naminami
Kavereita tulee joku viikonloppu viettään iltaa ja aattelin tehdä jotain naposteltavaa.En kauheasti pidä leipomisesta ,niin siks tarvis olla suht helppo.
Osta Pirkan valmis piirakkapohjan jauhoseos, siitä pyöräytät kätevästi taikinan ja paketissa on ohje hyvään paprika-feta-oliivipiirakkaanAlkuperäinen kirjoittaja naminami:Kavereita tulee joku viikonloppu viettään iltaa ja aattelin tehdä jotain naposteltavaa.En kauheasti pidä leipomisesta ,niin siks tarvis olla suht helppo.
Tää kuulostaa ihan ok, mutta itse jättäisin kalan pois. Mun mielestä liha ja kala ei sovi samaan piirakkaan.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:osta valmis takina kaupasta, ja sit päälle kinkkua, savulohta, kebabbia tai metukkaa, ja lisäks sit kasvissuikaleita, tomaattia ja/tai fetaa
päälle sit kermaviili+munaseos ja juustoraastetta..
voit siis laittaa melkein mitä vaan siihen päälle, valkkaa sellaiset kasvikset mistä itse tykkäät
Mä ainakin ymmärsin sen niin että valitaan joko kinkku, kala, kebab tai metukka..Alkuperäinen kirjoittaja de:Tää kuulostaa ihan ok, mutta itse jättäisin kalan pois. Mun mielestä liha ja kala ei sovi samaan piirakkaan.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:osta valmis takina kaupasta, ja sit päälle kinkkua, savulohta, kebabbia tai metukkaa, ja lisäks sit kasvissuikaleita, tomaattia ja/tai fetaa
voit siis laittaa melkein mitä vaan siihen päälle, valkkaa sellaiset kasvikset mistä itse tykkäät
siinä luki TAI, eli ei kaikkea noita, vaan jotain niistäAlkuperäinen kirjoittaja de:Tää kuulostaa ihan ok, mutta itse jättäisin kalan pois. Mun mielestä liha ja kala ei sovi samaan piirakkaan.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:osta valmis takina kaupasta, ja sit päälle kinkkua, savulohta, kebabbia tai metukkaa, ja lisäks sit kasvissuikaleita, tomaattia ja/tai fetaa