Kesäkuiset 2021

Varovasti kurkin jo tänne, oon tän viikon saanut plussa testejä ja tänään tulikin vahvat viivat.
Yritystä on takana reilut vuosi, tähän matkaan on mahtunut 2 varh. Keskenmenoa, 1 keskeytynyt keskenmeno ja 3 kemiallista..hoitoihin lähdettiin ja nyt 3. Hoitokierto näyttäisi tuottavan tulosta :love:
Kahdesta edellisestä tulos oli kemiallinen.
Sain raskauteen tukilääkkeet ja niillä mennään vk 12 asti.
Varhais ultra on 16.11, halusin sen vähän myöhemmin nyt kun sain tasan vuosi sitten tähän samaan aikaan plussan joka sitten keskeytyi ja siinä ehdittiin syke ja alkio näkemään kunnes vk 12 olikin menehtynyt.
Näillä nyt tulee olemaan samoihin aikoihin laskettuaika, olisi ihanaa saada sille ikävälle kokemukselle tästä parhain mahdollinen muisto❤
Mullakun oli aikasempi ovis niin mun la. On just joko kesäkuun loppu tai tyyliin eka heinäkuuta, tämä tarkentunee ultrassa sitten
Toivottavasti vaan saadaan nauttia tästä loppuelämän eikä historia toista itseään.
Ei auta kuin toivoa parasta ❤

En tuu fb ryhmään joten toivon että joku jää tännekin juttelemaan:giggle:
 
Varovasti kurkin jo tänne, oon tän viikon saanut plussa testejä ja tänään tulikin vahvat viivat.
Yritystä on takana reilut vuosi, tähän matkaan on mahtunut 2 varh. Keskenmenoa, 1 keskeytynyt keskenmeno ja 3 kemiallista..hoitoihin lähdettiin ja nyt 3. Hoitokierto näyttäisi tuottavan tulosta
Kahdesta edellisestä tulos oli kemiallinen.
Sain raskauteen tukilääkkeet ja niillä mennään vk 12 asti.
Varhais ultra on 16.11, halusin sen vähän myöhemmin nyt kun sain tasan vuosi sitten tähän samaan aikaan plussan joka sitten keskeytyi ja siinä ehdittiin syke ja alkio näkemään kunnes vk 12 olikin menehtynyt.
Näillä nyt tulee olemaan samoihin aikoihin laskettuaika, olisi ihanaa saada sille ikävälle kokemukselle tästä parhain mahdollinen muisto
Mullakun oli aikasempi ovis niin mun la. On just joko kesäkuun loppu tai tyyliin eka heinäkuuta, tämä tarkentunee ultrassa sitten
Toivottavasti vaan saadaan nauttia tästä loppuelämän eikä historia toista itseään.
Ei auta kuin toivoa parasta

En tuu fb ryhmään joten toivon että joku jää tännekin juttelemaan
Tällä hetkellä ehkä aktiivisin keskustelu on FB ryhmässä, mutta itse käyn kyllä ainakin palstallakin päivittäin ja lupaan olla mukana jos tännekin vähän aktiivisempaa keskustelua saadaan.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh ja Alinna86
Minä voisin tulla tänne höpötteleen, en uskalla faceen ennen kuin on vähintään 12 viikkoa täynnä! Omien laskujen mukaan nyt olisi 5+6 ja la 18.6. :love: Toinen lapsi tulossa ja vuosi tätä tehtiin ennen kuin tärppäsi. Viime kuussa oli varhainen keskenmeno viikolla 4+jotain. Toivottavasti pysyy tämä matkassa, pelottaa kyllä kun vielä niin alussa on...

Ainut oire tällä hetkellä on rintojen arkuus ja hieman väsymys lisääntynyt (kelläpä ei kun katsoo vallitsevaa säätilaa :D).
 
