Kesäkuiset 2021

Claramia
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
22.6. / claramia / 30 / 2. / vu 30.10.
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
28.6 / Ananas90 / 30 / 4.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
 
@Ananas90 onpa kurjaa kun väsymys jo tullut, toivottavasti helpottaa pian ❤
Itsehän vaan odotan milloin putoan täältä energiapilvistä, tänäänkin siivonnut ihan hulluna ja lenkkeillyt, vaikka ja mitä tehty :D
Ja ihan hirvee pesänrakennusvietti, kokoajan tekis miel tuohuta ja uusia tavaroita jajaja.. :LOL::X3:
Meinaatko muuten mennä varhaisultraan?
 
@Ananas90 onpa kurjaa kun väsymys jo tullut, toivottavasti helpottaa pian
Itsehän vaan odotan milloin putoan täältä energiapilvistä, tänäänkin siivonnut ihan hulluna ja lenkkeillyt, vaikka ja mitä tehty
Ja ihan hirvee pesänrakennusvietti, kokoajan tekis miel tuohuta ja uusia tavaroita jajaja..
Meinaatko muuten mennä varhaisultraan?
Kyllä mä aion mennä noin 6+4, kun sykkeen pitäisi jo melko varmasti näkyä, jotta on mustaa valkoisella tästä raskaudesta. On sitten osoittaa kolme todettua peräkkäistä keskenmenoa ja vaatia tutkimuksia tms.
Ja sitten varmaan rv9-10 uudestaan, jotta saan tietää hyvissä ajoin jos on mennyt taas kesken, eikä ole yllätystä odottamassa np-ultrassa.

Eli täällä ei ole tietoakaan vaaleanpunaisista laseista :cautious:

Toivottavasti olen väärässä ja saan yllättyä iloisesti ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kyllä mä aion mennä noin 6+4, kun sykkeen pitäisi jo melko varmasti näkyä, jotta on mustaa valkoisella tästä raskaudesta. On sitten osoittaa kolme todettua peräkkäistä keskenmenoa ja vaatia tutkimuksia tms.
Ja sitten varmaan rv9-10 uudestaan, jotta saan tietää hyvissä ajoin jos on mennyt taas kesken, eikä ole yllätystä odottamassa np-ultrassa.

Eli täällä ei ole tietoakaan vaaleanpunaisista laseista

Toivottavasti olen väärässä ja saan yllättyä iloisesti
On näköjään eroja noissa lääkäreissä, mullakin on vain 2 km paperilla, silti tutkittiin kun kerroin kolmannenkin tapahtuneen. Ja sit yksityinen jossa ollaan hoidoissa sanoi että mulle on käynyt vain 1 km kun muista ei sykkeitä keretty näkemään :oops:
Mä ajattelin myös mennä vk 10 uudestaan ettei taas kanna kuollutta elämää turhaa kuukautta :rolleyes:
Toivottavasti meidän molempien onni nyt kääntyy ja kaikki hyvin:love:
Ei auta kuin toivoa parasta ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
20.6. / noorakarol / 28 / 1. / vu 28.10.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
22.6. / claramia / 30 / 2. / vu 30.10.
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
28.6 / Ananas90 / 30 / 4.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
 
Viimeksi muokattu:
Moikka! Mä oon tuolla fb puolella, mutta täällä ei oo tullutkaan viel höpöteltyä. Tosiaan 28v ja mies 36v, 20.6 olisi laskettu aika, keskiviikkona (ihan pian!) varhaisultra häämöttää. ❤ Neuvola myös marraskuun alussa. Itselle esikoinen ja eka yhteinen, miehellä 5v lapsi. Jännittää kyllä kovasti, että pysyyhän matkassa, näkyykö ultrassa syke jne. Enää muutama päivä! mulla myös oireena ollut rintojen arkuus, etova olo ja turvotusta.
 
Tänään rv6+0 ja oon kärsiny ummetuksesta jo monta päivää ..huoh..kahvi kun oksettaa niin ei paskakaan liiku :D hah! Tänään soitto neuvolaan uudelleen kun viikon jo ollu ruskeeta tai vaaleenpunasta tuhruvuotoa pyyhittäessä ja pikkareihin saakka. Ei onneks kipuja, mut toivon et saisin ultran jo tälle viikolle. Täällä kunta tarjoo myös varhaisultran joten Se on aina kuulema rv8+ jotain, kuten mulla. Mut kyl sykkeen pitäs jo nyt näkyä, joten toivon et saisin Sen tälle viikolle noiden tuhrujen takia. Muuten vaivaa jatkuva paha olo ja älytön väsymys, vituttaa ihan kun oksettaa kokoajan tai etoo..sit pitäs syödä ihan kokoajan vaikka ei oo ees nälkä, en haluu ees tietää paljon painoo tullu viikossa kun pitäs vaan syödä 24/7. Viime yönä en ees saanu ekaa kertaa kunnolla nukuttua pahoinvoinnin takia..
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis
@tyty86 Toivottavasti pääset näytille ja kumpa olisikin vain harmitonta vuotoa:giggle:
Ja sen ainakin oon oppinu et jos tosissaa huolettaa ni kannattaa valehdella kivuista jos ne on nihkeenä ettei meinaa ultrata, joillain paikkakunnilla on meinaan näin:(

