kertokaas mielipiteenne, olenko nyt jotenkin hätähousu tai vainoharhainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Olen nyt heinäkuussa taas lähdössä Englantiin, lento on jo maksettu. Aiemmin olen aina majoittunut hotelliin, mutta nyt sikäläinen ystäväni itse sanoi että voin tulla heille niiksi päiviksi, olen viikon verran reisussa. Mutta nyt kun olen halunnut jutella hänen kanssaan yksityiskohdista, mm. kysellyt junista (menen Lontoosta junalla East Angliaan) jne poispäin, hänen tavoittamisensa on jokseenkin mahdotonta, oltiin sovittu että soitan perjantaina, mutta siellä oli kokoajan vastaaja, kerran joku nainen vastasi ja paiskasi luurin kiinni korvaan, tosin ääni oli vieras, mutta numero kyllä oli sama johon olen ennenkin hälle soittanut. Ja näen että hän on kirjautunut päivittäin sivustoon jonka kautta viestitellään, mutta hän ei edes ole lukenut viestejäni (voin nähdä sen tässä päässä kun viesti on luettu) ja olen koettanut myös pika viestiä mutta lopputulos on aina se että hän poistuu kun olen lähettänyt viestin. Ja mitään riitoja meillä ei siis koskaan ole ollut.
Tuli vaan mieleen jos hän nyttemmin on katunut lupaustaan ja yrittää vältellä minua, mutta eikös aikuisen ihmisen pitäisi pystyä sanomaan asiat suoraan...ja jos se ei hänelle sovikaan, ok, mutta haluaisin tietää missä mennään, niin ehdin vielä varata itselleni hotellihuoneen ym...en mä voi kaikkia järjestelyitä ihan viime tippaan jättää, ja yleensäkin tykkään kun asiat on hyvissä ajoin hoidettu...
Mites on, oonko nyt vaan turhan hätäinen, vai tuntuuko teistäkin että jotain on vinossa

kuulostaa siltä et jokin on vinossa. mut jos olisin sinä, niin varaisin itselleni toisen majoituspaikan, ja jos ystäväsi sattuu joskus ottamaan yhteyttä ja voivottelee että etkö tulekaan heille, niin sano että älä viiti..

todellakin jotain on vinossa. En jättäisi mitään tuommoisen "ystävän" varaan. Eli varaa ihmeessä hotellihuone. Mitä jos hän tekeekin katoamistempun juuri silloin kun sun pitäisi mennä sinne... Menee koko matkasi pilalle. ei oo kovin luotettava ihminen näköjään.

Aika oudolta kuulostaa mun mielestä ja itse olisin ihan paniikissa tai no jos en nyt paniikissa niin hyvin huolissani asumisesta ja ehkäpä varaisin kuitenkin muun asumisratkaisun.

mä laitoin tänään taas uuden viestin ja pahoittelin jos alkaa tuntua siltä toistan itteeni mutta että mun pitäisi kyllä tietää miten me toimitaan.
Meidän piti yhdessä mennä festareille :| saapa nähdä...tässä on vielä reilu 6 viikkoo aikaa, jos ei siitä nyt ensi perjantaihin mennessä kuulu mitään, on pakko pistää suunnitelmat uusiksi :/

Minustakin tuo kuulostaa siltä, että ystäväsi haluaisi vältetellä sinua syystä/toisesta.
Ehkäpä hän ei kehtaa sanoa, ettei heille majoittatuminen sopisikaan sittenkään. Aika tylsää tosin, jos hän ei voi asiaa suoraan sanoa, vaan turvautuu tavoittamattomuuteen.
Jos et edelleenkään saa vastausta viestiisi, sinuna ehkä varaisin sen hotellin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minustakin tuo kuulostaa siltä, että ystäväsi haluaisi vältetellä sinua syystä/toisesta.
Ehkäpä hän ei kehtaa sanoa, ettei heille majoittatuminen sopisikaan sittenkään. Aika tylsää tosin, jos hän ei voi asiaa suoraan sanoa, vaan turvautuu tavoittamattomuuteen.
Jos et edelleenkään saa vastausta viestiisi, sinuna ehkä varaisin sen hotellin.

ensi perjantaihin odotan, sitten varaan hotellihuoneen itselleni.

tämä välttely on kyllä tosi outoa, hän on nimittäin todella suorapuheinen ihminen...olen ollut huolissani hänestä, että onko jokin vinossa hänen elämässään, kun tää viimeaikainen käytös ei kyllä yhtään sovi kuvaan mikä mulla hänestä on

Heille, eli siis tällä ystävälläsi on perhettäkö? Jos vaikkapa hänen puolisonsa (jos sellaista on) on sanonut, ettei sovikaan tulla.