Uskaltaiskohan jo soittaa neuvolaan? Milloin ootte soittaneet?:unsure:
Yritän itse noiden keskenmenneiden takia kinuta itselleni hcg seurannan sieltä.
Tuntuisi taas niin turhalta kantaa kuollutta elämää viikko tolkulla niinkun viimeks ni aion kyllä ton seurannan saada.
Ultraankin tuntuu olevan ikuisuus vielä aikaa! Nythän nää päivät vasta alkokin matelee:LOL:
Oireista niin mulla niitä on vaikka millä mitalla, tissit arat ja raskaat sekä tuntuu ihan jäätävin isoilta:D
Turvotus on ihan hurjaa ja pari kiloa on jo tullut, vähän pelottaa mitä neuvolassa sanotaan painostakin mikä on ylipainon puolella:censored:
Sit on vielä unettomuus, energiapuuskat, hengästyminen, nälkä ja jano.
@pehmis26 Toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Uskaltaiskohan jo soittaa neuvolaan? Milloin ootte soittaneet?
Yritän itse noiden keskenmenneiden takia kinuta itselleni hcg seurannan sieltä.
Tuntuisi taas niin turhalta kantaa kuollutta elämää viikko tolkulla niinkun viimeks ni aion kyllä ton seurannan saada.
Ultraankin tuntuu olevan ikuisuus vielä aikaa! Nythän nää päivät vasta alkokin matelee
Oireista niin mulla niitä on vaikka millä mitalla, tissit arat ja raskaat sekä tuntuu ihan jäätävin isoilta
Turvotus on ihan hurjaa ja pari kiloa on jo tullut, vähän pelottaa mitä neuvolassa sanotaan painostakin mikä on ylipainon puolella
Sit on vielä unettomuus, energiapuuskat, hengästyminen, nälkä ja jano.
@pehmis26 Toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin

Meillä se piti varata netissä se ensikäynti mut varasin sen tyyliin jo 4+2 :D olin hätäinen. Mulla on myös tullut joku 5kiloa varmaan painoa pelkkää turvotusta vatsaan, jalkoihin ja tisseihin. Mä turpoan muutenkin herkästi et tuo 5kg tulee jo aina menkkojenkin aikana ja ovulaation aikaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Meillä se piti varata netissä se ensikäynti mut varasin sen tyyliin jo 4+2 olin hätäinen. Mulla on myös tullut joku 5kiloa varmaan painoa pelkkää turvotusta vatsaan, jalkoihin ja tisseihin. Mä turpoan muutenkin herkästi et tuo 5kg tulee jo aina menkkojenkin aikana ja ovulaation aikaan.
Mullon ihan sama, kiva kuulla etten oo ainut :D
Kuulemma tää onneks tasottuu:X3:
Täytyy huomenna yrittää soittaa neuvolaan, meil ei tollasta netti varausta oo, mut järkevin varmaa ottaa se aika vasta ultran jälkeen, voihan se olla ettei meijän ees tartte ehkä ensikäyntiä käydä kun vuos siten käytiin:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Mullon ihan sama, kiva kuulla etten oo ainut
Kuulemma tää onneks tasottuu
Täytyy huomenna yrittää soittaa neuvolaan, meil ei tollasta netti varausta oo, mut järkevin varmaa ottaa se aika vasta ultran jälkeen, voihan se olla ettei meijän ees tartte ehkä ensikäyntiä käydä kun vuos siten käytiin
Meillä on ultra ens ma 7+0 ja neuvola 8+0 sitä Seuraavana ma :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Mulla alussa hikoilutti ku sikaa saunassa ja nyt palelee ku oravaa talvella :D ja ennen ja jälkeen plussan unettomuutta ja nyt rv5+4 voisin nukkua vaikka miten paljon. Paha olokin tullu mukaan ja voi pojat, sitä vihaan eniten. Ajattelin jo et Selviin ilman erikoisia oloja mut olin väärässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Uskaltaiskohan jo soittaa neuvolaan? Milloin ootte soittaneet?:unsure:
Yritän itse noiden keskenmenneiden takia kinuta itselleni hcg seurannan sieltä.
Tuntuisi taas niin turhalta kantaa kuollutta elämää viikko tolkulla niinkun viimeks ni aion kyllä ton seurannan saada.
Ultraankin tuntuu olevan ikuisuus vielä aikaa! Nythän nää päivät vasta alkokin matelee:LOL:
Oireista niin mulla niitä on vaikka millä mitalla, tissit arat ja raskaat sekä tuntuu ihan jäätävin isoilta:D
Turvotus on ihan hurjaa ja pari kiloa on jo tullut, vähän pelottaa mitä neuvolassa sanotaan painostakin mikä on ylipainon puolella:censored:
Sit on vielä unettomuus, energiapuuskat, hengästyminen, nälkä ja jano.
@pehmis26 Toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin:love:
Mä kans soittelin neuvolaan muutama päivä plussan jälkeen ja se olis nyt ens ma rv8+6 :)

