiseen! Mielelläni kuulen lisää, kun olet valmis paljastamaan lisää. :)

Kiitos vaunuasiaan kommentoineille. Saitte minut järkiini. :) Näköpiiriini osui toisetkin käytetyt vaunut sekä Itäkeskuksen ensi viikon kuutamopäivät, jolloin on lastentarvikkeessa tarjouksia. Aion käydä maanantaina tsekkaamassa ja sitten pohtia, mihin päädyn. Sinänsä tästä ei ehkä kannattaisi tehdä näin hankalaa, kun meillä vaunuille ei ole niin suurta käyttöä kuin esikoisen kanssa ja kyseessä on vain yhdelle lapselle hankittavat menopelit. :whistle: No, sitä on niin mukava hurahtaa vauva-asioihin ja ihastella ja tuumailla. Tässähän on aikaa, kun kotona supistelen.

on: Eilen supistusten kanssa olikin taas haastavampi päivä. Toivottavasti tänään helpompi. Muuten sujuu ihan jees kolotusten kanssa. :D
Hirveästi tekisi mieli hankkia kaikkea vauva- ja äitiystavaraa. Nallevaipoiltakin oli tullut sähköpostiin uutiskirje. Tekisi mieli vielä muutama aio-vaippa sieltä tilata ja samalla Vaippailmiö-kirja. Siinä pitäisi olla mm. ohjeita vaippojen tekoon ja kaikkea hyödyllistä tietoa kestovaipoista. Äitini lupasikin kutoa parit villahousut. Bebelanelta odottelen postia, että saisin tilaamani housut. Yksi paketti jo viikolla tulikin, mutta housut jouduin lähettämään takaisin ja vaihtamaan kokoa isompaan. Arvoin kahden koon välillä ja tietenkin päädyin liian naftiin. Vielä mahtui, mutta tuskin enää parin viikon päästä. Ehkä tuonne pepun seutuvillekin on jotain ylimääräistä tullut. :LOL:

Minä en näköjään osaa kirjoittaa ikinä lyhyesti... Mutta mukavaa viikonloppua!

-Syyshortensia ja Milla 24+5
 
tvvo Paljon paljon onnea pikkupojasta! Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin :hug:

Täällä jo pyykkikone pyörii, en malttanu odottaa että pääsen järkkäilemään äitiyspakkauksen, sun muut tavarat kaappiin:D Toimii sentäs kone vielä, jotain ongelmaa siinä oli ja yhtä ohjelmaa en kyllä uskalla kokeilla.

Pikkuisesta on tullut ihan mahdoton, eilen olis heti pitänyt hypätä pois bussista, kun eihän sellaista tärinää kestänyt. Ja tänään alkoi takominen klo kuusi aamulla, siihen aikaan kun on arkena totuttu saamaan aamupalaa.

Syyshortensia
Ehdin itsekin käyttää yksiä housuja ehkä pari kertaa. Vaikka huomasin paketin avattuani että olis pitäny ottaa isommat, niin en laiskana jaksanu palauttaa :D Noh nuo menevät vielä vaikka sitten synnytyksen jälkeen.

Miumiu&pikkuinen 25+5
 
Hirmuisesti onnea tvvo:lle ja perheelle! :flower:
Kuulostaa hurjalta että noin aikasin päätti maailmaan tulla, sitkee pikku mies teillä.. :) Ei muutakun jaksamisia teille, huoli on kuitenkin varmasti kova. :hug:

Kyllä mä sitkeesti koko toissäyön rekassa istuin, mikäs siellä ollessa kun mahtuu vaikka seisomaan tarvittaessa, enemmän tuo eilinen porukoille ajo (130km ) henkilöautossa otti..Tai no otti ja otti, jätkä lähinnä vaan potki koko ajan..Mulla on helppoo kun ei mihinkää satu, eli mun olo ei normaalista poikkee millään muulla tapaa kuin että maha on vaan tiellä koko ajan, ylösnouseminen ja alas istuminen on hankalaa, thats it. :)

ÄP tuli eilen, täytyy sanoa että olin vähän yllättynyt..Vaatteet on kivoja jne, mutta vähän ihmetytti et kumeja ja liukkaria sielä kyl oli muttei esim. vauvaöljyä tms..Tavan rasvaa vaan..Jotenkin tuntuu hölmöltä et sinne tungetaan kamala kasa kortsuja muttei tollasia vauvan hoitoon liittyviä asioita.. :p Mutta kiva se oli kuitenkin. :)

Nöttis se vaan meuhkaa ja pyörii, hyvä niin, äiteekin sai hyvät naurut kun aamulla tuijoteltiin mahaa kun se heilu.. :D

Mut minäpä alan muokkailee meidän etusivua.

