Kertokaas olisko hölmöä..

.. laittaa uudelle työkaverille viesti ja selitellä tän päiväistä käytöstäni??

Meillä on suvussa surua ja poistuin työpisteestäni n puoleksi tunniksi keskustelemaan asiasta erään pitkäaikaisen työkaverini kanssa.

Olen siis töissä päiväkodissa ja oli lasten uniaika, joten sinänsä en jättänyt uutta työntekijää pulaan mutta ehkä oli outoa kun hävisin niin pitkäksi aikaa. Enkä sitten osannu selitellä kun tulin takaisin.

No ei mun mielestä. :)
Mä olen sellainen että jään kyllä miettimään jos joku työkaveri on käyttäytynyt vaikka vähän oudosti, en sillä että se mua koskisi mutta saattais silti jäädä vaivaamaan.
Joten saattaisi kyllä laittaa itsekin.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Mä olen sellainen että jään kyllä miettimään jos joku työkaveri on käyttäytynyt vaikka vähän oudosti, en sillä että se mua koskisi mutta saattais silti jäädä vaivaamaan.
No miä oon just tällainen, mietin et mitä mahtaa ajatella.

Ehkä maltan maanantaihin. Tai sit jos huomenna kovasti vaivaa niin harkitsen uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Helmilotta:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No miä oon just tällainen, mietin et mitä mahtaa ajatella.

Ehkä maltan maanantaihin. Tai sit jos huomenna kovasti vaivaa niin harkitsen uudestaan.
Aivan, laitat jos tuntuu siltä. :)
Kuitenkin kiva jos asiaa vähän hälle selität!

Yhteistyössä