Vähän kyl jännittää noin muutenkin, kun tulin toissapäivänä pikkuponin selästä sukeltaen alas pehmeään hiekkakenttään pariin otteeseen. Ei sattunu mihinkään ja kohtu+pienokainen ovat hyvin vielä lantion sisässä turvassa, mutta siltihän se vähän mietityttää kävikö sittenkin "pahasti" :unsure: Voinnissa ei kyl oo mitään muutosta tapahtunut noiden sukellusten jälkeen eikä mitään verisiä vuotoja/tavallista kovempia alavatsatuntemuksia ole ollut. Ratsastustunnin pitäjälle kyl sanoin tunnin jälkeen, et josko en enää tällä raakile-ponilla ratsastais raskausaikana ja menisin meiän kokeneemmilla varmoilla ratsuilla niin kauan kuin pystyn :)
 
Banaaneja
Hei! Minäkin liittyisin mukaan kesäkuisiin en voi uskoa, että raskaana ollaan ja voin liittyä tällaiseen ryhmään! Tosi alussa on kaikki (5+6). Ensimmäinen siis tulossa ja la näillä näkymin kesäkuun puolessa välissä., yritettiin häntä puolisen vuotta.
Itselläni ei ole Facebookia, joten jos joku haluaa jatkaa kirjoittelua ihan Foorumilla niin olisin iloinen.
Vielä ei olla varattu varhaisultraa, mutta olisi hienoa päästä varmistamaan jo pian, että kaikki on hyvin. Neuvolaan soitin jo pari viikkoa sitten kun sain tietää raskaudesta, niin innoissani olin (ja olen)
Onnea vielä kaikille tässä ryhmässä oleville! Mukava päästä tutustumaan teihin kaikkiin täytyy hieman paremmalla ajalla perustaa nimimerkki, menen nyt tällä kertaa tuolla.
 
Mä kans soittelin neuvolaan muutama päivä plussan jälkeen ja se olis nyt ens ma rv8+6

Vähän kyl jännittää noin muutenkin, kun tulin toissapäivänä pikkuponin selästä sukeltaen alas pehmeään hiekkakenttään pariin otteeseen. Ei sattunu mihinkään ja kohtu+pienokainen ovat hyvin vielä lantion sisässä turvassa, mutta siltihän se vähän mietityttää kävikö sittenkin "pahasti" Voinnissa ei kyl oo mitään muutosta tapahtunut noiden sukellusten jälkeen eikä mitään verisiä vuotoja/tavallista kovempia alavatsatuntemuksia ole ollut. Ratsastustunnin pitäjälle kyl sanoin tunnin jälkeen, et josko en enää tällä raakile-ponilla ratsastais raskausaikana ja menisin meiän kokeneemmilla varmoilla ratsuilla niin kauan kuin pystyn
Hui kauhee! Onneks ei pahemmin sattunut. Ja toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin! Muistanko väärin vai eikö ratsastus oo kiellettyjen listalla jossain kohtaa?
Yritin jonottaa puol tuntia neuvolaan, ei vastausta.. meillä näköjään muuttunut joksku vaihteeksi, ennen oli terkkareille suorat numerot, varmaan korona:(
 
