Kesäkuiset 2021

Varovasti täällä kyselen, joko löytyy muita plussanneita joilla la menisi kesäkuulle? ❤
Mulla menkkojen mukaan la olisi toukokuun vimppa päivä, mutta ovis oli normaalia myöhemmin ja la menisi sen mukaan kesäkuulle. Ihan alussa tässä ollaan, mutta toivottavasti kaikki olis ja menis hyvin.

Toivottavasti tänne tulee porukkaa :)
 
Onnea @AuroraBorealis32 plussasta ❤

Mulla oviksen mukaan taitaa olla 6.6 la. Tänään soitin jo neuvolaan että saa sopivaan ajankohtaan ajan, ja neuvolan laskujen mukaan la 1.6, mutta ne laskee toki aina sen 28 kierron mukaan.
Varhaisultraankin varasin jo ajan, toivottavasti sinne saakka (ja loppuun saakka) päästään!
 
Onnea @AuroraBorealis32 plussasta

Mulla oviksen mukaan taitaa olla 6.6 la. Tänään soitin jo neuvolaan että saa sopivaan ajankohtaan ajan, ja neuvolan laskujen mukaan la 1.6, mutta ne laskee toki aina sen 28 kierron mukaan.
Varhaisultraankin varasin jo ajan, toivottavasti sinne saakka (ja loppuun saakka) päästään!
Kiitos, samoin :)

Harkitsen myös varhaisultraa heti 7+ alussa, koska ensimmäinen lääkärikäynti todennnäköisesti viikolla 9+ ja silloin myös ultrataan.
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
Millaisia oloja?

Itsellä ollut kiinnittymisestä lähtien menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä, repäisykipuja ja muita nipistelyitä mahassa. Väsy alkaa olla tosi kova, ja nälkä myös vaivaa aivan jatkuvasti; vaikka olis just syönyt niin ihan kohta jo vatsa huutaa tyhjyyttä. Myös osviittaa jo pahoinvoinnista, on sellainen tunkkainen ja ”krapulainen” olo eikä ruoka maistu samalta ku normaalisti. Vatsa myös vähän sekaisin päivittäin, ja rinnat kipeät!
Eka oire vatsa- ja selkätuntemusten lisäksi oli se että verisuonet tuli normaalia huomattavasti enemmän esiin, rinnoissa, käsissä ja sormissa sekä alavatsalla :D
 
Millaisia oloja?

Itsellä ollut kiinnittymisestä lähtien menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä, repäisykipuja ja muita nipistelyitä mahassa. Väsy alkaa olla tosi kova, ja nälkä myös vaivaa aivan jatkuvasti; vaikka olis just syönyt niin ihan kohta jo vatsa huutaa tyhjyyttä. Myös osviittaa jo pahoinvoinnista, on sellainen tunkkainen ja ”krapulainen” olo eikä ruoka maistu samalta ku normaalisti. Vatsa myös vähän sekaisin päivittäin, ja rinnat kipeät!
Eka oire vatsa- ja selkätuntemusten lisäksi oli se että verisuonet tuli normaalia huomattavasti enemmän esiin, rinnoissa, käsissä ja sormissa sekä alavatsalla
Mulla tasan tarkkaan tämä: Itsellä ollut kiinnittymisestä lähtien menkkamaisia kipuja mahassa ja selässä, repäisykipuja ja muita nipistelyitä mahassa. Väsy alkaa olla tosi kova, ja nälkä myös vaivaa aivan jatkuvasti; vaikka olis just syönyt niin ihan kohta jo vatsa huutaa tyhjyyttä.

Muita oireita ei ole. Ehkä ilmavaivat :D Edellisessä raskaudessa ei ollut pahoinvointia, mutta kipuja varsinkin loppuraskaudessa senkin edestä.. Toivottavasti pääsen taas helpommalla..
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
Heippa!

Mä plussasin haalean haamun 19.9 ja siitä se on nyt vahvistunut.