Maira ja eemeli 25+4
 
tvvo:lle Paljon onnea pikkuisesta ihmeestä :heart: Voimia koko perheelle ja erityisesti sulle sairaala-aikaan. Muista myös ottaa aikaa itsellesi, jotta jaksat olla pienen pojan ja muun perheen kanssa. Itse sain paljon tukea muilta keskosten vanhemmilta esikoisen sairaala-ajan. Ja jatkossa Kevyt ry:n sivuilta. Ja jos haluat, niin voit toki yv:llä ottaa yhteyttä... Meillä neiti oli sairaalassa reilu 3kk. 2kk tehohoidossa ja 1kk jatkohoidossa.

Täällä kaikki ok. Supistelut on alkanu taas vaivaamaan, mutta yritän kyllä ens viikon olla töissä. Viikon päästä ois kontrolliultra, sit taas näkee onko supparit mitään tehny. En kyllä usko. Tätä samaahan oli tosta kuopuksesta.

tupajumi ja Keijo 23+5
 
Hei!

Onnittelut tvvo:lle ja perheelle pikkumiehestä :flower: Jaksamista teille ja voimia pikkuiselle kasvamiseen.

syyshortensiameillä on myös ollut huono tuuri Emmaljungan rattaiden kanssa. Ihan normaalissa käytössä ovat rattaat olleet, mutta silti yksi pyörä irtoaa niistä helposti. Monta kertaa olemme vaihtaneet siihen sen mustan muoviosasen, mutta nyt sain tarpeekseni ja odotamme kokonaan uutta pyörää. Kuulemma vasta huhtikuussa on sellainen odotettavissa, joten matkarattailla pitäisi pärjätä siihen saakka. Huonosti vain kulkevat lumessa ne matkikset, kun pyörät ovat niin pienet.
Minäkin meinaan tulla kuutamopäiville :)

mipsu tsemppiä kipeän jalan kanssa.

sädehtijä, meillä oli miehen kanssa jossain vaiheessa puhetta 4d ultrasta, mutta luulen, että meiltä ei löydy siihen rahaa, kun talous on tiukilla. Eli tuskin tulee ultrassa enää käytyä.
Minä en ole käynyt vielä kertaakaan lääkärillä, vasta maaliskuun lopulla on ensimmäinen lääkärin tutkimus.

anzzulle ja miehelle mukavaa matkaa!

salmander minulla myös opiskelumotivaatio täysin kateissa. Mutta pakko olis suorittaa tämä hoito ja huolenpito läpi, niin olis se sitten pois päiväjärjestyksestä.

minttu toivottavasti teillä oli onnistunut risteily!

mussupussu onnea yrityksen perustamiseen! Tein joskus entisessä koulussa liiketoimintasuunnitelman, ja muistan kuinka hankalia ne kaikki laskelmien teot olivat. Ja silloin kuitenkin tehtiin kaikki "leikisti". Todella hienoa, että yritteliäitä ihmisiä kuitenkin vielä löytyy. Hyvä, että teillä on kontaktiverkko jo valmiiksi olemassa. Tsemppiä kovasti teille!

Minä sain Kelan paperit neuvolasta silloin torstaina ja ne pitäisi nyt täyttää. Minimiäitiysrahan tulen saamaan, mutta on sekin kai hieman isompi, kuin tuo nykyinen tulonlähteeni eli opintotuki.

Mutta nyt koulutehtävien kimppuun :wave:
 
Maira: Samat niissä aikasemmissakin pakkauksissa on ollut, kortsut ja liukkari. Ja tosiaan joku Natusan bodyvoide, joka sopii sekä äidille ja vauvalle.

Syyshortensia: Vaunuista vielä, nyt on tosiaan Lastentarvikkeissa muutenkin helmirysäys, eli paljon tarjouksia. Näytti siis olevan vaunuista tarjouksia. Sitten netissä, kun muuta etsin vauvalle, niin oli ainakin AT-lastenturvan sivuilla tarjous Oran vaunut 355? 2009 malleja. Varmaan muistakin vauvaliikkeistä vois saada just 2009 malleja edullisesti, kun 2010 malleja tulee koko ajan lisää.

