Kertokaas vinkkejä ensimmäisen nuken valintaan..

.. saattaa kuulostaa hölmöltä kysymykseltä, mutta kaikkien noiden autojen ym. "poikien" lelujen keskelle olisi vihdoin koittanut aika hankkia ensimmäinen nukke :heart:
Tulee siis tyttärelle, joka täyttää 1v. Mitä nyt olen noita hiukan ehtinyt kaupoissa katselemaan, niin aika useassa laatikossa on ikäsuositus 3+. Minkälainen tai jopa merkkinen olisi hyvä "ensinukeksi"? Sen ei siis todellakaan tarvitse osata puhua, pissata tai kävellä, vaan mikä sopisi hyvin yksivuotiaan kainaloon hoidettavaksi, olisi aika kevyt ja miellyttävä kaikinpuolin.
 
Meidän Neidillä :)
No meillä on cittarista ostettu ensinukeksi sellainen pehmeä vartaloinen nukke jota oli hyvä halia. Naama kova, ihan tavallinen nuken naama mutta tosiaan vartalo pehmeä. Ja pienikokoisempi kuin esim baby bornit muttei kuitenkaan mikään ihan mini. Tais maksaa 12,95 eur.
 
Jälkiviisaudella kun mun poika sai vuosi sitten vähän yli vuoden ikäisenä ensimmäisen nukkensa, voin todeta, että hän olisi halunnut sellaisen joka avaa ja sulkee silmänsä (kavereilla sellaisia) ja itse olisin ehkä kaivannut sellaista joka olisi ollut kokonaan muovia ja siis helposti pestävissä, nyt sellainen keskivartalopehmeä nukke jota on kyllä kiva halia ja joka taipuu leikeissä helposti ja hyvin. =)

Muoks. Nukke on sellainen vähän pienempi ja aika kevyt ja sopi hyvin 1v. kanniskeltavaksi.
 
Filuuri mainitsikin tuon silmien avautumisen ja sulkeutumisen.. meillä isoveli pelkää edelleen niitä nukkeja, ja on sentään yli 3vuotta jo. Ei pysty edes koskemaankaan sellaisiin, ja inhoaa muutenkin kaikkia pehmoeläimiä, paitsi omaa unitiikeriään.. Tytär ei kyllä pelkää niitä silmiä, joten se voisikin olla hyvä juttu, ettei veli kävisi aina viemässä siskon leluja :whistle:
 

Yhteistyössä