Kesäkuiset 2022

Täällä alkoi aamuyö pöntön halailulla, minkä jälkeen nappasin pahoinvointilääkkeen, maannut sängyssä melkein koko päivän. Aika samaa kaavaa näyttää menevän kuin edellisetkin. Nyt ehkä 5+4. Yksi oire mitä myös inhoan on se että mun iho on ihan kuuma vaikka kehoa paleltaakin. Tosi vaikea välillä olla. Jos kaikki menee "normaalisti" niin vielä kuus viikkoa tätä yltyvää huonoa oloa ja sit pitäis vähän helpottaa...
 
Tänään menkat viikon myöhässä. Vieläkin melko vähäisiä oireita. Rintojen arkuutta pääsääntöisesti. Niin on usein epäusko, että onko meillä mitään kyydissä.
Tein clearbluen digitaalisen raskaustestin 3.10, tulos raskaana 1-2. 8.10 tuloksena raskaana 2-3 ja tänään 12.10 tulos raskaana 3+. Pitäis näiden tulosten perusteella uskoa haaveen olevan täyttymässä, mutta se varmaan vasta ensimmäisessä ultrassa näkyy, onko meillä joku kehittymässä. Laskettu aika olisi 15.6. 22, voi tosin ultrassa muuttuakin.
Liitteenä tämän päivän testi, nyt ei tarviis enää testata enempää.
 
Hei kaikille! Tulenpa nyt mukaan vaikka pelottaa vielä ihan älyttömästi etten mitään raskaana ole plussatesteistä huolimatta! Toinen lapsi haaveissa.

Nyt siis menkoista laskettuna 4+3. Kierto vähän vaihdellu ja ovulaation ajankohdasta ei tietoa kun en testeillä sitä kiinni saanut. Mulla oli myös jonkin sortin valemenkat tai jotain, kun vuosin kp 26-28. Niukasti, mut ihan kirkastakin verta. Nyt siis kp 30 ja kierto ollut normisti sen 26pv keskimäärin.

Olen ihan hämmentyny tästä kaikesta, ja toki pelkään ettei kaikki ole hyvin. Taustalla myös mulla yksi kkm ennen esikoisen raskautta joten sitä tietää liian hyvin että miten epävarmoja on nämä ensimmäiset viikot. Jännä nähdä mihin tämä tie vie.

Facebook-ryhmä kiinnostaa mutta en uskalla vielä liittyä. Kertokaa toki sitte jos on viimeiset mahdollisuudet jossain kohtaa ettei mene kokonaan ohi. :)

Laskettu aika olis menkoista laskettuna 18.6., saapa nähdä miten meidän käy. Tsemppiä ja onnea jokaiselle kesäkuistaan odottavalle!<3
 
Tänään menkat viikon myöhässä. Vieläkin melko vähäisiä oireita. Rintojen arkuutta pääsääntöisesti. Niin on usein epäusko, että onko meillä mitään kyydissä.
Tein clearbluen digitaalisen raskaustestin 3.10, tulos raskaana 1-2. 8.10 tuloksena raskaana 2-3 ja tänään 12.10 tulos raskaana 3+. Pitäis näiden tulosten perusteella uskoa haaveen olevan täyttymässä, mutta se varmaan vasta ensimmäisessä ultrassa näkyy, onko meillä joku kehittymässä. Laskettu aika olisi 15.6. 22, voi tosin ultrassa muuttuakin.
Liitteenä tämän päivän testi, nyt ei tarviis enää testata enempää.
Ei ite pitäny vielä testaa mutta koska meillä melkein sama la. Mulla 16.6 ( voi tosin muuttuakin vielä ) nii en malttanu olla testaamatta😊 niin sain kanssa clearblue digitaaliseen sen 3+-tuloksen 🤩 varhaisultran varasin 26.10 , neuvola -ajan sain seuraavalle päivälle nii en halunnu neuvolaan ennen ultraa.
 
