olen siis 37+2 viikoilla raskaana. neuvolassa olen kysynyt miljoona kertaa että mistä johtuu alapään vihlaisut, eniten vihlaisee tonne johkin kohdunkaulalle/suulle kun on pissahätä..ihan kun joku törkkäis puukon sisään ja pyöräyttäis sitä siellä! aina on jotenkin ohittanut terkka sen asian ja mulla rupee menee ihan kohta hermo kun ei mitään hajua mistä se johtunee.
tekeekö se kohdunsuulle tai kaulalle jotain? pehmentää? kypsyttää? vai painaako vauvan pää sinne niin sen takia sattuu..? lääkäri oli viime viikolla ja sanoi että kohdunkaulaa 2cm ja kahdelle sormelle auki..
odotan toista lasta ja esikoisen odotuksen aikana ei ikinä tälläistä kipua ollut.
KIITOS erittäin paljon jos joku viitsisi hiukan valaista asiaa, kun ei voi kaikkee itte tietää
:flower:
tekeekö se kohdunsuulle tai kaulalle jotain? pehmentää? kypsyttää? vai painaako vauvan pää sinne niin sen takia sattuu..? lääkäri oli viime viikolla ja sanoi että kohdunkaulaa 2cm ja kahdelle sormelle auki..
odotan toista lasta ja esikoisen odotuksen aikana ei ikinä tälläistä kipua ollut.
KIITOS erittäin paljon jos joku viitsisi hiukan valaista asiaa, kun ei voi kaikkee itte tietää