Kesäkuntoon kotitreenillä! Huhtikuun startti!

Kovan työn olet tehnyt BM :flower:

Ensimmäinen haaste paketissa, eli 30 day shred.
Tuloksista sen verran, että etenkin tuo olka-hartiaseutu on kehittynyt kovasti. Aiemmin olin niin jumissa olkapäistäni, etten meinannut jaksaa pitää käsiä edes ylhäällä hetkeä pidempään ja nyt menee kahden kilon punteilla vaikka mitä liikkeitä ilman ongelmia =)

Paino tuli alas vähän yli kaksi kiloa, mutta mulla on tässä ruokavaliopainotteinen pudotusurakka menossa muutenkin ja jatkuu edelleen.
Alussa paino jopa nousi yli kilon, vaikka söin koko ajan samalla tavalla, eli sitä ei kannata säikähtää, jos vaaka näyttää alussa hetkellisesti enemmän. Senttejä katosi aika hyvin kans, vyötäröltä peräti viisi senttiä, hiukan navan alta jenkkakahvoista kolme senttiä ja lantiolta kolme senttiä. Reisistä sentti per jalka. Käsivarsi on mielestäni saman kokoinen, joskaan en muista tarkasti, että mistä kohdasta olen tuon alkumitan ottanut. Rinnanympärys (rintojen alta) ei ollut pienentynyt yhtään, mikä oli vähän pettymys. Mutta kaikenkaikkiaan huippu kuukausi, hyvää treeniä ja seuraa ja ehdottomasti jatkan päivän, parin päästä uuden haasteen kanssa =)
 
"Sari"
Hienoa Black Milk, valtava muutos niihin alkuperäisiin kuviin verrattuna.

Parin saikkupäivän jälkeen kokeilin eilen jatkaa treeniä ja onnistuihan se, mutta nyt on taas huono olo. Mahdoinkohan kuitenkin aloittaa liian aikaisin kesken toipilaskauden. Tänään illalla olisi vuorossa day 27. Ahneena kokeilin vielä lenkkeilyäkin, mutta se oli katastrofi. Kävelyksi meni pääsääntöisesti. Parin päivän makaamisen jälkeen voin siis todeta, että lihaskunto oli vielä yllättävän hyvä, mutta kestävyyskunto
romahti.

Kiva kuulla kokemuksia jo tuosta ripped-treenistä. Aloitan sen itse aikaisintaan viikonloppuna.

Minä olen tehnyt yleensä lankut ja puolet kyykyistä heti JM treenin jälkeen. Sen jälkeen lenkille ja lopuksi vielä loput kyykyt.
 
"Anne"
Mukana. 30days shred:iä olen tehnyt 2päivää. Päädyin siihen kun katsoin kuvia tuloksista. En kyykkää enkä lankuta päälle, käyn 3x viikossa salilla ja lankutan 9minuuttia viikossa muutoinkin.
Yritän ryhdistäytyä myös crostrainerin ohella ja yrittää tehdä useammin vaikka 15min kerrallaan.
Joka päivä en varmaan tule tuota jumppaakaan tekemään vaikka haluaisin, koska en jostain syystä tykkää jumpata jos mies on kotona. Mutta mahdollisimman usein tietty pyrin tekemään ja ruksaan kalenteriin että tulee tehtyä kaikki 30x.
Kuvat otin jo, jos niistä sitten jotain iloa olisi kun vertailee onko muutoksia :)
 
Hienoja saavutuksia teillä! Onnea paljon!
Nilkasta huolimatta aloitin tänään ripped in:n helpotettuna. Mitään hyppyjä en tee, vaan päästäni kehittelen jonkun helpomman liikkeen siihen tilalle :D Lievästi tuli hiki, ei kauhean tehokasta siis mutta kun ei osaa nyt ilmankaan olla :D
Ruokavalioon tuli tänään muutos sekä minulle että miehelle, koko huhtikuu vedetään aivan totaalisella dieetillä. Erittäin mielenkiintoista nähdä miten paino tippuu! Miehellä onkin ylimääräistä n.30 kiloa.
Anne ; minäkään en tykkää jumpata miehen läsnäollessa. Mies on nuorempana ollut thaiboxingissa mukana ja vähättelee tätä haastetta (joka taas saa mulla ketutuskäyrän nousemaan..)
 