Ei ite pitäny vielä testaa mutta koska meillä melkein sama la. Mulla 16.6 ( voi tosin muuttuakin vielä ) nii en malttanu olla testaamatta niin sain kanssa clearblue digitaaliseen sen 3+-tuloksen varhaisultran varasin 26.10 , neuvola -ajan sain seuraavalle päivälle nii en halunnu neuvolaan ennen ultraa.
@Riinis_ mulla ultra lisääntymislääketieteen yksikössä ultra 28.10 ja ensimmäinen neuvola 3.11. Mukava, että sullakin jo 3+ 😊
 
Moikka kaikille, Täälläkin varovasti mukana. Laskureiden mukaa la 6.6, näin ollen nyt olisi viikkoja kasassa 6+1.

Kolmatta nyt odotellaan, kaksi kouluikäistä lasta entuudestaan, hieman pelottaa ja jännittää taas hypätä uudelleen vauva/pikkulapsiarkeen. Lisäksi aiempiin raskauksiin verrattuna olo ihan erilainen, koko ajan pohtii onko kaikki kunnossa ja voiko olla mahdollista että meille kolmannen kerran tämä onni suodaan.
Varhaisultraan aikoja tosi huonosti meidän paikkakunnalla saatavilla, joten täytyy jaksaa odotella nt-ultraan asti ja uskoa/toivoa että kaikki hyvin.

Oireet kovin vaihtelevat päivittäin. Ajoittain pientä nippailua vatsalla, huimausta, pientä pahoinvointia, rintojen arkuutta ja väsymystä.

Jos jotain muuta kuin fb-ryhmää perusteilla niin mielelläni liityn mukaan.

Tsemppiä kaikille ❤
 
Onnea plussanneille /uusille ryhmässä ❤
mun paikkakunnalla ei myöskään pääse varhaisultraan muutaku omakustanteisesti , varasin ajan semmoseen ku Perhe-Arte , onko kellään siitä kokemuksia ? Hinta oli ainakin kohtalainen vielä 😅
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Onnea plussanneille /uusille ryhmässä
mun paikkakunnalla ei myöskään pääse varhaisultraan muutaku omakustanteisesti , varasin ajan semmoseen ku Perhe-Arte , onko kellään siitä kokemuksia ? Hinta oli ainakin kohtalainen vielä
Mä kävin eilen Malmilla Perhe-Arten varhaisraskauden ultrassa ja oli kaikin puolin miellyttävä kokemus, ihana kätilö. Pieneltä löytyi syke ja kaikki hyvin. Myös kahden aiemman raskauden aikana olen siellä asioinut ja olen oikein tyytyväinen asiakas.
 
Mä kävin eilen Malmilla Perhe-Arten varhaisraskauden ultrassa ja oli kaikin puolin miellyttävä kokemus, ihana kätilö. Pieneltä löytyi syke ja kaikki hyvin. Myös kahden aiemman raskauden aikana olen siellä asioinut ja olen oikein tyytyväinen asiakas.
Noniin hyvä että syke löytyi ja kaikki hyvin ❤ Hyvä kuulla paikasta positiivinen kokemus nii uskaltaa hyvillä mielin mennä , sinne Malmille itekin menossa
 
Mekin varattiin varhaisultra Perhe-Artelle viikoille 7+0. Käytiin jo esikoisen kanssa ja hyvä kokemus oli. Ultra on viikon ennen ensikäyntiä neuvolaan. Saatiin nt-ultra-aika joulukuun alkuun, niin todettiin molemmat, että sinne asti ei jakseta odottaa :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Riinis_
mhb
Jännittää mennä töihin tänään. Väsymys ja pahoinvointi on ollut jotain ihan jäätävää tässä pari päivää. Mitään ruokaa ei oikein tee mieli, kaikki ällöttää jo ajatuksen tasolla. Mulla on kolme pitkää iltavuoroa edessä - EN PYSTY 😅🤢
 