Menkkojen mukaan la olisi toukokuun lopulla, mutta oviksesta laskettuna 3.6. Oireina tissikipu, armoton väsymys ja allergioiden paheneminen... Varhaisultran varasin yksityiselle ja se olis 12.10.
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
Heippa Täällä plussattu viikonloppuna, la 5.6. Meidän kolmas lapsi tulossa ja ekaa kertaa kesävauva!
Näin ihan alkuraskaus on pahempi kuin edelliset. Mahatuntemuksia, kipuja, repäisyjä yms on paljon ja ne säteilee selkään ja nivusiin. Turvotus on järkyttävä, iltaa kohden ei mahdu housut kiinni puristamatta. Oon kuoleman väsynyt, yleensä mun unentarve on vähäinen ja nyt voisin vaan nukkua. Pahoinvointi alkoi ennen plussaa, en onneksi toistaiseksi vielä oksenna, jatkuva etovaolo ja tuntuu että ruoka sahaa ruokatorvea ylösalas
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
vierailija
Tein äsken (vk3+5) herkän testin ja positiivista näytti! Pitää huomisaamuna vielä mitata ei niin herkällä testillä uudestaan. Ollaan mieheni kanssa yritetty raskautta maaliskuusta asti, ja taustalla varhainen keskenmeno huhtikuussa. Toivon kovasti että kaikki sujuisi nyt hyvin

Äsken raskauslaskurin mukaan la olisi 11.6.2021.

Oireena on ollut vasta kipeät ja turvonneet rinnat sekä pari päivää sitten koko päivän kestänyt nipistely oikealla alavatsalla. Oli muuten kovia vihlaisuja ja siitä epäilykset heräsivät!
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
vierailija
Täällä plussattu haamulla 19.9 ja viiva vahvistumaan päin. Taustalla kkm alkuvuodesta rv 7 ja nyt jännittää ja pelottaa miten käy. Oviksesta laskettuna la 1.6.2021 eli tänään olis rv 5+0.

Oireita ei ole ennenkään kovin paljoa ollut, oksentanut en ole kertaakaan aiemmissa raskauksissa (4 onnistunutta, 3 kkm). Tällä hetkellä pientä aristusta vaihtelevasti lähinnä nänneissä, turvotusta muutamina viimepäivinä mahassa iltaisin ja vv lisääntynyt potenssiin sata. Paniikissa käyn vessassa, kun tuntuu, että nyt jotain valuu. Eka lääkäriaika viikon päästä rv 6+0 km-taustan takia, mutta en tiedä onko uudessa paikassa uä-mahdollisuutta. Yritän olla stressaamatta, mutta alitajunnassa koko ajan pieni pelko läsnä.

Tsemppiä ja tarrasukkia meille kaikille, toivotaan että saadaan pikkuiset syliin kesäkuussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Heemilia
No mä nyt loin meille piilotetun ja salaisen ryhmän, ei siis löydä haullakaan kuin vain ryhmän jäsenet. Eli jos kiinnostusta on, niin laittakaa mulle täällä yksityisviestinä linkki teidän fb-profiiliin tai kertokaa nimi ja kuvailkaa vähän profiilikuvaa, niin löydän varmasti oikeen ihmisen :D Pyydän siis sitten kaveriksi ja lisään ryhmään!
 
Mahtaisko täällä olla kiinnostusta salaiseen fb-ryhmään? Minusta itestä ainakin tuntuu et höpöttelisin mieluummin ihan "suljettujen ovien takana" Mä voisin semmosen tehdä, jos on kiinnostusta...
No mä nyt loin meille piilotetun ja salaisen ryhmän, ei siis löydä haullakaan kuin vain ryhmän jäsenet. Eli jos kiinnostusta on, niin laittakaa mulle täällä yksityisviestinä linkki teidän fb-profiiliin tai kertokaa nimi ja kuvailkaa vähän profiilikuvaa, niin löydän varmasti oikeen ihmisen Pyydän siis sitten kaveriksi ja lisään ryhmään!
Laitoin viestin sulle! ☺
 
No mä nyt loin meille piilotetun ja salaisen ryhmän, ei siis löydä haullakaan kuin vain ryhmän jäsenet. Eli jos kiinnostusta on, niin laittakaa mulle täällä yksityisviestinä linkki teidän fb-profiiliin tai kertokaa nimi ja kuvailkaa vähän profiilikuvaa, niin löydän varmasti oikeen ihmisen Pyydän siis sitten kaveriksi ja lisään ryhmään!
Laitan sulle yv!:)
 

Yhteistyössä