T
tintta-miisa
Vieras
että pystyykö jollain keinoin (sovelluksella tai...) näkemään kuka kattelee profiiliani tai kenenkä profiileita oon kattellu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Ainakin omassa profiilissa vierailijat sai näkymään jollain sovelluksella. KVG
Alkuperäinen kirjoittaja tintta-miisa:kato vittu ite googlesta...pissis xD
Alkuperäinen kirjoittaja tyy:Ainakin omassa profiilissa vierailijat sai näkymään jollain sovelluksella. KVG
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eikös tämä kakslussa vejä hyvinki kuuklen edelle... KUKA ENÄÄ KÄYTTÄÄ KUUKKELIA KO ON KAKSLUSSA!
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eikös tämä kakslussa vejä hyvinki kuuklen edelle... KUKA ENÄÄ KÄYTTÄÄ KUUKKELIA KO ON KAKSLUSSA!
ja kuukkeliinki ku laittaa jotain etsittävää ne vastaukset ohjautuuaina tänne!!!!!!!!!!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eikös tämä kakslussa vejä hyvinki kuuklen edelle... KUKA ENÄÄ KÄYTTÄÄ KUUKKELIA KO ON KAKSLUSSA!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Eikös tämä kakslussa vejä hyvinki kuuklen edelle... KUKA ENÄÄ KÄYTTÄÄ KUUKKELIA KO ON KAKSLUSSA!![]()
![]()
![]()
![]()
Teoriassa. En mä siellä usein käy. Liikaa liikkuvia osia mulle. Kakslussa on helpompi.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ootko keittis muuten facebookissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Teoriassa. En mä siellä usein käy. Liikaa liikkuvia osia mulle. Kakslussa on helpompi.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ootko keittis muuten facebookissa?
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Teoriassa. En mä siellä usein käy. Liikaa liikkuvia osia mulle. Kakslussa on helpompi.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Ootko keittis muuten facebookissa?
Tänään yritin kirjoittaa ja laittaa kuvan yhteen yhteisöön vai mitä ne nyt onkaan, mutta kissan viikset siellä näy sen paremmin kuvaa kuin kirjoitustanikaan. Mutta kuitenkin näkyy, että mä muka olisin kirjoittanut sinne.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tänään yritin kirjoittaa ja laittaa kuvan yhteen yhteisöön vai mitä ne nyt onkaan, mutta kissan viikset siellä näy sen paremmin kuvaa kuin kirjoitustanikaan. Mutta kuitenkin näkyy, että mä muka olisin kirjoittanut sinne.Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mä sain sapiskaa, kun en käynyt puoleen vuoteen. Ja siträkin ennen vain yhden kerranAlkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Jos se vaan sohlas...mä olen ihan koukussa siihen,jokapäivä on käytävä![]()