Pe viedään aamusta lapset isukille, pe iltana tulee kavereita kylään.
La päivä nollaillaan, su päivä nollaillaan siihen asti kun haetaan lapset.
Ma vois vaikka syödä suklaamunia.
Torstaina kierretään minun sukuani äitini ja lasten kanssa ( mies vielä töissä ).
Perjantaina tulee appiukko kylään, taidetaan leipoa tyttöjen kanssa pääsiäiskakku
Lauantaina varmaan isketään koko perhe ulos ja grillataan ( säävarauksella ).
Sunnuntaina taitaa tytöt mennä anoppilaan koko päiväksi kun anoppi haluaa suoda minulle ja miehelleni aikaa kaksistaan :heart:
Maanantaista en vielä tiedä
Torstaina töissä neljään ja sitten kaupasta jotain hyvää pääsiäiskarkkia ja ruokaa ja kotiin, jossa normaalit iltahommat lapsen kanssa.
Perjantaina isomamman luo kahville ja jutustelemaan.
Lauantaina miehen vanhempien luo syömään.
Sunnuntaina minun vanhempieni luo ja taas syödään.
Ja ollaan pihalla ja jutustellaan. Ehkä grillataan iltapäivästä.
Maanantaina kotona ihan rauhassa ja rentoudutaan.
Syödään muutama suklaamuna ja napostellaan jotain ruokaa.
Aamupäivällä ulkoilua ja sitten päikkäreille koko sakki ja sitten ulkohommia loppuilta.
Me ollaan to vielä kotosalla ja pakkaillaan, pe lähtään länsirannikolle ja palataan kait sunnuntakina ja maanantaina levätään ja kyläillään tuttavaperheessä.
Munarikasta pääsiäistä ootellessa B) :xmas:
to: työpäivä, illalla ehkä Pielavedelle peliä katsomaan (toivottavasti ei)
pe: pakkaus ja ajo Pohjanmaalle
la: hautajaiset ja illalla paluu kotiin
su: kaverit tulevat syömään
ma: lepoa
joulu, juhannus, pääsiäinen tai vaikka ihan tavall
Perjantai rennosti, lauantaina syödään suklaamuna ja illalla kokolle. Sunnuntai ja maanantai rennosti, mitä nyt sit tehdäänkään, pelaillaan, käydään porukoitten luona yms.
Torstaina lähden lasten kanssa aamusta aikaisin ajamaan Kuusamoon. Jätän tytöt sinne Lapin-rundille ja ajan vielä samana päivänä takaisin (yht. n. 1100 km). Perjantaina päivällä hengailen ja lenkkeilen ystäväni kanssa. Illalla kaverin kanssa kattoon KT:n keikkaa. Lauantaipäivän aion vain olla ja toeta. Illalla ehkä paikalliseen tsiigaan yhtä paikallista bändiä. Sunnuntaina käyn äitiäni moikkaamassa. Ja maanantaina ajelen sitten jonnekin Keski-Suomeen noutamaan lapsia, paikka on vielä avoin, ehkä Jyväskylään?
To: ollaan ihan vaan kotosalla
Pe: käydään likan kans tapaamassa äijää ja sieltä mennään mun tädille
La: tullaan tädiltä kotiin joskus illalla
Su: vien likan papalleen ja meen taas tädille yökylään
Ma: käyn tapaamassa äijää ja haen likan kotiin
To-ma mökillä ja sit takas Tampereelle ja vielä maanantaina iltaan töihin. =)
Ihanaa! Mökillä ohjelmassa pilkkimistä, karaokee, hyvää ruokaa, ulkoilua, nukkekodin laittoa, guitar heroa, leffoja, leipomista ja yhdessä oloa. Kokoonpano: Minä ja mies, sisko, mamma ja iskä. Nii ja sit lauantaina tulee paikalle vielä yks parhaimmista kavereista! Upeeta!