Muuten itse yritän mennä töihin maanantaina selkäni kanssa. Katsotaan miten menee. Eilen iski tajuntaan, että meillähän on melkein 3kk päästä vauva. :D :heart:
Viime yönä en osannut nukkua mitenkään päin. Selällään tuli paha olo ja kummallakaan kyljellä ei ollut hyvä nukkua. :(

Zalmiakki: Sain aikoinaan esikoisesta minimiäippärahan ja silloin sain hurjat 303? käteen.

Papuneiti ja Tyyppi 25+0 POKS ! :heart:
 
Paljon onnea TVVO:lle ja jaksamisia pikkuiselle :hug: ollaan täällä ihan koko porukan kanssa mukana ja paljon oletta ajatuksissa käys kertoon kulumisia kun jaksat ja ehdit.

Omaa napaa tuntuu ettei enään mikään järkevä onnistu ja harmittaa kovasti kun lapset ja mies lähti hiihtään enkä ite uskaltanut lähtä edes käveleen ladunvarteen :ashamed: tunnen itteni niin huonoksi äidiksi kun lapset jää ilman minua niin monessa kun supistusten pelossa en uskalla liikkua enään ja se on jo kiellettykin.

Maha pomppi eilen joka suuntaan kun istuin saunassa ja varsinkin suomipelin aikana meinasin että mulla likat pelaa omaa matsia mahassa :LOL:

Nyt vielä keittiön siivous ja sitten sohvalla loppuilta huoemnna viimeiset kakku vieraat ja sitten olis juhlat juhlittu

Pikinen+likat 24+4
 
Mites onko muilla pakotusta nivelissä? Tuntuu, kun ois nestettä kerääntyny joka ikisen nivelen väliin jo heti aamusta. Turvotustakin jonkun verran löytyy, mutta tää on ihan uus vaiva. Sormien nivelet, ranteet ja polvet pakottaa kaikki... tosi inhottavaa :kieh:
 
Heipat kaikille!!

Mulla on aavistus turvotusta myös ilmestynyt iltaisin sormiin ja jalkoihin.
Vatsa oon kasvanut kahdessa viikossa huimasti.Olen tässä toisessakin raskaudessa ottanut ahkerasti joka rv kuvan masusta, ja siitä näkee aika hyvin, että vatsa otti kasvuspurtin rv21-->23. :heart:
Mahaa rv 22+5, enää ei oo pieni...:
http://i154.photobucket.com/albums/s243/leevu/rv23-1.jpg

Päätin, etten osta äitiysvaatteita enää.Kesäksi ostin jo ihania mekkoja ja tunikoita, joita voin kesäkuussa pitää sitten äitiyslegginsien kanssa ja ilman.
Nyt olenkin keskittynyt vauvavarusteluun. Vauvalle shoppailin ihania ihania 50 ja 56 senttisiä bodeja ja puolipotkareita. Lisäksi mukaan tarttui iiihana Gantin rugbyhaalari pikkuiselle.
Itselleni pitäisi saada imetysvaatetusta tulevaa imetystä varten.
Lisäksi ostoslistalla on vielä: kantoliina, imetystyyny (Doomoo buddy), sitteri (Doomoo) ja vaunut. Meille tulee nyt sitten Britaxin Vigour 4 plussat, mutta kun meille ehkä tulee muutto omaan taloon vielä ennen kesää, niin ei osteta niitä kuin vasta ihan kesäkuussa sitten.
Tosiaan asunnon myynti kovassa käynnissä, vielä ei ole kämpästä tarjouksia tullut.

Ainiin, nelivuotis-prinsessa-kemut sujui hienosti!

Kivaa sunnuntaita kaikille

Johanna ja Pikkiriikki 22+6
 
TVVOlle ja koko perheelle paljon onnea! :flower:

PikkuVarpunen mulla on myös oikealla puolella ylävatsassa kipuilua ja kiristystä, jota erityisesti töissä istuminen aiheuttaa. Työpäivän puolivälissä yleensä alkaa tuntumaan siltä, että koko oikea kylki, selkä ja vatsa ovat jatkussa venytyksessä. Eikä auta, vaikka välillä tekisi seisaallaankin töitä.

Kiitokset kaikille, jotka ovat kommentoineet miehen mukanaoloa synnytyksessä. Nyt on meilläkin asiasta keskusteltu ja mies tulee mukaan synnytykseen. Olimme yksimielisiä siitä, että sinne jalkopäähän sillä ei kyllä ole mtään asiaa :LOL:

Eilen kävin palkkapäivän kunniaksi vähän shoppailemassa ja löysin mammamallisen kevättakin, parit legginsit, farkut, paitoja ja ihka ensimmäiset mammaliivit. Kivaa kun on vähän enemmän päälle pantavaa, nyt vaan odotellaan, että säät sallii kevyemmän takin =)

Kelan paperit täyttelin viime viikolla. Meillä ne menee Kelaan palkkiksen kauttaa, kun saan kolmelta ekalta kuulta täyden palkan.

