Aah aivan
Mutta nyyh, en saakaan virallista saikkua.
Tosin koko päivä mennyt siivotessa koska koulun sosiaaliohjaaja tulee huomenna käymään kotonamme juttelemassa koulunkäynnin jatkosta. Varmaan juuri siitä mikä tilanne että tarvitseeko sitä saikkua hakea. Silleen ihana että on myös mahdollista että koulusta tulee joku käymään kotona juttelemassa, on tiiättekö semmoinen tietty kotikenttäetu.
Ja unohdin tosiaan mainita vaivaksi tuon närästyksen. Ehkä mulla tän hetkinen kurjin oire. Omalla äidillä oli jokaisen raskauden aikana tosi pahoja närästyskohtauksia ja jäänyt sitten pysyväksi vaivaksi, toivottavasti mulla ei!
Ja ei en syönyt pillereitä.
Viimeksi kaksi vuotta sitten olen syönyt ja vaihtanut elämäni aikana pillereitä kolmesti. Mikään ei ole mulle sopinut. Sitä mielialanvaihtelua kestänyt kukaan. Välillä olin niin vihainen että itseä pelotti oma aggressiivisuus. Tosiaan kumia on käytetty siitä lähtien ja nykyään ei sitten mitään.
Synnytyksen jälkeen todennäköisesti palaan siihen kumin käyttöön tai harkitsen jotain muuta ehkäisymenetelmää.
Mulla on jo eka neuvola tosiaan ollut 14.10. Hyvin meni vaikkakin tosi nuori nainen oli myös tämän jolle aikamme oli. Saatiin tosi paljon kaikenlaista materiaalia mm. dvd, pari kirjaa, vihkosia jne. Sikiöseulonnoista puhuimme ja sen jatkotutkimuksista. Lisäksi sain ultraan ajan ensi kuulle ja lähetteen labraan
Meillä tietää osa lähiystävät, perhe ja sukulaiset. Kaikki ottivat uutiset hyvin vastaan ja ovat täysillä tukena. Onneksi hyvä että itsellä nuorin velipuoli on vasta 3 vuotias ja mieheni velipuoli 6 joten aika paljon saadaan tavaraa vanhemmilta sekä joiltain ystäviltä. Ei jää niin paljoa itse ostettavaksi. Alustavasti ollaan jopa kummit päätetty
Ja äiti höösää jo siitä missä ristiäiset pidetään. Välillä tosi rasittavaa mutta antaa nyt toisen hössöttää, eihän sitä joka päivä mummoksi tulla.