Kun meen töihin, niin puolen tunnin päästä suu kuivuu ja huuletkin on ihan kuivat koppurat. Nenän limakalvot kuivuu rutikuivaksi eikä ole minkään näköistä eritystä. Jatkuvasti juon vettä että saisin ees suun toiminaan.
Huulten nuoleminenkaan kosteaksi ei onnistu kun suussa ei vaan oo mitään kosteutta. Nenää ehkä vähäsen kutittaakin.
Kun tulen kotiin, puolen tunnin päästä suu on normaali ja huuletkin tuntuu helpottuneelta kun eivät oo kuivat koppurat. Myös nenä toimii, menee tukkoseks ja limaa erittyy. Aamuisin olen ihan tukossa. Nenää ei kutita kotona.
Kotona tukkosen nenän kanssa on mukavampaa kun suu kuitekii pysyy kosteena ja toimii!
Eli mitä tää on? Kummassa paikassa on vikaa??
Vai mikä vika minussa on??
Huulten nuoleminenkaan kosteaksi ei onnistu kun suussa ei vaan oo mitään kosteutta. Nenää ehkä vähäsen kutittaakin.
Kun tulen kotiin, puolen tunnin päästä suu on normaali ja huuletkin tuntuu helpottuneelta kun eivät oo kuivat koppurat. Myös nenä toimii, menee tukkoseks ja limaa erittyy. Aamuisin olen ihan tukossa. Nenää ei kutita kotona.
Kotona tukkosen nenän kanssa on mukavampaa kun suu kuitekii pysyy kosteena ja toimii!
Eli mitä tää on? Kummassa paikassa on vikaa??
Vai mikä vika minussa on??