Onko muilla tää unettomuutta vaivana? Mä nukun pääsääntöisesti ensin 3tunnin pätkän,sit nousen vessaan ja juomaan, sit taas valvon 2-3tuntia, torkun kellon soittoon ja sit kun se soi ni sit väsyttää. Päivällä ei kyl vielä väsytä.
Toki mulla on noi tukilääkkeet, et ainakin terolut aiheuttaa levottomuutta et josko se oliskin siintä :unsure:
Mä oon silti niin onnesta soikeena näistä oireista ja raskaudesta et ei haittaa ees nuo valvomiset:love:
 
Claramia
Tänään 5+6, ihanaa, että huomenna voi jo sanoa olevansa 7. viikolla! Täällä pahoinvointi pahenee päivä päivältä ja unettomuus ei helpota millään. Saan ihan ok unta illalla, kunhan en juo tippaakaan kahvia päivän aikana, mutta herään parin tunnin päästä ja koko loppuyö on taistelua. Ja sitten kuuteen mennessä herään lopullisesti.

Lasken vain tunteja perjantain ultraan, aika edelleen matelee :D
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Tsemppiä kaikille ultraan meneville ja tulkaahan kertomaan kuulumisia sitten! :)

Mulla oli viime viikolla vielä tuota unettomuutta, että valvoskelin aamuyöstä ja sitten olin tosi väsy päivisin, mutta nyt tuntuu menneen ohi. Muutaman yön oon nukkunut tosi hyvin ja ollut pirteä päivisin. Toki mulla on ollut tässä ruhtinaalliset 2 viikkoa lomaa, nyt alkaa taas tentit painaa päälle koulussa niin katsotaan kauanko tätä energiaa riittää. Eilen alkoi ilmetä ajoittain ihan minimaalista etovaa oloa. Oire lienee myös se, ettei tee mieli juoda vettä (yäk) eikä tee mieli makeaa. Mutta siis olo on tosi hyvä eikä haittaa jos ei pahemmaksi menisikään.:D

Pehmis 6+3
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
20.6. / noorakarol / 28 / 1. / vu 28.10.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
21.6 / Tsinniana / 27 / 1.
22.6. / claramia / 30 / 2. / vu 30.10.
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
28.6 / Ananas90 / 30 / 4.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
 
@tyty86 Toivottavasti pääset näytille ja kumpa olisikin vain harmitonta vuotoa
Ja sen ainakin oon oppinu et jos tosissaa huolettaa ni kannattaa valehdella kivuista jos ne on nihkeenä ettei meinaa ultrata, joillain paikkakunnilla on meinaan näin

Onko muilla tää unettomuutta vaivana? Mä nukun pääsääntöisesti ensin 3tunnin pätkän,sit nousen vessaan ja juomaan, sit taas valvon 2-3tuntia, torkun kellon soittoon ja sit kun se soi ni sit väsyttää. Päivällä ei kyl vielä väsytä.
Toki mulla on noi tukilääkkeet, et ainakin terolut aiheuttaa levottomuutta et josko se oliskin siintä
Mä oon silti niin onnesta soikeena näistä oireista ja raskaudesta et ei haittaa ees nuo valvomiset
Joo, unettomuus! Kuulostaa niin samalta, paitsi et mulla menee nukahtamiseenkin aikaa nykyään. Viime yönä valvoin puoli neljästä puoli kuuteen kun ei vaan uni tullut.. Sitten onneksi hetkeksi nukahti vielä. Ei siinä, ei vaikuta päivään eikä väsytä päivisinkään mutta Turhauttaa valvoa öisin. Onneksi on äänikirjat :ROFLMAO:
Ajattelin tänään soitella neuvolaan vihdoin :giggle:

Oliivi 5+1
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kesäkuiset ❤

1.6. / Mäyh / 28 / 1.
7.6. / Heemilia / 32 / 4.
11.6./ Sarianne/ 38/ 7/(Miehen 2.)
14.6. / Tiukuna / 25 / 1. / vu 26.10.
18.6. / Pehmis26 / 30 / 2. / vu 5.11.
20.6. / noorakarol / 28 / 1. / vu 28.10.
21.6 / Tyty86 / 34 / 4. (Miehen2.)
21.6 / Tsinniana / 27 / 1.
22.6. / claramia / 30 / 2. / vu 30.10.
24.6. / Sofirosd / 34 / 1.
24.6 / Ellla / 20 / 1. / Vu 27.10
27.6 / Oliivi3 / 35 / 3. (miehen 1.) / vu 2.11
28.6 / Ananas90 / 30 / 4.
30.6. / Alinna86 / 34 / 3. (Miehen 1.) / vu 16.11.
 