"una"
tänään päivä 10!:) huikee ero sekä kunnossa että ulkonäössä! ja lankkua jaksoin nyt 1.05min . otin uteliaisuuttani vielä level 1 perään level 2 ja hitto nyt meni taas puolet ajasta siihen että pysyn perässä x) mutta eiköhän se siitä taas lähde. oon niin koukussa!!!:D
 
"Sari"
Olo oli vielä tänään hutera sairastelun jälkeen, mutta day 27 meni ihan hyvin. Kyykyt tein myös. Lankussa tuli uusi ennätys 2,5 min, loput 1,5 min tein hetken huilin jälkeen. Lenkkeily ontuu kuitenkin edelleen. Pystyin hölkkäämään lähes puolet matkasta ja lisäsin kierrokset kahteen. Eiköhän juoksukin taas onnistu muutaman päivän päästä.
 
"salma"
day 1
Mä olen niin kipeä jaloista! :D
Eli eilen alkoi tuo shred ja kyykyt ja lankku päälle. Apua, oon lasten kaa kotona ja nyt ei äitistä oo mihinkään! :D Mutta eikun uudestaa tänään jumppaa, en kyl tiiä miten pystyy mut yritetään ainakin.
 
Rouva V
2. Day 1, olipa ihana saada uus treeni, tuntui vaan aika helpolta. Varmaan tuon 1 puurtamiseen turtu niin, että uus ohjelma sen jälkeen tuntuu ihanalta ja keveältä :) Kyykytkin tekasin pitkästä aikaa lankun ja treenin päälle.

Juoksuakin yritin 5 km verran, mutta jalat ei oikein tykänneet.
 
"Sari"
Day 28 sujui hyvin. Lankussa 2,5 minuuttia. Loput 1,5 min skippasin kokonaan. Lisäksi hölkkä-kävelyä 45 minuuttia. Juoksukuntoon pääseminen näköjään kestää taas.

Mässäilyhimo päässyt taas valloilleen. Tänään meni yksi Julia-boxi 320 g yhdelä istumalta. Viimeiset kolme karkkia vielä tuossa edessäni. Eilen vetäisin neljä isoa voisilmäpullaa. Pitäisköhän käydä jossakin hypnotisoijalla, että pääsisi tästä makeanhimosta eroon. Ärsyttävää.
 
Mä olen edelleen mukana, mutta teen sitä Jillianin joga meltdownia. Muistaakseni olen nyt reilun viikon tehnyt ja edistymisen huomaa hyvin kun jaksaa joka päivä pitää asentoja pidempään jne. Se on ehkä paras motivaattori :) Olen lopettanut päivien laskemisen ja aion tehdä ykkösleveliä niin pitkään kun on tarvis!

Makeanhimo on mullakin ongelmana. Nyt about viikko herkkulakkoa takana ja alkaa hieman helpottaa.. Nyt tuntuu että totaalikieltäytyminen on paras konsti kun kohtuus ei onnistunut ollenkaan.
 
"salma"
päivä 2 treeni tehty, tosin meni kyllä niin pienellä teholla kun jalat on ihan hyytelönä noista eilisistä kyykyistä.

toinen päivä myös herkkulakkoa. en kestä..Viikonloppunakin meni niitä pieniä suklaamunia vissiin kolme pussillista huh!! Kovat vieroitusoireet, päätä särkee ja kiukuttaa.
 
"Sari"
Makeanhimo on mullakin ongelmana. Nyt about viikko herkkulakkoa takana ja alkaa hieman helpottaa.. Nyt tuntuu että totaalikieltäytyminen on paras konsti kun kohtuus ei onnistunut ollenkaan.
Ehkä munkin pitäisi kokeilla totaalikieltäytymistä. Muita tyylejä on jo kokeiltu ja aina repsahdan jossain vaiheessa. Kieltäydytkö myös kylässä tms. paikoissa herkuista vai vain kotona?
 