  • Tykkää
Reactions: Mäyh
Minä varasin neuvolan kun olin viikon tiennyt asiasta. Sain sen viikoille 8+3, yritän sitä ennen käydä jossain varhaisultrassa. Esikoisesta käytiin vasta nt-ultrassa, mutta nyt oon niin hermoheikko että pakko käydä varmistamassa asia aiemmin. :D

@Mäyh Tuskin on sattunut mitään, hyvässä turvassa pieni on vielä siellä masussa :love: T. Yks joka kaatui suksilla esikoisen alkuraskaudessa ja menetti melkein yöunensa sen takia:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh ja Alinna86
Missä vaiheessa ootte lopettanut testailut?
Mä oon tehnyt jonkun 20 testiä, viimeisin tältä aamulta.
[url=https://aijaa.com/k1VWfV][/URL]

Mies pitää jo pöllönä ja hokee mulle usko jo et oot raskaana :D
Mut niin ne aiemmat pelot vaan kummittelee:censored:
Hyvinhän noi tuntuu vahvistuvan, tänään en ehtinyt ku dipata ni heti tuli vahva plussa.
Ne digit houkuttelis vielä mut toisaalta jos pääsen hcg seurantaan ni ehkä ne on turhia, paitsi että siinä välissä kun oottelee labratuloksia vois ihan hyvin pissiä tikkuun:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: pehmis26
Claramia
Ihanaa, että tänne on nyt ilmestynyt muitakin keskustelemaan, olin jo pari päivää poissa täältä kokonaan, kun ajattelin, että kaikki ovat fb:ssä. <3

Täällä on tänään 5+3 ja tasan viikko ultraan! En millään malttaisi odottaa. Paino on pudonnut pari kiloa, kun on aikamoinen pahoinvointi, mikä lienee hyvä merkki siitä, että raskaus sujuu normaalisti. Alusta asti on väsyttänyt ja olen palellut koko ajan ihan hulluna, ne jatkuu edelleen. Olen myös tosi itkuherkkä ja suutun nopeasti. Selkeästi siis hormonit vaikuttavat :D

En tiedä, miten saan tämän viimeisen viikon kulumaan ennen ultraa. Niin kovin toivon pääseväni näkemään sydämensykkeen ja kertomaan läheisille, että vihdoin ollaan onnistuttu. Aika matelee!
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Claramia
Missä vaiheessa ootte lopettanut testailut?
Mä oon tehnyt jonkun 20 testiä, viimeisin tältä aamulta.

Mies pitää jo pöllönä ja hokee mulle usko jo et oot raskaana
Mut niin ne aiemmat pelot vaan kummittelee
Hyvinhän noi tuntuu vahvistuvan, tänään en ehtinyt ku dipata ni heti tuli vahva plussa.
Ne digit houkuttelis vielä mut toisaalta jos pääsen hcg seurantaan ni ehkä ne on turhia, paitsi että siinä välissä kun oottelee labratuloksia vois ihan hyvin pissiä tikkuun
Mä olen kanssa testannut eiliseen asti joka päivä :D Nyt loppui testit, enkä tänään sit enää tehnyt. Alkuun tein joka päivä kolme testiä, eri merkeiltä siis, ja niiden loputtua olen tehnyt joka päivä yhden. Ensin tein 8 negatiivista testiä, ja näitä positiivisia on sitten tullut tehtyä myös reilu parikymmentä :D Ei vaan meinaa uskoa ja on pakko nähdä, miten se viiva vahvistuu
 
