¤¤¤ KESÄKUNTOON 2010 ¤¤¤

Nyt kaikki naiset ja miksi ei miehetkin mukaan "rantakuntoon 2010" projektiin.

Itselläni kaikki lapset tehtynä ja nyt kroppa kaipaa hieman remonttia.
Ylipainoa ei ole, mutta kiinteyttämistä kaipaan.

Mukaan saa lähteä KAIKKI, ihan jokainen. Olit sitten laiha, pyöreä, ylipainoinen, mies, nainen, sopiva tai ihan mitä tahansa :)

Tähän ei oo mitään sisäänpääsy kriteereitä.

Nyt varmaan joku miettii et jos haluut rantakuntoon miks en hankkiudu. No niinhän mä teenkin. Ja pystyisin siihen kyllä ilman kaksplussan mitäs nyttiäkin, mutta musta on ainakin kiva vaihtaa kuulumisia ja tuloksia toisten kanssa ja saattaapa se jollekkin antaa vaikka lisäpotkukakin kun pidetään ns. yleistä "päiväkirjaa".

Joten minusta tää olisi tosi hyvä idea.

Nyt kysynkin et onks mukaan lähtijöitä? :)

Pinoutukaas jos on niin aletaan sit kertoo taustoja ja itsestämme jotain.

MUKANA OLIJAT

Rantakuntoon2010
................................ 161cm/57kg
uglamugla ............................................. 165cm/57kg
narikka

Aurora78 ......................................................... ..170cm/78kg
NewArtRiot ...................................................... 157cm/60kg
Etsiväkaksoset ...................................... 165cm/64kg
Bizmo .......................................... 157,5cm/59,2kg
Ankeuttaja .............................. 171cm/73kg
Emilyn ....................................... 166cm/61,5kg

Alkuperäinen kirjoittaja uglamugla:
Käyn jumpassa 2 kertaa viikossa, lenkkeilen joka päivä joskus tunnin ja joskus puolituntia. Kotona välillä jumpaa heh jos jaksaa :)
Mutta tuohan on hyvin. :)
Kuka mitenkin, pääasia että tuloksia saa aikaan.

Mites lapsoset? Onko minkä ikäisiä? Ja mites paino ja pituus tilanne? Ikäsi?
Onko sulla jotain paheita ruuan suhteen? Tarteeko myös jonkinlaista ruokaremonttia?

Hmm
Minä tulisin muuten mukaan, mutta minulla ihan ylipainoa 10 kiloa, niin tuntuu vähän tyhmältä lähteä projektiin sellaisten rinnalla jotka ovat jo valmiiksi normaalipainoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Minä tulisin muuten mukaan, mutta minulla ihan ylipainoa 10 kiloa, niin tuntuu vähän tyhmältä lähteä projektiin sellaisten rinnalla jotka ovat jo valmiiksi normaalipainoisia.
Höpö höpö. Sulla on omat tavoitteesi ja meet sen mukaan :)

Jokainen tekee tätä vain ja ainoastaan itselleen, muiden kokoon katsomatta.

Mukaan vaan :)

Tässähän ne ylimääräisetkin sitten lähtee.

Mulla kaksi lasta. 3v ja 6kk.

Pituutta 161cm ja painoa 57kg. Saisi lähteä muutama kilo, ei haittaisi ollenkaan.

Poljen stepperillä 4-5 kertaa viikossa + vatsat ja punttitreeni. Nyt pari viikkoa näin aktiivisesti. Sitä ennen liikunta ollut vaunuilua ja lasten kanssa peuhaamista, pihahommia yms. muuta normaalia.

Mun pahe on herkut. Suklaa lähinnä ja jotkut karkit. Keksejä, pullaa yms muuta en tykkää syödä. Joten suklaata syytän :D
Jos annat pikkusormen se vie koko käden. Helpompi olla kokonaan ilman :D

narikka
Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
ai tämä ryhmä oliki laihoille.. jospa tämä rantahylje kattelis toisia suuntia sitte :(
Lueppas mun aikaisempi kommentti toiselle :)

tää on KAIKILLE!!
anteeksi vain mutt amistä sie laihutat?

ennen lapsia painoa oli 47-55 silloin lihaskunto oli erinomanen.. liikun paljon, syön mielestäni ok, karkkia max 1-2 kerralla ja harvoin. sipsejä n2krt kk en käytä alkoholia.. joko mättää ku paino ei tipu vaikka yrittäny olen. oman lisän tuo nivelongelmat, kuntosali on pois laskuista tämän vuoksi

vieras
Älkää nyt hölmöt lähtekö tähän mukaan, ap. vaikuttaa syömishäiriöiseltä.. Ja kaikki mukaanlähtijät tsemppaavat häntä laihtumaan vielä "muutaman kilon". Taitaa olla jo nyt alipainoisen puolella, ihan järjetöntä. Ap. voi mennä vaikka jonnekin pro-ana sivustolle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Älkää nyt hölmöt lähtekö tähän mukaan, ap. vaikuttaa syömishäiriöiseltä.. Ja kaikki mukaanlähtijät tsemppaavat häntä laihtumaan vielä "muutaman kilon". Taitaa olla jo nyt alipainoisen puolella, ihan järjetöntä. Ap. voi mennä vaikka jonnekin pro-ana sivustolle.
Lueppas hieman tarkemmin ennen kuin alat jeesustella. Mä haluan kiinteytä ja siinä varmasti luonnollisesti lähtee kilo-pari pois kun rasvat lähtee.

Mä olen painanut ennne lapsia 50kg ja olin erittäin tyytyväinen itseeni, en ollut mikää tikku vaan oli mulla lihaksiakin. On niitä edelleenkin mutta paikoin tarvitsen kiinteytystä kun raskaus toi kiloja ja mies herkkuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Rantakuntoon2010:
ai tämä ryhmä oliki laihoille.. jospa tämä rantahylje kattelis toisia suuntia sitte :(
Lueppas mun aikaisempi kommentti toiselle :)

tää on KAIKILLE!!
anteeksi vain mutt amistä sie laihutat?

ennen lapsia painoa oli 47-55 silloin lihaskunto oli erinomanen.. liikun paljon, syön mielestäni ok, karkkia max 1-2 kerralla ja harvoin. sipsejä n2krt kk en käytä alkoholia.. joko mättää ku paino ei tipu vaikka yrittäny olen. oman lisän tuo nivelongelmat, kuntosali on pois laskuista tämän vuoksi
En mä laihduta. Kiinteytän. Eikä mua haittaisi jos painoa lähtisi. ennen olin 50kg ja erinomaisessa kunnossa.

Saanko kysyä et miksi sä olet sitten ollut tyytyväinen painoon 47kg ?

Tästä ei pitänyt tulla kenenkään "mollaamista" lyttäämistä vaan jokaisen oma tsemppiketju.

Yhteistyössä