Täällä on remppareiskat täydessä vauhdissa. Tuntuu typerältä, kun en voi oikein mitenkään olla avuksi, paitsi hoitamalla ruokapuolen ja kahvinkeiton. Totesin olevani mahoineni vain tiellä ja evakuoiduin makuuhuoneeseen. Meidän pirpana ainakin tottuu meteliin :D

Jonttu & tonttu 25 POKS
 
tupajumi Täälläkin on ihan viime päivinä ilmaantunut turvotusta, ei kyllä ole vielä nivelissä tuntunut.
Samalla huomasin myös selluliittia:/ Eipä oo päässyt salille. Keksin sitten kuivaharjailla ihoa ja seluliitti selvästi sileni ja tuntui että lähti turvotuskin liikkeelle. Siihen pieni kävelylenkki ja olo oli taas lähes normaali:)

Meiltä jäi sitten eilen leffailta väliin, kun kesken matkan minun selkä alkoi vihoittelemaan niin etten voinu kuvitellakaan istuvani leffassa kahta tuntia :( Tuntuu kun joku löisi puukolla selkään ja meinaa jalat mennä alta. Taitaa olla samaa kun on moni muukin valittanut.
Tähän ei kyllä liikuntakaan auta, vaan se selvästi pahentaa tilannetta. Ens viikolla tukivyö käyttöön ja jos ei auta niin sitten onkin jo lääkäriaika jossa voin kysellä.

Rauhallista sunnuntain jatkoa!
Miumiu&luikeroinen 25+6
 
Onnea tvvo:lle pienenpienestä prinssistä! :heart:

Huhhuh! Muutto on nyt lähes takana päin ja oon aivan poikki. Vaikka en tietenkään kantanut oikeastaan mitään painavaa, niin kyllä tuo siivoaminenkin pistää tämän tytön veteläksi. Huomenna sitten klo 7.30 sokerirasitukseen.

Ihanaa, nyt kun on muutto ohi ja stressi pikkuhiljaa hälvenee, niin saakin ruveta ostelemaan kaikkea vauvatavaraa. Kunhan nyt vielä saa tän uuden asunnon asuttavaan kuntoon, niin sitten vaan SHOPPING! :LOL:

toffo 26+5
 
Tänttärä: Iltainsuliini alko 8yks. annostuksella ja ohjeena on nostaa sitä 2yksiköllä 3-4 päivän välein kunnes tavoite 4.0-5.5 on saavutettu. Nyt oon 3 iltaa pistäny sen 8yks. ja aamusokerit on edelleen yli 6, joten tänään pistän 10 yksikköä. Mäkin kyllä luulen että joudun vielä ateriainsuliinillekin, vielä on pysyneet arvot ok, mutta muutama on ollu koholla. Ohjeeks sain kuitenkin mittailla paastosokerin joka aamu, muita arvoja vaan silloin tällöin. Mulle oli oikeestaan helpotus toi insuliinin alotus, eipä tarvi niin kauheesti stressata, paitsi nyt tietty niin kauan että saa arvot kohdalleen..
Syyshortensia: Toivottavasti sullakin pysyy supparit rauhallisina. Mukavaa on tosiaan mennä kokeilemaan töitä, toivottavasti pystyisin nyt olemaan ne 4 päivää ennen lomaa.

Mulla on myös uutena vaivana sormien turvotus ja kovat nivelkivut. Lisäks kädet puutuu heti kun jotain teen :/ Ensin tuntu olevan niskat ja hartiat kovin kipeet ja kädet puutu jatkuvasti ja ajattelinkin että niskat on niin jumissa. Mutta sitten alko toi turvotus ja sormien nivelet on ihan hirveen kipeet, samoin kyynärpäät. Aattelin että onko mulle reuma tullu vai mikä, mut googlettamalla löysin että on ihan raskaudesta johtuvaa. Eipä ollu tällästäkään ekassa raskaudessa..
Äitiysavustuksen sain torstaina, otin rahana. Vaatteita on ostettuna jo niin paljon, että miehelle jo sanoin että muistuttaa mua seuraavan kerran kun hipellän jotain ihanaa, että näitä nykyisiäkään ei ehditä käyttää varmaan kaikkia :whistle: Tietty voi sit ostaa isompia kokoja 74cm eteenpäin :p Meidän ergo-kantorepun ajattelin myydä ja ostaa tilalle manducan, kun siihen ergoon mulla ei oo hommattuna sitä vauvatukea ja manducassa se on integroituna.