Minulla myös muutaman yönä ollut pyöriskelyä.. ja vessassa käytävä ainakin 2 krt yössä tai jopa kolme. Mut mulla on nyt flunssaa, että huonot unet johtuu kyllä siitäkin. En saa yhtään nukuttua jos nenä on tukossa, koska en osaa hengittää suun kautta nukkuessa..
Millä te saatte nenän auki, jos suihkeet ei oo hyväksi?

Mä soittelen vasta viikon päästä tarkempaa aikaa neuvolaan, kun saan tietää työvuorot. Varhaisultraan mä en taida mennä ehkä..
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Minulla myös muutaman yönä ollut pyöriskelyä.. ja vessassa käytävä ainakin 2 krt yössä tai jopa kolme. Mut mulla on nyt flunssaa, että huonot unet johtuu kyllä siitäkin. En saa yhtään nukuttua jos nenä on tukossa, koska en osaa hengittää suun kautta nukkuessa..
Millä te saatte nenän auki, jos suihkeet ei oo hyväksi?

Mä soittelen vasta viikon päästä tarkempaa aikaa neuvolaan, kun saan tietää työvuorot. Varhaisultraan mä en taida mennä ehkä..
Sarvikuono vai mikä sen kannun nimi onkaan :D
Se on tosi hyvä avaamaan ja voi käyttää useasti päivän aikana(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Sofirosd
Viime yönä tuli nukuttua niin huonosti. Heräsin vessaan varmaan 4 kertaa. Mikä taitaa olla jo ennätys. Yleensä 1 riittää (näin raskaana). Näin vaan koko yön painajaisia ja untakin sain vaa alle 5h ouran mukaan.

Aamulla oli ultra ja siellä se meidän pieni päivälleen oikean kokoisena ja sykkeen kanssa. Lääkärin mukaan näytti erittäin hyvältä ♥ tänään 7+0
 
Joo, unettomuus! Kuulostaa niin samalta, paitsi et mulla menee nukahtamiseenkin aikaa nykyään. Viime yönä valvoin puoli neljästä puoli kuuteen kun ei vaan uni tullut.. Sitten onneksi hetkeksi nukahti vielä. Ei siinä, ei vaikuta päivään eikä väsytä päivisinkään mutta Turhauttaa valvoa öisin. Onneksi on äänikirjat
Ajattelin tänään soitella neuvolaan vihdoin

Oliivi 5+1
Kiva kuulla etten oo ainut:D
Mä pääsin vihdoin läpi neuvolaan, sain ajan vasta 24.11, varattiin 2tunnin aika että ehditään jutella varmasti kaikki läpi, aika kiva(y):giggle:
Repes terkka nauraa puhelimessa ku sanoin tehneeni yli 20 raskaustestiä et kait tässä ollaan raskaana:ROFLMAO:
Pääsin myös hcg seurantaan, huomenna eka, ensi viikolla toinen. Jatkoa katsellaan ja mietitään sitten neuvolakäynnillä.
Ultrat vk 8, vk10 vielä tarkistus ja sit onkin nt ultra n.vk 12. Sinne kun pääsis ja kaikki ois hyvin, sitä toivotaan❤
Nyt päätettiinkin miehen kanssa että me nautitaan tästä ja molemmilla on hyvä fiilis, koska vielä meillä ei oo mitä surkutella ja mitään ei oo tapahtunut, vaikkakin joka vessareissulla tarkistan mitä paperissa on, mutta raskaana kunnes toisin todistetaan!
Viikonloppuna jos tekisi sen viimeisen digin,mä niin hartaasti toivon että se näyttää 3+, voisin taas huokaista helpotuksesta❤

Alinna86 ja Toivo 4+5 ❤
 
Viime yönä tuli nukuttua niin huonosti. Heräsin vessaan varmaan 4 kertaa. Mikä taitaa olla jo ennätys. Yleensä 1 riittää (näin raskaana). Näin vaan koko yön painajaisia ja untakin sain vaa alle 5h ouran mukaan.