  • Rakkaus
Reactions: Alinna86
Hui kauhee! Onneks ei pahemmin sattunut. Ja toivottavasti kaikki kuitenkin hyvin! Muistanko väärin vai eikö ratsastus oo kiellettyjen listalla jossain kohtaa?
Yritin jonottaa puol tuntia neuvolaan, ei vastausta.. meillä näköjään muuttunut joksku vaihteeksi, ennen oli terkkareille suorat numerot, varmaan korona:(
Monen lähteen mukaan ratsastusta voi jatkaa niin kauan kuin itsestä tuntuu hyvältä ja toisaalta taas lukenut, ettei raskauden puolen välin jälkeen enää olisi suotavaa. Itse aattelin, et jatkaisin normaalisti tän vuoden loppuun ja voinnin mukaan otan sit yksittäisiä tunteja alkuvuodesta :) Meillä maneesi käytössä, joten liukastumisvaaraa hevosen kanssa ei ole.

Sikäli kyllä kun lueskellu aiheesta, niin menee niin laidasta laitaan kokemukset. Toiset lopettaa ratsastamisen heti plussaan ja toiset jatkaa kevyttä köpöytelyä melkein synnytykseen asti ja hyppii jopa esteitä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ihanaa, että tänne on nyt ilmestynyt muitakin keskustelemaan, olin jo pari päivää poissa täältä kokonaan, kun ajattelin, että kaikki ovat fb:ssä. <3

Täällä on tänään 5+3 ja tasan viikko ultraan! En millään malttaisi odottaa. Paino on pudonnut pari kiloa, kun on aikamoinen pahoinvointi, mikä lienee hyvä merkki siitä, että raskaus sujuu normaalisti. Alusta asti on väsyttänyt ja olen palellut koko ajan ihan hulluna, ne jatkuu edelleen. Olen myös tosi itkuherkkä ja suutun nopeasti. Selkeästi siis hormonit vaikuttavat :D

En tiedä, miten saan tämän viimeisen viikon kulumaan ennen ultraa. Niin kovin toivon pääseväni näkemään sydämensykkeen ja kertomaan läheisille, että vihdoin ollaan onnistuttu. Aika matelee!
Täällä tuntu kans siltä, et aika vaan mateli ennen varhaisultraa ja siitä ekaan neuvolaan. Nyt huomaan, et kaks viikkoo menikin aika nopeasti, kun ma on jo neuvola :D Siellä sitten selvinnee se nt-ultran ajankohta.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Heip kaikille!
Täällä rv 4+5 tänään, omien laskujen mukaan la 27.6 mutta taustailen ultraan saakka koska kk mukaan la heinäkuulle. Ja ehkä myös pelottaa hiukan että onhan kaikki hyvin. Eli hyvä jos keskustelijoita on myös täällä eikä kaikki siirry facebookiin. :D
Ja kyllä, testejä on tehty urakalla, vaikka digi näytti jo viikko sitten raskaana 2-3, en vaan silti ole meinannut uskoa tätä todeksi.
Aika ihanaa aikaa..:love:
Kolmas lapsi, kolmas yrityskierto..
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh ja Alinna86
Ihanaa kun alkaa aktivoitua keskustelu täällä :love:
Mulla ei oo ketään lähipiirissä kenenkaa vois hömpöttää tästä ja edellisestä synnytyksestä 12vuotta et ihan tuntuu kaikki kuten eka kertalaisella ja jännittää kaikki:X3:
Toki ehdin vuosi sitten olla raskaana 3kk mutta enpä kirjottanut muistiin mitä tapahtui milloinkin et kaikki on muistin varassa:geek:
Entä milloin ootte tehnyt digejä?
Mä sain oliks se dpo 12 sen raskaana 1-2 vk, varmaan ois siitä parin päivän päästä jo näyttänyt 2-3 ainakin muut testit vahvistunut tosi hyvin (y)
Tänään eka pahanolonaalto, ja ihmettelenkin voiko tää jo alkaa nyt:oops:
Vuosi sitten pahimmat viikot oli 5-8 tuntui kuin olisi ollut hirveessä darrassa ja oksentaakin sai vähän väliä:censored:
Esikoisesta oksensin 6kk putkeen joten toivon ettei niin käy ainakaan tällä kertaa.
 