Hänellä on kolme poikaa, ja miesystävä joka on usein heillä.
Alunperin mun piti olla peräti 11 päivää heillä, mutta se tuntui turhan pitkältä ajalta ihan meidän kaikkien kannalta katsottuna, joten lyhensin reissuni 6 päivään, ts, olisin perillä 2.7 illalla ja lähtisin 7.7 tiistai aamuna, ja ilmoitin hänelle tästä että siellä oleskeluni onkin lyhyempi

Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Heille, eli siis tällä ystävälläsi on perhettäkö? Jos vaikkapa hänen puolisonsa (jos sellaista on) on sanonut, ettei sovikaan tulla.

Alunperin mun piti olla peräti 11 päivää heillä, mutta se tuntui turhan pitkältä ajalta ihan meidän kaikkien kannalta katsottuna, joten lyhensin reissuni 6 päivään, ts, olisin perillä 2.7 illalla ja lähtisin 7.7 tiistai aamuna, ja ilmoitin hänelle tästä että siellä oleskeluni onkin lyhyempi

hmm. toivottavasti saisit yhteyden ystävääsi, ja selvyyden siihen, miten matkasi toteutat. Aikonet siis toteuttaaa matkan jokatapauksessako?

Toivottavasti ystävälläsi on asiat kunnossa.

hmm. toivottavasti saisit yhteyden ystävääsi, ja selvyyden siihen, miten matkasi toteutat. Aikonet siis toteuttaaa matkan jokatapauksessako?

Toivottavasti ystävälläsi on asiat kunnossa.

No lento on jo maksettu, tosin otin peruutusturvan, kuten aina...kovasti haluaisin kyllä lähteä...siellä on näet eräs tietty myös

:heart:

mun on pakko kysyä, olitkos sä suuriinpiirtein mun ikäluokkaa...mä olen siis 45...jos olet neljänkympin korvissa pakko kysyä muistatko bändin nimeltä Bay City Rollers? ...ja kitaristin nimeltä Eric?

olen parisen vuotta nuorempi. Muistan toki Bay City Rollersin, tosin Ericiä en yhtä selvästi kuin Leslien.. :D (joka oli niiiiiiiiiin ihana)

hehe, no arvaas kaksi kertaa kuka on tämä tietty kenet tapaan taas heinäkuussa....teininä aina haaveilin tapaavani Ericin ja nyt vanhana akkana tavannut jo useamman kerran, toki hänkin jo harmaantunut ja rankka elämä näkyy kasvoilta, mutta on se vaan niin ihana mies...kuka se vielä väittää ettei unelmat toteudu =)

hehe, no arvaas kaksi kertaa kuka on tämä tietty kenet tapaan taas heinäkuussa....teininä aina haaveilin tapaavani Ericin ja nyt vanhana akkana tavannut jo useamman kerran, toki hänkin jo harmaantunut ja rankka elämä näkyy kasvoilta, mutta on se vaan niin ihana mies...kuka se vielä väittää ettei unelmat toteudu =)

vau. =) kuulostaa upealta. Tapaatko vain Ericin cai kenties muitakin B.C. R.. kavereita, vai onko tapaaminen ihan privaatti (älä vastaa jos olen liian utelias)

tunnettu ollaan yli vuosi, mutta tavattu ei vielä olla...tää olisi eka kerta, edellisellä reissulla aikataulut ei sopineet, joten kun hän sai tietää että tulen taas heinäkuussa hän kutsui mut heille.

Eli et tunne häntä. Musta vähän tuntuu ettet edes tule näkemään ko.ihmistä. Et viime kerralla, etkä nytkään. Unohda koko juttu.

Uusimmat

Yhteistyössä