Kertooks jotain meidän "parisuhteesta"?

Tyyris Tyllerö

Aktiivinen jäsen
05.12.2005
5 944
1
36
Pitkästä aikaa mahdollisuus olla ilta ja huomispäivä iltapäivään saakka kaksin, lapset anopilla.

Laitoin hyvää ruokaa , katoin pöydän nätiks kera kynttilöiden. Mitä tekee mies? Istuu pöytään, syö ruuan enempiä keskustelematta ja painuu takas tietokoneelle missä oli ollu siihenki asti :o Ei puhu mitään, huudattaa vaan musaa.

No, keittelin sit kahvit. Sain juoda yksin pöydän ääres, mies joi koneella istuen.

Lämmitin saunan. Yksinpä sain sinneki mennä, ei kuulemma huvita. Istu vaan koneella ja huudatti edelleen musaa.

Nyt hilpas toviks alakertaan ja mä sit tulin purkamaan pahaa mieltä tänne.

Vaan odottakaapa ens viikonloppua. Pitää silloin täällä meillä kotona työporukalleen pikkujoulut ja mu perhe (minä mukaanlukien ) häädetään vekka. Ja saatte uskoa, että silloin osaa olla seurallinen ja juttua riittää ja on kivaa :/

Tosi kivaa. Pitää vaan yrittää nyt takoa itelle takaraivoon, että saanpahan olla edes rauhassa ja voin aamulla kerrankin jäädä sänkyyn köllimään ilman, että pitää nousta lapsia passaamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
:kieh: :kieh: :kieh: Ravisteles vähän ukkoasi. Eihän tuo ole normaalia eikä reilua!

No ei niin. Se vaan on tollanen..... just tollanen. Eikä siihen mikään taida tehota. Saattaa se sit klo 23 maissa alkaa kysellä, että katottasko leffaa. Mut silloin mä oon jo nukkumaanmeno kunnossa.

Mun mies on kans vähä samanlainen. Meillä ku on joka toinen vkoloppu "lapsivapaata", niin siltii istuu nenä kiinni koneessa, hyvä jos pari tuntii mun kanssa on. Mihinkää ei koskaan mennä, koska; baarit on perseestä jos niissä ei voi jutella, ja mä olisin menossa tanssimaan, leffaan ei voi mennä, koska ukko ei tykkää, ei syömässä olla käyty aikoihin, koska kotiinki voi tilata tai mä voin tehdä. Välillä on tän suhteen aikana miettiny useinki, et mahtaako toi ukko edes rakastaa mua, ja miks se on mun kanssa jos ei mun seura kiinnosta. Noh, kyllähän toi mua pari viikkoo takaperin kosi, ja on nyt muuttamassa tänne, mut kolmatta päivää taas istuu yläkerrassa koneella. Äkkiä siis unohtui suuret puheet, mut ainaki tiedän sen välittävän.
Ehkä tästä nyt ei muuta apua ole ku se, että on noita muitaki tuollaisia miehiä. Mun mies on muuten kans tosi kova seuramies kavereiden seurassa, mut mun kanssa joutuu patistamaan edes puhumisessa..

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
=) joo, ei mekään olla missään peiton alla ja pienimmät lapset on kylässä :whistle: kertonee meistäkin jotain...

No vitut siitä vaikkei seksiä saiskaan. Tai siis ei tuolta saakaan. Mut jos edes olis JOSKUS aikuista juttuseuraa. Kun aina oo kumminki päivät yksin ja illat juttelen lasten kanssa.. Tai edes olis jotain yhteistä, vaikka vähänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
=) joo, ei mekään olla missään peiton alla ja pienimmät lapset on kylässä :whistle: kertonee meistäkin jotain...

No vitut siitä vaikkei seksiä saiskaan. Tai siis ei tuolta saakaan. Mut jos edes olis JOSKUS aikuista juttuseuraa. Kun aina oo kumminki päivät yksin ja illat juttelen lasten kanssa.. Tai edes olis jotain yhteistä, vaikka vähänkin.

No, me kyllä jutellaan, varmaan liikaakin, mutta seksiä saisi olla kiitos lisää, mutta mie en tee aloitetta, jos ei ukko saa aikaiseksi :whistle:

Nyt muistele, mihin se sussa aikoinaan ihastu, miten sen iskit? Sama taktiikka saattaa purra vieläkin?
Pikkuisen vihjaat ja etköhän sinä tiedä, miten saat miehes kehräämään..

No, me kyllä jutellaan, varmaan liikaakin, mutta seksiä saisi olla kiitos lisää, mutta mie en tee aloitetta, jos ei ukko saa aikaiseksi :whistle:

Provo tosi uskottavaa, ai haluat seksiä lisää vaik toisessa ketjussa tänään väitit että se on säälittävää kun ukkos paneskelee (ja mielummin pidät silmät kiinni ettei ukkos nää silmistäs mitä ajattelet sen lykkimisestä)

Alkuperäinen kirjoittaja provolle:

Provo tosi uskottavaa, ai haluat seksiä lisää vaik toisessa ketjussa tänään väitit että se on säälittävää kun ukkos paneskelee (ja mielummin pidät silmät kiinni ettei ukkos nää silmistäs mitä ajattelet sen lykkimisestä)

Ei se estä minua haluamasta enemmän seksiä, vaikka paikkaansa pitää tuokin että toisinaan on viisainta pitää silmät kiinni, ettei todelliset ajatukset paljastu...

