Kertokaas, kita- ja nielurisat yhtä aikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aisiis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aisiis

Vieras
lapsi menossa ensi viikolla kita- ja nielurisaleikkaukseen. Molemmat siis yhdellä kertaa napsautetaan. Yö ollaan sairaalassa. Kertokaas te joiden lapset tai itse olette joutuneet operaation läpi käymään, että onko rankka toipuminen?

Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Toivottavasti lapsi toipuu nopeasti, itsellä oli leikkauksen jälkeen seuraavat kaksi viikkoa yhtä helvettiä ja buranaa meni enemmän kuin normaalia ruokaa

Tätä vähän pelkään, että ei syö eikä juo. Mutta ajattelin jäämurskaa hommata pakkaseen valmiiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:
Toivottavasti lapsi toipuu nopeasti, itsellä oli leikkauksen jälkeen seuraavat kaksi viikkoa yhtä helvettiä ja buranaa meni enemmän kuin normaalia ruokaa

Tätä vähän pelkään, että ei syö eikä juo. Mutta ajattelin jäämurskaa hommata pakkaseen valmiiksi.

Minkäikäinen lapsi? Joo ja hyvä idea tuo jäämurkska. En siis millään halua pelotella mutta tämä oli siis mun henk.koht kokemus viisi vuotta sitten

Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:

Minkäikäinen lapsi? Joo ja hyvä idea tuo jäämurkska. En siis millään halua pelotella mutta tämä oli siis mun henk.koht kokemus viisi vuotta sitten

kohta 7 v. ja hirveen herkkä lapsi kyseessä, varmaan saa sairaala, lääkäri ja hoitaja kammon. Pitää vaan pitää lasta paljon hyvänä.

Meillä 7- vuotias tyttö kävi leikkurissa maanantaina. Suht nopea (noin tunnin kestävä) operaatio. Antoivat esilääkkeen ja sai puudutuslaastarit molempiin kämmenselkiin kanyylia varten. Esilääkkeen jälkeen oli hyvin rauhallisin mielin ja naureskellen meni saliin. Kaikki meni tosi hyvin ja toipuu hyvää vauhtia. Syönyt paljon mehujäätelöä, mutta muutakin sosemaista jo syö aika hyvin. Kipulääkkeitä kannattaa antaa sieltä saatujen ohjeiden mukaan niin hyvin pärjäätte!

Yhteistyössä