Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="tänttärä-82, post: 20650196, member: 53277"]</p><p><strong> Mussupussu</strong> täältä kanssa vauva onnittelut =) =) </p><p></p><p>synnytyksestä tuli mieleen kun kuulosti yhtä helpolta kun mun toka synnytys joka kesti 2h30min ( joista sairaalassa 1h30min) mut laitettiin vielä käyrälle vaikka mulla oli kauhee tarve jo ponnistaa no päähän se oli jo sit näkyvissä kun lopulta halusivat katsoo paljonko paikat auki eli vaikka pää oli jo näkyvissä ponnistusvaihe 1min niin mulle ei ehditty antaan kivunlievitystä ja vauva vaan tuli sieltä. toisin kun tässä elmerin synnytyksessä</p><p>ja nyt elmerin synnytys kesti 3h15min niin oli sen verran kipee avautumisvaiheeseen sain epiduraalin joka kyllä auttoi ( ja vähensi omia supistuksia) mutta itse synnytyksessä kun vauva alko jo puskemaan reittiä ulos ei epiduraalitkaan enään auttanut ja mä huusin ja kiljuin. en tajua miks tyrkyttivät epiduraalia sitten enemmän kun mulla itellä parempi kokemus spinaalista (oliks se tollan) </p><p>mulla ponnistusvaihe kesti 8min mutta ikuisuudelta se tuntui mutta säästyin kans onnekseni tikeiltä ja repeämisiltä. ( ekaa ponnistin 20min ja molemmat pojat 1min ja elmeri 8min)</p><p></p><p>niin ja se piti kertoa kun oli niin hassu kun mulla oli käynnistyspäivä viime torstaina </p><p>9.00 piti olla sairaalassa ja 8.30 soi puhelin mä sit vastaan ja siellä entinen pomo kysyy että mikäs sulla ois tilanne että pääsetkö töihin ?? =) totesin sit vaan että ei tässä nyt kyllä päästä mihinkään kun oon just lähdössä synnyttään =) tais puhelimen päässä olla hetken hiljasta. ( tosiaan oon pätkä töitä tehnyt 3 eri firmalle ja tämä ei sit ees tiennyt mun raskaudesta kun olin viime kesänä ollut siellä töissä) </p><p></p><p>aatella että elmu on jo 1 viikon ikäinen mihin se aika on mennyt =) hurjan nopeesti kyllä mennyt aika. tänään oli terkka kotikäynnillä ja maitoo näyttänyt hyvin tulevan kun elmu oli päässyt jo syntymäpainoonsa =) </p><p>niin ja <strong>vaatteista</strong> mä en kamalasti kerännyt koon 50cm vaatetta kun aavistelin että iso vauva sieltä tulee ja oonkin ostanut vaan enimmäkseen 56-62cm vaatetta mutta mitä nyt noi muutamat 50cm vaatteet on ollut käytössä (lindex/h&m) niin nekin on isoja vaikka mein poikakin kuitenkin on iso) riippuu niin valmistajasta kyllä</p><p></p><p>muuten mennyt ihan kivasti viime yö oli ihan unelma elmu heräs tasan 03.00 ekan kerran syömään oli tunnin hereillä ja sen jälkeen heräs vasta aamulla 7.30.. </p><p>näinkö ois aina =) elmu näyttää olevan tuollanen yö kukkuja on joka yö hereillä ollut 1-2h /per heräys kerta ja vaikka ei söiskään niin kattelee tai ähisee omassa sängyssään mutta mä en kuitenkaan pysty nukahtaan ennen kun toinen nukkuu..</p><p>nyt nukkunut 3 tuntia ja oon ehtinyt ja taas kaikkee touhuaan..</p><p></p><p>tänttärä ja elmu 7pv</p><p></p><p><strong>jaksuja kaikille </strong> :hug:</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="tänttärä-82, post: 20650196, member: 53277"] [b] Mussupussu[/b] täältä kanssa vauva onnittelut =) =) synnytyksestä tuli mieleen kun kuulosti yhtä helpolta kun mun toka synnytys joka kesti 2h30min ( joista sairaalassa 1h30min) mut laitettiin vielä käyrälle vaikka mulla oli kauhee tarve jo ponnistaa no päähän se oli jo sit näkyvissä kun lopulta halusivat katsoo paljonko paikat auki eli vaikka pää oli jo näkyvissä ponnistusvaihe 1min niin mulle ei ehditty antaan kivunlievitystä ja vauva vaan tuli sieltä. toisin kun tässä elmerin synnytyksessä ja nyt elmerin synnytys kesti 3h15min niin oli sen verran kipee avautumisvaiheeseen sain epiduraalin joka kyllä auttoi ( ja vähensi omia supistuksia) mutta itse synnytyksessä kun vauva alko jo puskemaan reittiä ulos ei epiduraalitkaan enään auttanut ja mä huusin ja kiljuin. en tajua miks tyrkyttivät epiduraalia sitten enemmän kun mulla itellä parempi kokemus spinaalista (oliks se tollan) mulla