Olen nyt heinäkuussa taas lähdössä Englantiin, lento on jo maksettu. Aiemmin olen aina majoittunut hotelliin, mutta nyt sikäläinen ystäväni itse sanoi että voin tulla heille niiksi päiviksi, olen viikon verran reisussa. Mutta nyt kun olen halunnut jutella hänen kanssaan yksityiskohdista, mm. kysellyt junista (menen Lontoosta junalla East Angliaan) jne poispäin, hänen tavoittamisensa on jokseenkin mahdotonta, oltiin sovittu että soitan perjantaina, mutta siellä oli kokoajan vastaaja, kerran joku nainen vastasi ja paiskasi luurin kiinni korvaan, tosin ääni oli vieras, mutta numero kyllä oli sama johon olen ennenkin hälle soittanut. Ja näen että hän on kirjautunut päivittäin sivustoon jonka kautta viestitellään, mutta hän ei edes ole lukenut viestejäni (voin nähdä sen tässä päässä kun viesti on luettu) ja olen koettanut myös pika viestiä mutta lopputulos on aina se että hän poistuu kun olen lähettänyt viestin. Ja mitään riitoja meillä ei siis koskaan ole ollut.
Tuli vaan mieleen jos hän nyttemmin on katunut lupaustaan ja yrittää vältellä minua, mutta eikös aikuisen ihmisen pitäisi pystyä sanomaan asiat suoraan...ja jos se ei hänelle sovikaan, ok, mutta haluaisin tietää missä mennään, niin ehdin vielä varata itselleni hotellihuoneen ym...en mä voi kaikkia järjestelyitä ihan viime tippaan jättää, ja yleensäkin tykkään kun asiat on hyvissä ajoin hoidettu...
Mites on, oonko nyt vaan turhan hätäinen, vai tuntuuko teistäkin että jotain on vinossa
Tuli vaan mieleen jos hän nyttemmin on katunut lupaustaan ja yrittää vältellä minua, mutta eikös aikuisen ihmisen pitäisi pystyä sanomaan asiat suoraan...ja jos se ei hänelle sovikaan, ok, mutta haluaisin tietää missä mennään, niin ehdin vielä varata itselleni hotellihuoneen ym...en mä voi kaikkia järjestelyitä ihan viime tippaan jättää, ja yleensäkin tykkään kun asiat on hyvissä ajoin hoidettu...
Mites on, oonko nyt vaan turhan hätäinen, vai tuntuuko teistäkin että jotain on vinossa