Kertooko puolisonne entisitä seksi kokemuksistaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex seksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ex seksi

Vieras
Mua kiinnostais tietää, puhuuko muiden puolisot menneestä seksielämästään? Ts. kuinka avoimesti parisuhteissanne keskustellaan aikaisemmista kokemuksista ja vaikuttaako ne seksielämäänne. Mulla tilanne se, että mieheni on seurustellut todella monen kanssa ennen mua ja kokenut seksin saralla jo kaikken, josta myös mulle on kertoillut. Tämä vaikuttaa muhun niin, ettei mua kiinnosta hänen kanssaan enää mikään ja se vielä lisää hänen intoaan kuittailla esim. että kyllä mulle kaikki muut on anaalia antaneet paitsi sä ja että sen exän mielestä mä tunnuin niin hyvältä, että joka kerrasta jäi kynnen jäljet rintaan, pakaroihin tms.
Mua etoo tollanen, eikä se mun mielestä kuulu mulle millasta seksiä muiden kanssa harrastanut. Olenko liian herkkä vai lisääntynyt täydellisen k.pään kanssa?

Luulisin että oot lisääntynyt täydellisen k....pään kans,sorry.
Mä en kuuntelis tommosta hetkeekään.Tuki sen naama jollaki konstilla!
Ittelleni ei oo kokemusta ku omasta miehestä,mutta onneksi ei oo miehilläkään muista :D Huh. :wave:

mä oon kyllä kanssa sitä mieltä että tollainen on sun omaa itsetuntoa alentavaa mikä ei kuulu nomraaliin parisuhteeseen..
meillä on se tilanne että its eolen miestäni kokeneempi mutta ei kyllä tulisi mieleenikään puhua tuollaisia!!!!

joskus alkuaikana mies kysyi multa asioista, mutta silloinkin jätin "pahimmat" (tai parhaimmat :p ) kertomatta, koska en todellakaan halua mieheni tuntevan minkäänlaista syyllisyyttä siitä mitä hän ei ole tai mitä on...
hän on juuri tuollaisena se minun oma pikku mörökölli :heart:

mun mies kyllä on verrannut mua exiinsä ja puhunut niiden kanssa harastamastaan seksistä, mutta se on ollut semmoista...
"sä oot paljon parempi kuin ne...." tai "yks ei osannu kyllä millään..."

muahan nämä puheet ei haittaa, itse en kyllä ole puhunut paljon existä, kun mies saattaa vaikka vahingossa loukkaantua jostain.

Joskus alkuaikoina mies valitti kun hänellä on muka pieni, niin vastasin että " pieni ei tuntus noin hyvältä ja että halon kokosella ei tee mitään, kun se ei mahu ees sisään/tai tekee vaan h.elvetin kipeää"... miehellänihän on juuri oikean kokoinen.

Joskus alkuaikoina mies kovasti aina otti puheeksi exien taidot/taidottomuuden yms.Muutaman kerran ärähdin siitä sille ja eipä ole jorinoita kuulunu.Ei siis oo mitään yököttävämpää kuin se että kumppanilleen kertoo suunnilleen mitä ja millaisessa asennossa exän kans harrastaneet ties mitä...hyiiiii!!!!!!! :x EVVK...

Eipä oo näistä kokemuksista mitenkään yksityiskohtaisesti kertonut, ilmaissut vaan, et mun kanssa parempaa ja monipuolisempaa. Liekö sillä merkitystä et oon aikanaan vienyt häneltä poikuuden silloin nuoruudessa ;)

On vaan se verran maininnut että on parasta seksiä minun kanssa mitä ikinä saanut.Ei muuta ole kertonut ja sen tiedän että en ole ensimmäinen vaan on ollut useita suhteita.Samaa voin sanoa miehestäni.En koskaan ole nauttinut kenenkään kanssa niin kuin nyt.MAHTAVAA!!!! :D

Kuule. Et ainakaan missään nimessä suostu kokeilemaan miehen painostuksesta sellasia juttuja mitä et halua. Se olisi väärin sinua kohtaan ja antaisit miehesi kävellä ylitsesi.
Tilanne kuulostaa sinun kohdallasi kurjalta :o Et ole liian herkkä vaan tunteesi ovat aivan normaaleja! Kuka jaksaisi kuunnella kehuskeluja toisen entisestä seksielämästä?

Miehet voivat myös paisutella asioita entisestä mahtavasta (?)seksielämästään. Mielestäni vertailu entisen ja nykyisen välillä on typerää ja kypsymätöntä. En silti suoralta kädeltä sanoisi miehesi olevan täysi m*lkku sillä en häntä tunne. Oma miehenikin on päästellyt aikoinaan ties minkälaisia sammakoita suustaan.

No ei kerro, enkä mäkään kerro hänelle omistani. Mun mielestäni ne eivät kuulu meidän elämäämme. Kummallakin on oma menneisyys joka ei kuulu tähän suhteeseen. Mun mielestäni tuollainen on todella tyhmää ja ajattelematonta. En kyllä kuuntelis moista ja kaikenlisäksi vielä kerta toisensa jälkeen. Huh !

Yhteistyössä