kesäksi kuntoon

• Viestiketjun aloittaja mamaria
  • Ensimmäinen viesti
mamaria
minä tein uudenvuoden lupauksen että heti vuoden alusta rupeen harrastaan liikuntaa ja katteleen syömisiäni. vaan kaks kuukautta jo menny eikä mitään liikuntaa oo harrastanu kun ollu sellasia pakkasia että ole voinu mennä vauvan kans ulos. ja syömiset meni ihan mahottomaksi. kun yritti jotain herkkua lopettaa sitä enempi sitä halutti.

nyt olen puhtaasti pähkinä linjalla. jos haluttaa jotakin hyvää tai suolasta, syön cashew-pähkinöitä tai purkkaa. niistä ei saa lisää kiloja. :D kotijumppia pitäs alkaa harrastaa. ottaa itteä niskasta kiinni. pitäs saada pois 5kg/kk että ois kesäkuussa samoissa mitoissa kuin 6v sitte. nyt painan samanverran kuin esikoista odottaessani viimeisilläni. joulukuussa synnytin kolmannen ja olen sen jälkeen lihonu vielä 2kg vaikka aiemmin on alkanu painonlasku synnytyksen jälkeen kun ollu aika hyvällä täysimetyksellä. nyt ei imetys onnistunu.

eilen selailin uutta anttilaa ja siellä oli noita tollasia rasvanpoltto-pilsuja. mietin että pitäskö kokeilla niitä. tais kyllä olla aika tyyriitä ja ikinä en oo mitään laihdutustuotteita käyttäny, mutta muistaakseni niitä on kehuttu jossain terveysalan julkaisussa. onko kukaan kokeillu?

Hei Mamaria!
Olen myös kolmen lapsen äiti ja varsinkin tän kuopuksen jälkeen kilot kertyivät. Itse synnytin jo elokuussa ja "laihduttamisen" aloitin vasta vuoden vaihteessa. Laihduttamisen lainausmerkeissä siksi, että oikeastaan on kyse elämäntapamuutoksesta.
Olen aina ollut liikunnallinen, mutta tässä raskaudessa lopetin liikkumisen kokonaan, koska pelkäsin keskenmenoa. Myös masentunut olo sikiön sairauden takia sai minut käpertymään kuoreeni. Ja lohtuherkut maistuivat: suklaa ja limu.
Nyt olen päässyt eroon "herkuista". Kiloista ja senteistä en tiedä, mutta olo on ihana. Yritän sopia nro.38 vaatteisiin. Käytän kevyttä ruokavaliota, kasviksineen ja hedelmineen (ananas, mansikka jne.) Limun tilalla juon vihreää teetä.
Liikunnan löydän pikkuhiljaa uudelleen. Ongelmani on se, että en pidä ns. lihasharjoitteista (niin hirveän tylsää...)mutta lenkkeilen ja latinobikkaan mielelläni. Laihdutuspillereitä olen kokeillut joskus kauan sitten, minulle ne eivät sovi. Kirjauduin nyt ns. palstailutauollani käydäkseni tuolla 2miinus kerhossa. Tule sinäkin sinne, laita Doremilatille viestiä. Näkyillään! :wave:

pähkinöistä

Niin, tuli vain mieleen, että kyllä pähkinöistäkin voi tulla sitten lisää niitä kiloja.. Toki ovat paljon parempi vaihtoehto kuin karkit yms, mutta rasvaa pähkinöissäkin on. Hienoa, että olet tehnyt muutoksia vanhoihin tottumuksiin!
Ja mitä liikuntaan tulee, niin voisithan jumppailla kotonakin (kirjastoista saa videoita tms.) tai lähteä esim. kuntosalille, jolloin ei tarvitse olla säiden "armoilla" liikkumisen suhteen.
Tsemppiä!
:)

mamaria
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:44 Rania kirjoitti:
Hei Mamaria!
Olen myös kolmen lapsen äiti ja varsinkin tän kuopuksen jälkeen kilot kertyivät. Itse synnytin jo elokuussa ja "laihduttamisen" aloitin vasta vuoden vaihteessa. Laihduttamisen lainausmerkeissä siksi, että oikeastaan on kyse elämäntapamuutoksesta.
Olen aina ollut liikunnallinen, mutta tässä raskaudessa lopetin liikkumisen kokonaan, koska pelkäsin keskenmenoa. Myös masentunut olo sikiön sairauden takia sai minut käpertymään kuoreeni. Ja lohtuherkut maistuivat: suklaa ja limu.
Nyt olen päässyt eroon "herkuista". Kiloista ja senteistä en tiedä, mutta olo on ihana. Yritän sopia nro.38 vaatteisiin. Käytän kevyttä ruokavaliota, kasviksineen ja hedelmineen (ananas, mansikka jne.) Limun tilalla juon vihreää teetä.
Liikunnan löydän pikkuhiljaa uudelleen. Ongelmani on se, että en pidä ns. lihasharjoitteista (niin hirveän tylsää...)mutta lenkkeilen ja latinobikkaan mielelläni. Laihdutuspillereitä olen kokeillut joskus kauan sitten, minulle ne eivät sovi. Kirjauduin nyt ns. palstailutauollani käydäkseni tuolla 2miinus kerhossa. Tule sinäkin sinne, laita Doremilatille viestiä. Näkyillään! :wave:
mistäs tälle doremilatille laitetan viestiä? laitoin hakusanaksi mutta ei löytyny mitään...

Asennekysymys harmaa
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.03.2007 klo 15:59 mamaria kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2007 klo 17:44 Rania kirjoitti:
Hei Mamaria!
mistäs tälle doremilatille laitetan viestiä? laitoin hakusanaksi mutta ei löytyny mitään...
Kokeileppas dore milati domi ;)

Yhteistyössä