Niin ja risteily meni kivasti, poika oli innoissaan muumipeikosta ja pikku Myystä, vaikka ei uskaltanu mennä halaan (kovasti puhui etukäteen että haluaa pussata niitä.. :D ) Unet jäi mulla vähän vähiin, kun en osaa vieraassa paikassa nukkua kunnolla ja lisäks toi käsien puutuminen herätti moneen kertaan yöllä + vessakäynnit.. Tänään siis ajoissa nukkuun!

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!

minttu ja rimprenssa :heart: 26+5
 
Moikka!

Täällä podetaan flunssaa. Jatkunut jo pari viikkoa. Huomenna olisi neuvola, pääsen minäkin sitten pohtimaan noita kelan papereita, äitiyslomia sun muita. Sen tiedän että meille tulee äitiyspakkaus kun on esikoinen kyseessä :)

tinysteps 23+0 POKS!
 
Tvvo:lle täältä myös hirrrrrmu paljon onnea ja jaksamista! :heart: :heart: :heart:

Mulla on näitä supistuksia nyt sitten tullut kanssa välillä aika paljonkin, toissapäivänä heräsin keskellä yötä ja päivällä niitä tuli pahimmillaan 4 tunnissa. Soitin jo hädissäni synnärillekin ja käskivät levätä ja ottaa Panadolia 1gramman ja sit synnärille jos ei helpota. Kuinka usein näitä on tullut teillä muilla? Täällä oon siis viipottanut Suomessa paikasta toiseen ja ensi viikko vielä pitäisi viipotella Helsingissä, joten lepäämisen kanssa on hankalaa.

Tähän liittyen pitää jakaa teidän kanssa yksi aika hilpeäkin asia.. sitä taas ylenpalttinen huoli vauvasta saa tekemään kaikenlaista...
Supistuksista tietenkin huolissani panikoin siskolle, jonka luona olen siis tällä hetkellä ristiäispuuhissa. Eli siis huoli siitä, että lapsi syntyy ennen aikojaan tai lapsivedet tihkuu. Sisko kuvaili lapsiveden hajua todella imeläksi, että sen kyllä sitten kuulemma tunnistaa, jos sitä tulee. No. Minä sitten TIETENKIN haistelin pisulla käydessä vessapaperia, että miltä se nyt sitten haisee. Ja sehän haisi TIETENKIN todella imelältä. Itseasiassa ihan lakritsalta. Kahden päivän ajan tietyin väliajoin sitten olin täällä haistellut, että juu-u, vieläkin on imelää. Ja ihan lakritsan hajuista ja mietin jo, että onkohan tuhoamallani Pantteri-pussilla vaikutusta asiaan, kun tuntuu, ettei mikään ole raskaana ollessa mahdotonta. Eilen sitten sisko totesi, että niillähän on sellasta tuoksuvaa vessapaperia.... :kieh: :kieh: :kieh: Eli se ei kuivana haise milleen, mutta kastuessaan tuoksuu aivan - TADAA! - LAKULTA! :kieh: :kieh: Jep. Näin täällä meillä :headwall:

Toivottavasti nyt kuitenkin pysyisi poika sisällä näistä suppareista huolimatta.

Tuli muuten tehtyä heräteostos. Sisko kävi rintapumppua ostamassa, niin tilasimpa miekin Brion Happy Mixed -yhdistelmät... on 250 euroa halvemmat kuin kotona Ruotsissa ja kuljetuksenkin pitäisi hoitua siskon tutun rekkakuskin kautta. Hihihihi! Kiva, kun sai jotain uutta, ettei kaikki ihan käytettyä... Manducasta täälläkin haaveillaan, suuttuiskohan mies, jos sellaiset vielä jostain Helsingistä löytyisi... :whistle:

Rauhaisaa sunnuntaita kaikille!
 
Sokerirasituksesta, mitenkäs tuo veden juonti edellisenä iltana? Voinko juoda ihan normaalisti vaiko miten? Kun aamullahan ei saa juoda kuin sen lasillisen.

Lakun hajuista vessapaperia? Ihan uus juttu mulle. :D Mistäs tuota löytää?