Juhannusvauvaa täällä varovaisesti kasvatellaan, 34
-vuotiaat esikoisen odottajat!
Viikkoja nyt 5+2. Oireina vain rintojen kipu ja arkuus, eipä juuri muuta.

Aika epäuskoiset fiilikset ollu, vuosi oltiin ilman ehkäisyä, eikä mitään viitteitä ollut mahdollisesta raskaudesta. Sitten syyskuun oviskin missattiin ajoitukseltaan, mutta näköjään ei tarvi niin kohdilleen mennäkään yllättämään kyllä pääsi ja ennen menkkoja tuli intuitio testata herkällä, vaikka viimeksi keväällä joskus toiveissaan testattu. Haalea plussa tuli ja parin päivän päästä kunnon viivat. Neuvolaan soitin 4+viikkoilla, eka käyntion marraskuun puolessa välisä jos itu pysyy mukana.
 
Mä tein digin dpo 13. Ja näytti sen 2-3. Hätäinen kun olin enkä meinannut edellisenä päivänä tullutta haamua (kahta...:ROFLMAO:) uskoa.
Itsellä edellisestä synnytyksestä tulee 15 vuotta jo... Esikoinen tulee 18. :giggle:Jännittää siis melko paljon. Tosi paljon itseasiassa enkä meinaa edelleenkään uskoa että tärppäsi näin nopeaan. Aika matelee, ja aloin itselleni jo pitämään raskauspäiväkirjaa että voi johonkin purkaa tätä onnea.
Oireina rintojen arkuus ja turvotus.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: Mäyh ja Alinna86
Minkä ikäsiä muuten ootte? Ite 34v. Mies 41v. Ja hälle esikoinen siis tulossa, meidän yhteinen rakkauspakkaus
Me ollaan 25 & 24

Ja siis tein testejä aina sinne 5+0 viikolle asti jolloin tuli digiin 3+. 2-3 tuli dpo15/4+1 kun uskalsin ekan kerran testata sitä. 1-2 tuli dpo11/3+4.

Vaikea uskoa kun on viikonloppu jo tulossa nii ihan pian se ultra maanantaina tosi hassua et neuvolakin on vain viikko jo ultrasta eli molemmat todella pian ♥
 
Me ollaan 25 & 24

Ja siis tein testejä aina sinne 5+0 viikolle asti jolloin tuli digiin 3+. 2-3 tuli dpo15/4+1 kun uskalsin ekan kerran testata sitä. 1-2 tuli dpo11/3+4.

Vaikea uskoa kun on viikonloppu jo tulossa nii ihan pian se ultra maanantaina tosi hassua et neuvolakin on vain viikko jo ultrasta eli molemmat todella pian
Ihanaa et noin lähellä jo :love:
Mä luulen et haen kans ne digit en siis päässy edelleekää neuvolaan läpi:(
Jos tekis huomen toisen ja sit tyylii viikko siitä sen toisen:unsure:
Mites sun intuitio, 1 vai 2 kyydissä?:love::X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiukuna
Ihanaa et noin lähellä jo
Mä luulen et haen kans ne digit en siis päässy edelleekää neuvolaan läpi
Jos tekis huomen toisen ja sit tyylii viikko siitä sen toisen
Mites sun intuitio, 1 vai 2 kyydissä?
Tällä hetkellä vahva fiilis yhdestä tytöstä. Vähän semmoi poikafiilis meinaa pulpahdella pintaan mut se on semmoi tosi mini hetkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86

Yhteistyössä