kertokaas taas viksummat (dieettiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tarmoerkale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tarmoerkale

Jäsen
09.04.2007
929
1
16
Kun täällä tasaisin väliajoin joku puhuu dieetistä, kertoo olevansa dieetillä tai pyytää neuvoja johonkin ihmedieetteihin. Rupesin miettimään, että eikös dieetti ole suurinpiirtein synonyymi sanalle erityinen ruokavalio? Laihdutusruokavalio se ei siis ainoastaan ole? Eli ihminen voi olla vaikkapa suklaadieetillä tai kaurahiutale-koskenkorva-nallekarkkidieetillä? Ja dieettiä voi siis noudattaa muidenkin tavoitteiden saavuttamiseksi kuin ainoastaan laihtuminen tähtäimessä?

Ja sitten jos puhutaan laihdutuksesta, pitäisi puhua eksaktisti painon putoamiseen tähtäävästä dieetistä?

Asialla ei sinällään ole mitään merkitystä, kunhan pohdin. Ja tietysti niin... KVG.. :D

Totta haastat, noin se menee. Mutta jos joku sanoo nykyään olevansa dieetillä, niin kaikki ajattelevat, että tuo laihduttaa.

Minulla ei ole ikinä ollut mitään dieettiä, syön vain semmoista mikä tuntuu hyvältä ja myös terveelliseltä (herkkuja tietty lukuunottamatta :) ).

Paastonnut kyllä olen viikon verran pari kertaa, se oli aika jänskää. En tiedä voiko sitäkään oikein dieetiksi sanoa...

No hyvä. Tämä oli tärkeä tieto. Tämäntyyppisen asiat hämää mua aivan tolkuttomasti toisinaan, kuten esim "gallub"-sana :D tai muut hauskuudet. Siksi olenkin niin raskasta seuraa. Mutta ajatelkaa, joudun olemaan itseni seurassa alati, joten ei se täälläkään helppoa ole. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tarmoerkale:
No hyvä. Tämä oli tärkeä tieto. Tämäntyyppisen asiat hämää mua aivan tolkuttomasti toisinaan, kuten esim "gallub"-sana :D tai muut hauskuudet. Siksi olenkin niin raskasta seuraa. Mutta ajatelkaa, joudun olemaan itseni seurassa alati, joten ei se täälläkään helppoa ole. :kieh:

:D

Ettei tää elämä ihan sietämättömän keveäksi kävisi, voisit tietenkin hieman useammin vaivata meitä raskaalla seurallasi...

Yhteistyössä