Onko siellä joku sisäänpääsy maksu, vai maksetaanko laitteista vaan?
Mikä toi sarjalippu on ja mitä se pitää sisällään?
Mikä toi sarjalippu on ja mitä se pitää sisällään?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Okei. Onko siellä mitään pienille? Mä olen ollu viimeks joskus 12 vuotiaana tivolissa, ni ei tullu sillon katottua![]()
Sarjalippu on vaan monta lippua,niillä pääsee laitteisiin ja niillä voi maksaa ampumista,narunvetoa yms.
Ja btw,oltiin just tivolissa ja on kyllä hiton kallista,saman verran meni lapsen laitteisiin yms.kuin millä sais vaikka Lintsille jo rannekkeen.Mutta lapsella oli kivaa,pääasia se.
mä en tajuu mitenb ne on musta jotenkin karmivia).
Meidän isäntä suhtautuu äärimmäisen epäluuloisesti koko tivoliin, kun se on tuollainen "päivä perillä ja koneet paloiksi rekkakyytiin" -versio. Se luennoi minulle aiheesta metallin väsyminen (pultteja pitäisi uusia tosi tiuhaan kun niitä kiristetään paikalleen päivittäin ja ne venyvät aina hiukan, kunnes tulee murtumapiste vastaan) ja kiireen aiheuttamat inhimilliset virheet kokoamisessa. Kuulemma meidän muksuja ja minuaei päästetä kuin ihan kiinteään huvipuistoon, kuten Särkänniemeen, maksoi mitä maksoi.
Mä mietin että toi meidän 4v ei välttämättä moneen laitteeseen mee tai ees uskalla mennä, mutta kuhan mentäis vähän pällistelemään ja nauttimaan vappupäivästä
![]()
Meidän isäntä suhtautuu äärimmäisen epäluuloisesti koko tivoliin, kun se on tuollainen "päivä perillä ja koneet paloiksi rekkakyytiin" -versio. Se luennoi minulle aiheesta metallin väsyminen (pultteja pitäisi uusia tosi tiuhaan kun niitä kiristetään paikalleen päivittäin ja ne venyvät aina hiukan, kunnes tulee murtumapiste vastaan) ja kiireen aiheuttamat inhimilliset virheet kokoamisessa. Kuulemma meidän muksuja ja minuaei päästetä kuin ihan kiinteään huvipuistoon, kuten Särkänniemeen, maksoi mitä maksoi.
Alkuperäinen kirjoittaja se siitä turvallisuudesta;23685932:Voit kertoa ukolles et ihan yhtälailla se metalli väsyy noissa kiintissä huvipuistoissa. Niitä ei edes välttämättä huomata,kun ei tarkasteta,kuten noissa jotka kootaan aina uudellen.