"Anne"
Täällä myös yksi totaalikieltäytyjä. Makean himo pysyy pois vain sillä, ettei syö mitää makeaa. Ei myöskää leipää/sokerijogurtteja juurikaan. Pussin jos ostais, niin yhtään ei jäis pohjalle. Kaapit notkuu nytkin vaahtokarkkeja, suklaata, tikkareita yms. Mutta onneksi vuosien mittaan on selkäranka vahvistunut, eihän niitä viiti roskiinkaan heittää..
 
Ripped in 30 aloitettu tänään.
Olipa kevyt treeni, kun ehti jo tottua siihen shredin kolmostasoon :D
Ajattelin pariin liikkeeseen ottaa ehkä käsipainot mukaan huomenna, vaikka niitä ei noilla videolla olekaan. Mietin jopa, et tekisin rippedistä ja shredistä molemmista ykköstason treenit peräkkäin joku päivä.

Ai kauhea noita teidän makeanhimojanne. Nyt täytyy kyllä olla onnellinen, että itselle ne makeat eivät ole mikään juttu. Syön kyllä, jos niitä on tyrkyllä, mutta siksi kävelenkin kaupassa aina herkkuhyllyjen ohi. Kotoa ei viitsi sitten enää himon iskiessä lähteä mihinkään, varsinkin kun kauppaan on niin pitkä matka.
Toivottavasti herkkulakot onnistuu, tsemppiä :flower:
 
[QUOTE="Sari";29741500]Ehkä munkin pitäisi kokeilla totaalikieltäytymistä. Muita tyylejä on jo kokeiltu ja aina repsahdan jossain vaiheessa. Kieltäydytkö myös kylässä tms. paikoissa herkuista vai vain kotona?[/QUOTE]

Mulla on kestänyt lakko niin vähän aikaa, ettei kyläilyjä ole vielä tullut :D Viikonloppuna olen menossa vanhemmilleni ja aion syödä siellä tarjoiluja, mutta kohtuudella.

Mullahan tämä makeanhimo on revennyt käsistä nyt kaksosten imetyksen myötä. Ennen stoppi tuli kun olin syönyt esim. puolet suklaalevystä, nyt taas äklöä oloa ei tule vaikka söisi koko levyn! Ja silloin kun täysimetin, niin energian tarve olikin valtava.. Nyt kun pojat on jo 11 kk ja imetyksen lopetus kohta ajankohtaista, niin pakko lopettaa yletön mässäily jos en halua lihoa.

Aiemmin kokeilin pitää yhden herkkupäivän viikkossa, mutta totesin loput kuusi päivää ajattelevani koko ajan mitä aion herkkupäivänä syödä ja sitten koko päivän kestävä herkkumaraton. No sitten mietin jos vähän joka päivä esim. päiväkahvilla, mutta sitten keksin tekosyitä vaikka kuinka miksi syödä hieman useammin :D

Nyt olen suunnitellut ruokalistan muutamaksi päiväksi eteenpäin, käyn kaupassa pääosin ostoslistan kanssa ja pysyn siinä. Syön myös ennen kauppaanlähtöä. Noilla eväillä nyt näyttäis tulevan ensimmäinen onnistunut vieroitus herkuista.
 
"salma"
[QUOTE="Anne";29741568]Täällä myös yksi totaalikieltäytyjä. Makean himo pysyy pois vain sillä, ettei syö mitää makeaa. Ei myöskää leipää/sokerijogurtteja juurikaan. Pussin jos ostais, niin yhtään ei jäis pohjalle. Kaapit notkuu nytkin vaahtokarkkeja, suklaata, tikkareita yms. Mutta onneksi vuosien mittaan on selkäranka vahvistunut, eihän niitä viiti roskiinkaan heittää..[/QUOTE]

Voi, mä en pystyis olla syömättä jos kotona on. Nyt pari päivää lakkoa takana ja olo hieman helpottanut, tosin illalla karkin himoissani nappasin muutaman Herra Hakkaraisen lapselta.. :D

