Meil on kans Ellu, sekä matontamppaaja.. tosi hyvä imuri eikä koskaan ole ollut mitään..Alkuperäinen kirjoittaja hintansa väärti:<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
Lux on hyvä imuri. *jaksan hehkuttaa*Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil on kans Ellu, sekä matontamppaaja.. tosi hyvä imuri eikä koskaan ole ollut mitään..Alkuperäinen kirjoittaja hintansa väärti:<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
juu,ääni kyllä kova mutta tehokas se on mun mielestä sekä sopi vaikka jos allerginen perheAlkuperäinen kirjoittaja fiere margriet:No en suosittele Dysonia ainakaan. Hirvee ääni, kömpelö (oikee perässä raahattava ) eikä edes eritysen tehokas... niin ja kallis. Ainoo hyvä puoli on se pussittomuus, mutta on kai niitä muitakin pussittomia.
Mulla oli aikoinaan kovaa ääntä pitävä imuri eikä muuta tehnytkään. Luxilla voi imuriuda vaikka joku katsoo TV:tä.Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Lux on hyvä imuri. *jaksan hehkuttaa*Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:Meil on kans Ellu, sekä matontamppaaja.. tosi hyvä imuri eikä koskaan ole ollut mitään..Alkuperäinen kirjoittaja hintansa väärti:<Minun elekrolux, vetää helmatkin mutta eipä päästä pölyjä takaisin. Voi käyttää myös ilmansuodattimena. Maksoi maltaita mutta on hintansa veroinen.
Mikä muu imuri on hiljaisempi?
Inhottaa imuroida mökätoosalla, joka vaan uhoo, muttei poista pölyjä.
Totta. meilläkin yltää jopa parvekkeelle ja joka paikkaan. Yhdeksän kertaa saa vetää että kaikki johto ulkona.Alkuperäinen kirjoittaja apsi:Mulla on Electroluxin ultra silencer, ääni on mukavan hiljainen ja siinä on se mitä kaipaan: pitkä johto. Käyttösäde on sen verran iso, ettei koko ajan tarvi repiä töpseliä seinästä. Suulakkeen aion kyllä vaihtaa, se tukkeentuu turhan pinenstä.
Minusta on, meillä oli edellinenki imuri pölypussiton, mutta hankala tyhjentää, tää on vaan aukasta, ja kipata roskikseen. Edellisessä piti kädellä avittaa että sai tyhjäksi.Alkuperäinen kirjoittaja vier:Onko dysonien pölykoppia helpo tyhjentää? Miten se menee?