Kertokaas nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Miu"

Vieras
Kun mulla on tällanen dilemma:

Olen pullea, mutta kuulemma kauniskasvoinen nainen. Seurustelen miehen kanssa, joka on omasta mielestäni sen verran komea, että länsimaalaisen ihanteen mukaan emme ole ulkoisesti tasa-arvoisia.

Kysynkin siis, varsinkin sellaisilta miehiltä, jotka tunnistavat itsensä kuvauksesta, että mistä on kyse?

Miksi 184 cm pitkä, lihaksikas ja kuvankomea mies, valitsee puolisokseen itsensä vastakohdan?

(Ja jos kuulostaa siltä ett olen pinnallinen kerron sen verran, että olen karvaasti tullut kiusatuksi elämäni aikana pulleuteni vuoksi, ja oppinut sitä kautta, ehkä ilmeisen väärinkin, että kaksi toistensa vastakohtaa ulkonäöllisesti on täysin No No! tässä yhteiskunnassa.)

Ja syy miksi kysyn tätä, on enemmänkin saada vain selville, kuinka moni nainen on kokenut vastaavaa, ja ennen kaikkea saanut selville, että heidän miehensä komea kuoren alla sykkii lämmin ja hyvä sydän, joka näkee jotain enemmän kuin itse ymmärtää tai näkee.

Ja saada vahvistusta sille miehiltä että tämä on todella mahdollista, ja oikeasti totta. Että en ole tulossa huijatuksi. (tämä olisi kahden lapsen yh:lle kovinkin ikävä tilanne) Edellisen, nuoruuden vimmassa, solmitun avioliiton jouduin purkamaan enkä uudenlaista erilaista mutta samankaltaista kipeää kokemusta meille halua siinä meille aiheuttaa..

Joskus tekee niin kipeää katsella niitä halveksuvia katseita, jopa ystäviltä..

Yhteistyössä