Meillä siis ilta vähän parani jossain vaiheessa. Istahdettiin sohvalle katsomaan leffaa käsi kädessä ja oli ihan mukavaa. Mut kas kummaa, kyllä sekin vaan persilleen menoks kääntyi :/

Mies otti siiderin arkun päälle. No, mä sit sanoin, että avaan tän tölkin ja otan huikan. Kotvan päästä mies sit otti sen siitä arkulta. Aloin vähän ajan kuluttua ihemetellä, että helvetti kun perse kastuu. Tää idiootti oli pannu sen sohvalle KYLJELLEEN :o Ja toki se sit oli mun syy, kun nahkasohvalla lainehti puol litraa siideriä, viltti ja tyynytkin kastui :whistle: Mähän sen sidukan olin avannu. MUT KYLLÄHÄN MÄ SIITÄ SANOIN!! Mies sit marttyyrina alkoi siivota sotkuja ja huusi, että mä kohtelen häntä huonommin kuin teurassikaa. Että turha tulla anteeks pyytelemään, kun on siivonnu. Siinä vaiheessa mulla leuka valahti noin about polviin, koska ei kai mun nyt edes tartte anteeks pyytää, jos häneltä kaatuu siideri ja sotkee joka paikan. Tuumasin vaan tosi tiukkaan äänensävyyn miehelle, että mähän oon aina sanonu ettei lasien/pullojen/tölkkien paikka oo sohvalla. Siis saa sohvalla niitä juoda, mutta sit ku sen laskee kädestä, niin panis siihen arkulle eikä sohvalle. Kai pehmeällä alustalla pienemmästäkin kaatuu.

Eli lopputuloksena katsottiin sit leffa loppuun eri päissä sohvaa istuen, sit mä menin yksin nukkumaan ja mies jäi murjottamaan. Välissä siinä pesin koneellisen siiderin tahrimaa pyykkiä. Tuolla se nyt nukkuu varmaan puoleenpäivään ja sit onkin jo aika hakea lapset. On se kuulkaa hienoa saada viettää kahdenkeskistä aikaa.

mun mies oli ennen myös tuollainen...
kerran sit karjuin naama punaisena että on se helvetti ku ei kelpaa vaikka kuinka yrittää suhdetta pitää kunnossa...
sanoin suoraan että jos ei kerran yhteinen aika mun kanssa kiinosta niin tuossa on ovi...
yhteistä aikaa on...sitä revitään nykyään päivittäin töiden ja lasten lomassa :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
kerran sit karjuin naama punaisena että on se helvetti ku ei kelpaa vaikka kuinka yrittää suhdetta pitää kunnossa...
sanoin suoraan että jos ei kerran yhteinen aika mun kanssa kiinosta niin tuossa on ovi...
yhteistä aikaa on...sitä revitään nykyään päivittäin töiden ja lasten lomassa :heart:

No tuo ei taida oikein honata aina sitäkään vaikka paasais ku ruuneperi :| Eilenki itseasiassa sit kiehahdin sille, että on perkele kun lasten jokaisesta sormenjäljestä sohvassa paasataan, mutta ite sille saa kaataa vaikaa tölkin sidua. Mut joo, kyllä mä oisin kaivannu vähän hanipuppeli-oleskelua, varsinki ku ens viikonloppu miehellä menee työkavereiden kaa ryypätessä ja me muut joudutaan mun vanhempien luo evakkoon...

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:

No tuo ei taida oikein honata aina sitäkään vaikka paasais ku ruuneperi :| Eilenki itseasiassa sit kiehahdin sille, että on perkele kun lasten jokaisesta sormenjäljestä sohvassa paasataan, mutta ite sille saa kaataa vaikaa tölkin sidua. Mut joo, kyllä mä oisin kaivannu vähän hanipuppeli-oleskelua, varsinki ku ens viikonloppu miehellä menee työkavereiden kaa ryypätessä ja me muut joudutaan mun vanhempien luo evakkoon...

Rielua pistää sut muksujen kanssa evakkoon, kun itse juhlii teidän kodissa.
Miksi et sinä voi olla mukana? Kaipa se jotain toista eukkoa miettii ja ajattelee.
Henkilökohtaisesti en tuollaista käytöstä suvaitsisi. Olisiko aika päivittää teidän parisuhde?

Alkuperäinen kirjoittaja Hiljaa hyvä tulee:
Minä olisin niin ilkeä kyllä,että veisin lapset hoitoon ja itse olisin pikkujouluissa sillä sehän on sinunkin kotisi B)

Asiasta puhuttiin ja väännettiin aikansa. Ei kuulemma käy mun läsnäolo, kun muidenkin eukot jää kotiin. Tai kuka minnekin. Vaikka kuinka on mun koti, niin silti.

Yhteistyössä