  • Tykkää
Reactions: Mimmimami
Täällä käyty tänään ultraamassa yksiö. 6+1 viikkoja vastaava katkarapu ja suuri syke siellä näkyi . Omien laskujen mukaan olisi ollut 6+6, eli ei kun uudelleen elämään samat päivät
@Charrypie - 86 ihana, että syke kuitenkin löytyi, vaikka vasta 6+1 viikkoihin tulikin tulos. Tuntuu varmasti vielä pidemmältä aika, kun elää ne muutamatkin päivät uudestaan (että on se 6+2, 6+3 jne).
 
Voi että me ootetaan sitä ensimmäistä ultraa. Siihen vielä 2 viikkoa. Onneksi päivät tuntuneet menevän hieman nopeammin sen digin raskaana 3+ tuloksen jälkeen. Olot kuitenkin vaihtelee tosi paljon, nii lois turvallisuuden tunnetta ja uskoa enemmän siihen, että olen raskaana.
Toosi hitaasti tuntuu nyt nää ekat viikot kuluvan. En muista, että aiemmista olisin näin paljon miettinyt, että onko siellä joku oikeesti kasvamassa ja oikeassa paikassa. Talviunille vois muutamaksi viikoksi jäädä 😐
Rv 5+6 tänään ja eka neuvolakäynti oli aamulla. Odotustilassa kauhea kyräily ympäriinsä ettei tuttuja näy 🤭
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89 ja Riinis_
Hei kaikille!

Mä hyppään tänne toukokuisista, tiistaina varhaisultrassa (kunnallisella) säikäytettiin kun ei löytynyt mitään. Tänään olin naistenpolilla ja gynekologi löysi pienen piiperön vahvan sykkeen kera ❤
Kuukautisista laskettuna viikkoja olisi jo 8+, mutta olikin vasta 6+2. On siis ollut pitkä kierto.

Keskenmenoja on ollut ihan liikaa, kaikkiaan kolme joista kaksi tänä vuonna. Joten kovin varovaisin mielin vielä liikkeellä.
 
Onko teillä muilla ollu millasia oireita ?
Itse pelottaa hirveesti just oireettomuus ..ainut oire oikeestaan jatkuva pissalla ravaaminen kuluis nää viikot nyt vaan nopeesti niin tulis itelle varmempi olo
Ennen plussaa oli selkeästi pahoinvointia, huimausta, rinnat todella arat ja vatsa kipuja.
Tällä hetkellä ainoastaan rintojen arkuus ja välillä vihlaisuja vatsalla. oireettomuus mietittää täälläkin. Parin viikon päästä ois eka neuvola, ultraan joudun vielä odottelemaan monta viikkoa. Meidän pienellä paikkakunnalla ei vapaita/sopivia aikoja alkuraskauden ultraan yksityisellä löytynyt..
 
Täällä palelua, nukkumaan klo. 21, yölliset pissareissut x2, tissien ja nännien arkuus. Ja nälkä KOKOAJAN! Jos ei syö, iskee kuvotus. Mutta ihan siedettävät oireet ja aaltoilee. Jonain päivinä ei ole oikein mitään tuntemuksia. Mulla vielä yksi ultra varattuna n. kolmen viikon päähän ja neuvola 1,5 viikon päästä :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Heippa,

Liityn varovaisesti tänne teidän joukkoon, LA 15.6 ❤ Kolmas lapsi, mutta en yhtään osaa vielä luottaa tähän raskauteen, vaikka keskenmenojakaan ei oo ollut. Odotettiin kaveria lähes vuosi, ehkä siksi on vaikea vielä uskoa onneen 😍

Oireiluna lähinnä ajoittainen etominen ja jäätävä jätskihimo 😅 EDIT: vatsa myös aivan sekasin, tätä ei ollu edellisissä raskauksissa?!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä