Kesähuuma

  • Viestiketjun aloittaja Ujo piimä
  • Ensimmäinen viesti
Ujo piimä
Makaan ruohikolla. Ympärilläni näen vain luonnonkukkaniittyjä ja heinikkoa. On ensimmäinen kesälomapäivä eikä mikään voisi pilatat tätä tunnelmaa.

Hymyilen itsekseni, koska yllätyksekseni muistan, että päälläni on vain kukallien huivi, joka peittää lantioni sekä rintojen suojana läpikuultavat rintsikat. Sain juuri kuurattua kesämökkini lomakuntoon ja karistelin hämähäkinseitit ja ummehtuneen hajun tiehensä. Nyt vain rentoudun ja makaan puolialastomana massa tuulen ja auringon hyväillessä vartaloani. Vähät välitän maaseudun akkojen narinoista, jos ne minut täältä yllättävät...kaupunkiletukan...

Auringon lämpö ja nihkeän vartaloni tuoksu saavat minut kumenemaan. Raotan hiukan reisiäni, jotta saan sipaista keskisormellani häpykukkulaani ja pientä lemmenhernettä, joka ei ole saanut hellyyttä osakseen pitkiin aikoihin. Annan sormen koskettaa ensin klitorista härnäten ja vien sen siten alemmas ja syvemmälle...syvemmälle punaiseen kostuneeseen uumeneen. Voi kuinka olenkaan tätä kaivannut...kosketusta, lämpöä ja vapaapäivää.

Levitän haarojani enemmän ja aukaisen lantiohuivin. Alan hinkata huivia edestakaisin häpyhuulieni välissä ja sipaisut klitoriksessa saavat minut voihkimaan ääneen. Alan olla jo kiimainen ja märkä. Minä yksin heinäpellon keskellä makaamassa ja itseäni hyväilemässä. Kaipaan jotain sisääni pian. Sykkivä, kumoittava rakoni ei jaksa kauaa odottaa.

Kassistani alan kiireisesti kaivamaan jotain sisäänpantavaa. Pian...nopeasti. Pimpsani alkaa pakahtua odotuksesta ja huohotan ääneen. Käteeni osuu hiuskiinnepullo. Alan työntää sitä varovasti rakooni. Vain aavistuksen ensin...pyöriellen, syvemmälle, syvemmälle. Ai, että tekee hyvää. Toisella kädellä hyväilen pyöreitä rintojani ja nipistelen kivikoviä nännejäni. Nousen pitkältäni kyykkyasentoon hiuskiinnepullon ollessa puoliltaan työnnettynä kiimaiseen pimpsaani.

Kyykkyasennossa alan työntymään alemmas ja alemmas. Tunnen kuinka pullo menee syvemmäälle. Nain itseäni pullolla...minä, kuka en edes naapurinpokaa punastumatta ole uskaltanut silmiin katsoa. Tämä vaan tuntuu nyt niin oikealta, niin ihanalta, voi luoja.

Yllättäen kuulen rasahduksen takaani. Sävähdän yllätyteksy tulemisen häpeästä ja alan änkyttää jotain sekavaa. Näen edessäni ruskettuneen pojan Poika ei voi olla yli kahdeksaatoista, mutta hänen kalunsa seisoo kasvojeni tasolla täydessä komeudessaan. Hän tunnustaa katsoneensa salaa lemmennautintojani eikä voinut vastustaa kiusausta vaan alkoi hyväilemään munaansa minun himosta kostuen.

En kestä enää. kaikki on niin sekavaa. Ei minun pitäisi olla täällä alasti kiinnepullo sisälläni ja mahtava kalu edessäni. Alan voida pahoin..minua huimaa. Alan hamuilla huivia lantioni petosi saatuani ensin liuvutettua kovan ja kylmän esineen pois sisältäni.

Eihän sinulla minnekään noin kiire voi olla, sanoo poika ja tarrautuu kiini minuun. Soperran jotain anteeksipyyntöä muistuttavaa yrittäen samalla peitellä vartaloani. Pojan sormet tarraatuvat minuun lujemmin ja pian makaan maassa. Haluan pois, juuri nyt. Poika on kuitenkin voimakkaampi ja ei tee tiukkaakaa saada haarani levitetyksi. Olen niin märkä, että pojan paksu kalu liukuu sisääni yhdellä vahvalla työnnöllä. Âlä, ei ,uikutan vaikka lämmin muna sisälläni saa ihanaa aikaan. Poika alkaa työntÿmään sisääni lujemmin ja lujemmin ja pimpsani ottaa hänet vastaan kosteudellaan ja lämmöllään. Vieläkö haluat minun lopettavan, kysyy poika huomatessaan minun kiimaise ja himokkaan katseeni ja lantioni työntyy vahvemmin ja vahvemmin hänen kaluaan vasten. Êi, älä lopeta. Anna minulle munaa, kuulen huutavani. Anna kovaa...vielä, vielä.

Olen ihan kiimassa, en tajua sanojani. En ymmärrä, missä olen. Tunnen vain ihanan nautinnon ja sykkeen sisälläni heinien hangatessa selkääni naarmuille. Huudan himosta, vartaloni on kaarella¨orgasmin jyllatess ylitseni. Makaan maassa puolitajuttomana ja annan auringon lämmittää. Olen onnellinen, että osaan tehdä itselleni näin ihanan nautinnon. Hiuskiinnepullo ja mielikuvitus ovat tie taivaaseen....
 

Yhteistyössä