Kertokaas mulle esimerkkejä, mitä hintoja laitan kirppiksellä myytäviin vaatteisiin

esim.

naisten merkkifarkut
naisten pitkähihaisia paitoja
naisten takkeja (no, nämä ei mitään viimeistä muotia)
vauvan bodyt, paidat, housut (ei äp)
ÄP:n vaatteet, niin- sisä kuin toppavaatteet
naisten kengät, saappaat (käytetyt mutta ei rikki)


siis kaikki käytettyjä, paitsi jotkut äp.n vaatteet ihan uusia. kaikki kuitenkin ehjiä ja tahrattomia.

mitä hintoja ? kertokaas esimerkkejä jostain?

ajattelin käydä tänään vielä kiertelemässä ja katsomassa muiden hintoja..

entä miten olisi paras tapa kiinnittää hintalappu?

mitä muita vinkkejä ensi kertaa myyvälle
=)
 
k
Vauvan bodyja just ostin kirppikseltä, maksoin 1e/kpl, tuskin sen enempää olisin pulittanut niistä!
Samoin potkuhousuja ja paitoja semmosen 0,5-1e kpl. Meneekin sitten varmasti kaupaksi.
Naisten farkkuja max 5e jos on hyväkuntoisia...
Takit kans laittaisin max 5e..
En laittaisi (enkä ostaisi) naisten vaatteita yli 5e.
ÄP:n vaatteisiin aika matalat hinnat, ei mene kauheen hyvin kaupaksi kirppiksellä, mun omasta kokemuksesta ainakaan.
Hintalaput joko hakaneulalla tai maalarinteippiin kirjoittaa, ja jos teippi niin vaatteen sisäpuolelle!
Siinä mun vinkkejä :)
 
Hyvä kikka on se mitä itse olisit valmis maksamaan kirpputorilla.
Paikkakunnasta riippuen kans itse pistin merkille että kirpputorilla kiskotaan hävyttömiä hintoja vanhoista tavaroista/vaatteista. Kukaan ei maksa edes puolen hintaa uudesta kirpputorilla enkä ymmärrä sitäkään että semmosta kakskyt vuotta vanhaa lumppua edes viedään kirpparille ku ei niitä kukaan huoli ees ilmatteeks.
Mitä itse olen seuraillut niin hyväkuntoiset merkkitavarat tekevät parhaiten kauppansa jos ovat hinnoitellut edullisesti. Jos tarkoituksesi on päästä tavarasta eroon paitoihin yms hinnaksi 2?, farkkuihin 4-5?, takkeihin 5?, kenkiin 2? jne.
Kirppiksillä on niin ylitarjontaa että vain parhaat ja halvimmat menee.
 
vieras
Paras tapa on kiinnittää sellanen hinnoittelukone, jos sellasen teidän kirpparilta saa lainaan.
Mä möin äp vaatteet, toppapuku mukaanlukien 50 senttiä/kpl, siistimpiä uusia bodyja 1-1,50e, leviksen farkkuja 5-7e, kenkiä 3-5e, reimatecin haalareita 5-7e(no nää kyllä jo käytettyjä ihan reilusti, mut yleisilmeeltään vielä siistejä), yökkäreitä, gollegepukuja yms.1-2e ja viikossa "tienasin" pikkasen reilu 150e! Eli paljon oli myytävää, mut tollasilla hinnoilla paljon menikin, päivittäin kävin lisäilemässä.
Yhtä "parempaa" (siis tosi vähän käytettyä, lähinnä rattaissa istuessa) reimatecciä möin hintaan 20e ja ei menny kaupaksi...
 
samaa mieltä edellisten kanssa... max 5 euroa hinnaksi niin pääset kaikesta eroon. Mieluiten vauvanvaatteet 1 euro tai alle. Kengätkin on niin ja näin että viitsinkö 5 euroa maksaa.. riippuu kuinka hienot ja hyväkuntoiset on.
 

Yhteistyössä