Kesäkuiset

Mulla on 6 tulossa. Miehellä 2 aikasimmista lliitoista. Heistä yksi asuu meillä. Eli minun sinun ja meidän sekotus.
La ois kesäkuun alussa. Ja kys ois synnytys paikkana.
Etovaa oloa pitkin päivää. Onneksi ei oo vielä tarvinnut ykätä.
Mites muut joilla aikasempia lapsia ootteko jo kertonut heille tulevasta.
Myö ei olla vielä kerrottu.

Ei oo kerrottu, eikä kerrota ennen ultraa.Ei haluta et kailottavat sit sukulaisille sen :D
 
  • Tykkää
Reactions: Miiuli7
Heipä hei.

Täällä epäuskoisena tikutin juuri plussan:) luulin tikuttavani ovista, mutta niin vain on plussa. Laskettuaika olisi 31.5.mutta on erittäin todennäköistä, että menee kesäkuun puolelle. Tässä minut listalle: pampulax/37v/31.5(tosi epävarma)/8.lapsi/(paljastan myöhemmin sairaalan)
 
Onko teistä kukaan käynyt verikokeissa mittaamassa sitä hcg arvoa? Jäin miettimään sitä omaa tulosta 101.7 (viikot muistaaksee oli 4+4 tai 4+5) lueskelin täältä ja muilta foorumeilta muitten arvoja niin oli tuplasti/triplasti korkeammat. Tiedän toki että jokainen on yksilöllinen ym. Mutta silti nyt huolettaa. Ja vielä kolme viikkoa ekaa ultraa. :eek: nyt 5+5. Niin ja vasta nyt pari päivää sitten sain yhtä tumman viivan kun kontrolli.. Pitäis vaan yrittää olla murehtimattta:unsure:
Mä olen käynyt. Mulla oli 3+5 hcg 96 ja 4+1 377. Huomenna menen taas. On suurentunut riski komplikaatioihin ja kohdun ulkoiseen niin olen seurannassa nyt. Menkoista laskettuna siis viikon enemmän, mutta ainoa mahdollinen kerta oli viikon myöhemmin :) Jos viiva on tosi tumma niin luulisi, että on noussut. Mulla ei ollut vielä tasavahvaa viivaa tuolloin maanantaina. Enää en kyllä testaa.
 
Järkky mahan turvotus rantautui tänne! Miten ihmeessä pidän kumpuni vielä hetken piilossa?? Kaikki mun vaatteet on melko ihonmyötäisiä, minkälaiset vaatteet peittäisivät mahan? Mulla on neljäs raskaus niin se oikeakin maha varmaan ilmestyy ihan tosi aikaisin.
 
Mulla oli eilen aivan järkyttävää mahakipua, mutta sitten vatsa oli aivan löysällä, niin yhdistänkö nyt sen makakipuilun löysyyteen vai onko tuolla riisinjyvällä kaikki ookoo? (n) Koski muutaman tunnin ajan, ja ihmeellisesti tuntui tuolla alaselässä asti. Ei oo kuitenkaan mitään vuotoja ollu, eikä yölläkään ollu mitään.
 
Baby18 tsemppiä ja voimahalit ❤

Koivis: mä muistan kun mulla oli esikoisen aikaa maha välillä sekasin, ensin tuli ihan kamala kipu, hyvä että pysty hengittää. Jonkun ajan kuluttua vessaan tyhjennykselle :D Ootko ollu ummella?

Täällä ei o vieläkään mitään oireita, tulis ees jotain..
 
Mä valvoin taas viime yönä jonnekin kolmeen asti kun oli jotenkin kumman levoton olo. Ja sit totta kai kun viimesellä kaaduin sänkyyn, niin alko melkein samantien ihan hirvee polte ja kipu tuossa ylävatsassa, sellanen närästävä tunne ja mua ei siis närästä IKINÄ! Se olo oli aivan kauhee ja lopulta se sit eskaloitu siihen, että halailin pönttöä joskus neljän aikaan aamuyöstä :sick: Olo helpotti pikkuhiljaa kun makas sängyssä kippurassa kylmäkalle ylävatsalla. Oon nukkunu ihan tosi huonosti sen jälkeen ja vaan pyöriny sängyssä. :cry: Ja tähän ällöön olotilaan, oli aika virhe laittaa karjalanpaisti uuniin yöksi.. tuo haju etoo tällä hetkellä ihan hitokseen! :sick:o_O
 
Oonko mie ainoo kenellä ei tosiaan väsymys oo tuota luokkaa, että illalla ysiltä olis valmis petiin? :LOL: Viime yönäkin valvoin melkein kolmeen.. ehkä kun kärsii tällasista uniongelmista, niin ne ei niin vaan häviä vaikka kuina väsyttäs.. koska kyllä mie muuten oon väsyny lähestulkoon koko päivän ja aamulla en meinaa saada itteeni sängystä ylös. Koska teen opiskelujen ohella yötyötä, niin oon kyllä periaatteessa ihan tyytyväinen, että illalla ei nukuta :ROFLMAO:
Ei muakaan väsytä. Vois valvoo vaikka kellon ympäri.:confused: nukkua pitäs et jaksas töissä käydä. Mutta illalla nukkumaan 23 aikaan ja sit useampi herätys yöllä kun ei vaan uni riitä. Sitten 5 aikaan kokonaan hereille
 
Koivis: mä muistan kun mulla oli esikoisen aikaa maha välillä sekasin, ensin tuli ihan kamala kipu, hyvä että pysty hengittää. Jonkun ajan kuluttua vessaan tyhjennykselle :D Ootko ollu ummella?
Okei, eli varmaan on normaalia. (y) Kyllä, iltaisin aina maha menee ihan ummelle, paitsi eilen ku tuli toi tosi kova mahakipu ja sit sen jälkeen useamman kerran sai juosta tyhjennykselle. :ROFLMAO:
 
Heikura79 ihania uutisia! Oliko viikot 6+5 vai 5+5?
Itse myös kävin tsekkaa onko raskaus oikeassa paikassa, kun ollu kipuja. Löyty kyllä oikeasta mut viikot 6+0 max niin ei löytänyt kuin pienen sikiö kaiun ilman sykettä. Iso keltarauhaskysta munasarjassa aiheuttaa kipuja.. Sitä seurataan.. Jännää edelleen..
 

Yhteistyössä