Kertokaas uudet trendivinkit keväälle?

• Viestiketjun aloittaja Ninni
  • Ensimmäinen viesti
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
-pastellivärit
-pinkki ja aprikoosi on POP
-kukkaistyyli
-suuret korut
-Afrikka-teema

Tässä nyt jotain... ;)

T.vaatekaupassa työskentelvä :)
Onko pillifarkut ainoa vaihtoehto vai jotain muutakin?
Leveät...pillit on maailmalla jo aika out.

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
-pastellivärit
-pinkki ja aprikoosi on POP
-kukkaistyyli
-suuret korut
-Afrikka-teema

Tässä nyt jotain... ;)

T.vaatekaupassa työskentelvä :)
Onko pillifarkut ainoa vaihtoehto vai jotain muutakin?
levenevät lahkeet ja kulutuspesu saa näkyä (muttei liikaa), pilliäkin on vielä

Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Ainakin nàyttàà olevan voimakkaita vàrejà
Onko Italiassa violetti vielä IN? Käytiin syyskuussa Roomassa ja siellä oli lähes kaikki violettia ;) Ihan uteliaisuudesta...
paljon vàhemmàn nàyttàà ainakin tàllà hetkellà olevan voimakasta violettia. pikemminki sellainen haaleampi versio esim t-paidoissa. juu, violetti oli tàmàn talven must!myòs kengissà, laukuissa ja muissa "lisukkeissa"

kolmen äiti
Onko Italiassa violetti vielä IN? Käytiin syyskuussa Roomassa ja siellä oli lähes kaikki violettia ;) Ihan uteliaisuudesta...
paljon vàhemmàn nàyttàà ainakin tàllà hetkellà olevan voimakasta violettia. pikemminki sellainen haaleampi versio esim t-paidoissa. juu, violetti oli tàmàn talven must!myòs kengissà, laukuissa ja muissa "lisukkeissa"
Huomasin....arvaa vaan, että mulla oli lähes kaikki violettia mitä sieltä ostin ;)
Aivan ihan krokokuosillisen laukun ja violetit kiiltavät tennarit...siellä oli muuten tosi paljon "kiiltoa" mm. kengissä ja laukuissa.

Mamma italiana
Huomasin....arvaa vaan, että mulla oli lähes kaikki violettia mitä sieltä ostin ;)
Aivan ihan krokokuosillisen laukun ja violetit kiiltavät tennarit...siellä oli muuten tosi paljon "kiiltoa" mm. kengissä ja laukuissa.
totta, tànà talvena paljon kiiltàvàpintaista

Kantsii ehkä käydä hakee joku alan julkaisu. Itse käytän aina mustia vaatteita,mistää yrjöttämään kaikenmaailman pastellit :x Perusvaatteet aina mustat ja siihen värielementtejä niinku huivi kengät ja laukku. Käy ostaa US vogue ni saat aika kattavan paketin. :p Itse luen noi lehdet aina kirjastossa ilmaiseksi.

kolmen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Kantsii ehkä käydä hakee joku alan julkaisu. Itse käytän aina mustia vaatteita,mistää yrjöttämään kaikenmaailman pastellit :x Perusvaatteet aina mustat ja siihen värielementtejä niinku huivi kengät ja laukku. Käy ostaa US vogue ni saat aika kattavan paketin. :p Itse luen noi lehdet aina kirjastossa ilmaiseksi.
Mä tykkään kans mustasta ja yhditelen siihen sopivasti väriä, just asusteita ja kenkiä. Eikä muotia kannata muutenkaan seurata orjallisesti, sieltä voi napata omaan tyyliin sopivat jutut :)

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Mä tykkään kans mustasta ja yhditelen siihen sopivasti väriä, just asusteita ja kenkiä. Eikä muotia kannata muutenkaan seurata orjallisesti, sieltä voi napata omaan tyyliin sopivat jutut :)
Tuossa puhut ihan totta! Tietty jos ei oo mitään hajua mistään ni kantsii ehkä tosissaan lukee alan julkaisuja. Itse yhidistelen kallista ja halpaa..ikinä en oo merkin tai hinnan takia mitään ostanu. Perusvaatetus saattaa olla hallpista esim h&m,lindex,sit just laukuissa ja kengissä voi sit panostaa..tai vaikka siihen huiviin..

Yhteistyössä