Kelan päätökset tehty, ilokseni saan enemmän rahaa kun nyt työttömänä. =) Pakkaus tulee parin viikon sisällä, ihanaa päästä hypistelemään. :) Saisi sen lipaston vaikka ensi viikonloppuna ostettua, saisi vähän enemmän ostella kaikkea. Neutraaleja värejä pitää hommata kun ei siitä sukupuolesta ole tietoa, toivottavasti lääkäri vaikka yhden ultran tekisi ja siellä näkyisi. ;) On kyllä mahdollista että tekeekin kun tuo kohtu yläkäyrällä tosiaan kasvaa. Ja eihän niistä sokereistakaan sitten tiedä.

mipsu ja nöttönen 25+2
 
minttu: zemppiä insuliinille täällä tullaan kai perässä.. eilenkin aamuarvo oli 6,3 (raja 5,5) ja söin n. 22.00 2 appelsiiniä kun käskivät mun ennen nukkumaan menoa jotain syödä ne eipä näyttänyt nekään syömiset mitään auttavan. edellisessä raskaudessa mulla aloitettiin insuliini rv 32 aloitettiin 3 yksiköstä ja lopetettiin 18 yksikköön kun heitteli vaan niin paljon. ja luulen että jos tässä nyt joudun niin se on toi pitkävaikutteinen aamu arvot alkaneet heitellä. tunti ruuan jälkeen on olleet aina hyvät.

milkei aivan ihanaa lakritsilta haisevaa vessa paprua..repesin voisin kuvitella itseni niin samanlaiseen tilanteeseen =)
ja tähän lisättäköön että mulla on 2 ensimmäistä synnytystä mennyt aivan samalla kaavalla kaikki meni täysin samanlaisesti mitä nyt eka kesti 23h45min ja toka 2h30min mutta se lähtö,supistukset meni samalla kaavalla no kun kolmannesta lähtikin lapsivedet citymarketissa niin luulin oikeesti pissanneeni housuun mielessä aattelin että miten mä voin kusta housuihin keskellä kauppaa no sitten kun sitä lorahteli kävellessä niin hoksasinkin sitten että ehkä se on lapsivettä jota se sitten olikin joka mun mielestä haisi sperman ja kloorin sekotukselta =) mutta jotenkin olin niin varma että kolmannessa alkaa välittömästi säännölliset supistukset ja lähtö heti mutta ei se sitten mennyt niin..

mipsu miten mä muistan että jos sokerinrasitukseen menee niin ei saa 12 tuntiin syödä/juoda mitään ainoastaan vähän kastella suuta näin muistelin että oli mulla ohje kun kävin rv 12.

mä nyt oon päässyt oikein vauhtiin tässä viikonlopun aikana pesin vauvelin vaatteet laitoin jo äp pahvilaatikkoon reunasuojukset ym mutta en tiedä vielä käytänkö koko laatikkoo mutta sekin jo valmiina ja päätin että kun ukko tulee nuorimman pojan kanssa kotiin keskiviikkona niin se saa ihan tarkkaan koota sen pinnasängyn että mä saan laittaa sen valmiiks vaikka tässä on kauheesti aikaa mutta luulen että loppu vaiheessa oon jo niin poikki että en jaksas mitään tehdä..olispa ainakin esillä ja voisin ihailla =)
yhdistelmävaunut on tulossa (jos ei oo huijari) ja nyt ostin vaatekaapin mihin saan elmerin vaatteet kun se saatas vaan eka tuonne yläkertaan..
nyt ei oikeastaan tarvis enään ostaa kun kerrossänky ja hoitopöytä niin ois kaikki isot hankinnat pois alta..ai niin ja se tilaihme =)

vointi on ollut nyt kauheen energinen ei oo ollut mitään vaivojakaan. keskiviikkona neuvolaan..

puutumisesta oli juttua tässä raskaudessa ei oo vielä ollut ja toivottavasti ei tuukkaan mutta viime raskaudessa se oli ihan järkyttävää esim puhelimessakun puhu 5min niin käsi oli jo ihan puutunut saatika nukkuessa ym

tänttärä ja elmeri 26+2

 
Siis eiks ennen sokerirasitusta saa EDES VETTÄ juoda?? Apua, miten mä selviän..Tiistaina ois koitos.... :$
Ja vähä noloa..oon taas ollu raskausviikoissa viikon edellä. :ashamed: Voi tätä mun muistia!!!! |O
Eli, huomenna poksuu RV 26! VASTA?????

-Maypo
 

Yhteistyössä