Aamulla oli ultra ja siellä se meidän pieni päivälleen oikean kokoisena ja sykkeen kanssa. Lääkärin mukaan näytti erittäin hyvältä tänään 7+0
Ihanaa, niin liikkistä! :love: :love: Onnea hyvistä uutisista, ihan mahtavaa!:love:
 
@Alinna86 Pakko tulla kommentoimaan toukokuisista, että täällä unettomuutta takana nyt 8vko :( Viime viikon olin saikulla ja sain rauhoittavia tukemaan unta, mutta vain kahtena yönä sain jotenkin nukutuksi. Tänään tulin töihin, mutta en ole kyllä työkykyinen, joten lääkärille aika tälle päivää. Tää on jotain ihan hirveää, kun mitään ei jaksa. Kotona kulkee vain sohva-vessa, sohva-jääkaappi väliä, kun muuhun ei kykene. Saa nähdä kauan tässä ollaan saikulla, jos lääkäri sitä lisää määrää. Nukun siis pääsääntöisesti pienissä pätkissä max. 1-3h/yö. Paljon onnea vielä sinulle ja pikkuiselle voimia jaksaa loppuun asti ❤

@Tiukuna Onnea hyvistä ultrakuulumisista ❤

Kasikuus ja Papu 9+5
 
@Alinna86 Pakko tulla kommentoimaan toukokuisista, että täällä unettomuutta takana nyt 8vko Viime viikon olin saikulla ja sain rauhoittavia tukemaan unta, mutta vain kahtena yönä sain jotenkin nukutuksi. Tänään tulin töihin, mutta en ole kyllä työkykyinen, joten lääkärille aika tälle päivää. Tää on jotain ihan hirveää, kun mitään ei jaksa. Kotona kulkee vain sohva-vessa, sohva-jääkaappi väliä, kun muuhun ei kykene. Saa nähdä kauan tässä ollaan saikulla, jos lääkäri sitä lisää määrää. Nukun siis pääsääntöisesti pienissä pätkissä max. 1-3h/yö. Paljon onnea vielä sinulle ja pikkuiselle voimia jaksaa loppuun asti

@Tiukuna Onnea hyvistä ultrakuulumisista

Kasikuus ja Papu 9+5
Täällä kans tuota unettomuutta. Saan unta pääsääntöisesti n. 5h/ yö kun heräilen niin paljon ja esimerkiksi viime yönä tuntuu ettei unta tullut juuri yhtään kun vähän väliä oli hereillä. Nukun kauhean levottomasti, nään paljon unia (painajaisia) ja ouran mukaan syvää unta ei tuu juuri yhtään. Sohva on ehdottomasti paras paikka hereillä ollessa ja touhuta jaksaa ihan maksimissaan puoli tuntia kerrallaan. Onneks ison osan töistä voin tehdä myös täältä sohvan pohjalta ja ne harvat kerrat kun pitää mennä töihin niin saan jotenkin tahdonvoimalla suoritettua :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vehkis ja Alinna86
Hei, ultra kuulumisia. Kaikki pienellä hyvin Siellä oli ihan oikeassa paikassa ja sydän sykki vimmatusti. Laskettuaika aikaistui 9.6.2021. Oli kyllä ihanaa kun kaikki oli niinkun pitääkin. Miten tässä jaksaa odotella sinne 12 nt ultraa.

Täällä oli muillakin ihania ultrakuulumisia, onnea kaikille
Onnea hyvistä uutisista ❤
Mietin että miten ihmeessä jaksaa oottaa nää viikot vielä että itekin pääsis näkee onko pikkuisella kaikki hyvin :X3:
 
Kääk. Jos mulla on nyt 5+0, niin sehän tarkoittaa että oviksesta pitäisi olla nyt 3 viikkoa. Eli digin pitäisi näyttää 3+.
Uskaltaakohan sitä huomenna vielä testata sellaisella vai alanko vain stressaamaan
Pitää vielä tästäkin tulla huuteleen! Älkää panikoiko, jos ei tuu 3+ heti siinä 5+0 tai vähän jälkeen ❤ Ite halusin, että "tulee varmasti" ja testasin 5+4 ja tuli 2-3.. Siitähän tuli sit paniikki :( Päätin, etten enää testaa ja ootan varhaisultraan, siellä kaikki hyvin ja samoin sen jälkeen sujunut kaikki hyvin:love: Luin sillon aika paljon keskusteluja tosta ja monet ei ollut saanut tohon sitä 3+ ees 6+ viikoilla, vaikka kaikki hyvin ja ilmeisesti lääkärit ei siitä oikeen tykkää, kun raskaanaolevat panikoi, kun se ei näytä oikein. Se hcg voi vaihdella niin paljon riippuen ihmisestä ja raskaudesta ja mun käsittääkseni se 3+ vaatii aika korkean hcg:n:unsure:

3milia + Bebe 17+3 ❤
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Vehkis ja Alinna86

Yhteistyössä