Mulla ei ikinä ole mitään tolkkua ollu tossa makean mättämisessä. Kaikki menee mitä on. Viime aikoina on alkanut pelottaa ne terveysvaikutukset, vaikka paino on aina ollut normaali ja jopa alipainon rajalla, mutta mitä kaikkea aineita niissä on ja miten paljon ne lisää riskiä esim. 2-tyypin diabetekseen mun sukurasitteella. Ja huomaahan sen nyt kun joutuu ihan tosiassaan VIEROITTUMAAN niistä ettei voi olla hyväksi ihmiselle. Mulle totaalikieltäytyminen on ainoa vaihtoehto koska kun alan syödä, syön sit kunnolla ja himo kasvaa joka päivä..
 
bikini kunnossa
Mä ostin fitness blenderin 8 viikon "fat loss" ohjelman. Suosittelen koska siinä ei toisteta samaa videota uudestaan ja uudestaan. Kroppa haastetaan vaihteluilla, vaikka toki samoja lihasryhmiä kiusataankin.

Ohjelma loppuu kohta ja tulokset on uskomattomat. Mun ei ole enää ollu tarve niinkään laihduttaa vaan kiinteyttyä. Meil on kehonkoostumusvaaka. Ennen kuin aloitin 8 viikon ohjelmam rasvaprosentti oli 30, 1 ja luustolihas 29, 7.... nyt rasvat 26, 3 ja lihas 31, 5.....painossa ei hirmuisesti näy, mut ei tarttekaan. Peilikuva, mittanauha ja vaateet kertoo oleellise ;)

Tsemppiä, ja pistäkää kroppaa koetukselle muutoksin. Vaihtelu "yllärit" tekee kropalle terää
 
ahhahhaa
Toivottavasti ilkuminen tuotti sinulle hyvän mielen. Kyllä omistan vaikean lukihäiriön ja olen apuja vaivaani saannut.
Hei sori, ei mitään henkilökohtaista, tuo vaan sopi niin minuun :hug: kun en tosiaan ole bikinikunnossa, niin löysin yhdyssanavirheestäsi hauskan lohdun sentään :D Ei siis todellakaan ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi :hug:
 
bikini kunnossa
Hei sori, ei mitään henkilökohtaista, tuo vaan sopi niin minuun :hug: kun en tosiaan ole bikinikunnossa, niin löysin yhdyssanavirheestäsi hauskan lohdun sentään :D Ei siis todellakaan ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi :hug:
No hätä. Mä mielelläni vaan näpäytän. Meillä kaikilla on heikkoutemme, en vaan niin piittaa "osoittelusta" olkoonkin anonyymiä.
 
bikini kunnossa
Hei sori, ei mitään henkilökohtaista, tuo vaan sopi niin minuun :hug: kun en tosiaan ole bikinikunnossa, niin löysin yhdyssanavirheestäsi hauskan lohdun sentään :D Ei siis todellakaan ollut tarkoitus pahoittaa mieltäsi :hug:
Ja tsemppiä jos olet tässä haasteessa mukana. Mulla kulki vielä vuosisitten vyötäröllä liki 60 kipaletta voipaketteja....
 
"Paa"
Mä oon kans makean perään niin ettei mitään rajaa. Eilen söin suklaalevyn ja puoli pussia salmiakkia, josta loput viimeistelin tänään lakritsapussin kera. Näitäkään herkkuja en ollu itse ostanu, mutta jostain niitä vaan tulee, vaikka sanon aina ihmisille etteivät toisi/antaisi mitään.
 
ok
Jes, teinpäs tuon ekaa kertaa! Ei se nyt niin rankka ollut, tosin painot oli vain 0,5 kg enkä tehnyt extroja. Lihaksia ja voimaa tarkoitus kehittää, ei niinkään rasvaa polttaa. Koitanpas saanko aikaiseksi jatkaa, toivottavasti.
 
Sello harmaana
Sitä mun piti vielä kehua tosta Ripped in 30 jumpasta, et kiva, kun tuli selkään niin paljon liikkeitä. Tuntuu, että shredissä selkä jäi vähän vähemmälle huomiolle, kun olkapäät, vatsa ja jalat sai kaiken treenin.

Tänään week1 uudestaan ja pariin liikkeeseen lisäpainot mukaan :)
 

Yhteistyössä