ponnistusvaihe kesti 8min mutta ikuisuudelta se tuntui mutta säästyin kans onnekseni tikeiltä ja repeämisiltä. ( ekaa ponnistin 20min ja molemmat pojat 1min ja elmeri 8min) niin ja se piti kertoa kun oli niin hassu kun mulla oli käynnistyspäivä viime torstaina 9.00 piti olla sairaalassa ja 8.30 soi puhelin mä sit vastaan ja siellä entinen pomo kysyy että mikäs sulla ois tilanne että pääsetkö töihin ?? =) totesin sit vaan että ei tässä nyt kyllä päästä mihinkään kun oon just lähdössä synnyttään =) tais puhelimen päässä olla hetken hiljasta. ( tosiaan oon pätkä töitä tehnyt 3 eri firmalle ja tämä ei sit ees tiennyt mun raskaudesta kun olin viime kesänä ollut siellä töissä) aatella että elmu on jo 1 viikon ikäinen mihin se aika on mennyt =) hurjan nopeesti kyllä mennyt aika. tänään oli terkka kotikäynnillä ja maitoo näyttänyt hyvin tulevan kun elmu oli päässyt jo syntymäpainoonsa =) niin ja [b]vaatteista[/b] mä en kamalasti kerännyt koon 50cm vaatetta kun aavistelin että iso vauva sieltä tulee ja oonkin ostanut vaan enimmäkseen 56-62cm vaatetta mutta mitä nyt noi muutamat 50cm vaatteet on ollut käytössä (lindex/h&m) niin nekin on isoja vaikka mein poikakin kuitenkin on iso) riippuu niin valmistajasta kyllä muuten mennyt ihan kivasti viime yö oli ihan unelma elmu heräs tasan 03.00 ekan kerran syömään oli tunnin hereillä ja sen jälkeen heräs vasta aamulla 7.30.. näinkö ois aina =) elmu näyttää olevan tuollanen yö kukkuja on joka yö hereillä ollut 1-2h /per heräys kerta ja vaikka ei söiskään niin kattelee tai ähisee omassa sängyssään mutta mä en kuitenkaan pysty nukahtaan ennen kun toinen nukkuu.. nyt nukkunut 3 tuntia ja oon ehtinyt ja taas kaikkee touhuaan.. tänttärä ja elmu 7pv [b]jaksuja kaikille [/b] :hug: [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Järjestä seuraavat numerot pienimmästä suurimpaan: 9 9 4
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Miten voi olla mahdollista että META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa?
40 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Tänään 00:35
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Ei voi muuta kuin NAURAA!
Tänään 00:34
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Tänään 00:08
vierailija
5 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Relaatio 1067
Eilen 23:00
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Kilttilässä nukutaan taas kolmistaan 🤭
Eilen 21:34
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Alumiinin vienti Venäjälle kaksinkertaistunut vuodessa – taustalla turkulainen nastafirma Turvanasta, jonka osaomistaja on RKP:n puheenjohtajan vaimo
Eilen 21:06
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Koko yhteiskunnan "taksiuudistus" käynnissä
Eilen 20:42
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Started by vierailija
Tänään 00:34
Luettu: 67
Aihe vapaa
2.
Trump on vannonut olevansa "diktaattori" heti ensimmäisenä päivänä. Ensimmäisinä Kiina ja Venäjä taputtavat käsiään. Syttyykö siellä sisällissota?
Started by vierailija
Tänään 00:08
Luettu: 51
Aihe vapaa
3.
Ministeri Wille Rydman: "Helsingin väestökehitys on haitallista – ”Lähiöissä tikittää aikapommi”"
Started by vierailija
Tänään 00:35
Luettu: 39
Aihe vapaa
4.
Miten voi olla mahdollista että META terrorisoi ihmisten elämää ympäri maailmaa?
Started by vierailija
40 min sitten
Luettu: 19
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
7 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
31 min sitten
Aihe vapaa
3.
40 min sitten
Aihe vapaa
4.
46 min sitten
Aihe vapaa
5.
Kasvanko kohta umpeen?
Latest: Johnny Appleseed
56 min sitten
Aihe vapaa
6.
K/B-komposti 2.0
Tänään 01:09
Aihe vapaa
7.
Valmiudessa olevat lännen yli 1500 ja Venäjän yli 1500 ydinasetta aiheuttavat harmagedonin
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 01:04
Aihe vapaa
8.
Tänään 00:57
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3
Bottom