kertokaas hyviä karppi herkkuja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sangria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sangria

Vieras
olen niitä kyllä karppi infosta lukenut, mutta haluisin kuulla vielä teiltäkin millä herkuttelette:) mä herkuttelen silloin tällöin tälläsella: sulatan tummaa suklaata ( 80% ) ja annan sen vähän jäähtyä. sitten vatkaan kuohukermaa siihen ja laitan hetkeksi jääkaappiin. tää on kyllä ihan ylihyvää, että meinaa mennä överiksi:xmas:

[QUOTE="vieras";22444519]Kesäkurpitsalasagne on ihan sairaan hyvää :p[/QUOTE]

Peesi tähän. Sinne tomaattikastikkeeseen sekoittaa vielä Pikkusisko-tuorejuustoa. :p
Mun iltaherkku on kreikkalaista jogurttia, hunajaa ja hasselpähkinärouhetta.

pitäiskö pyrkiä ketoosiin? olen sitä ajatellutkin, mutta pelkään että tulee kauhee päänsärky ja heikotus aluksi...onko teille tullut?

Ketoosi on mun mielestä vähän hassu pyrkimys, olen kyllä senkin kokenut. Nälkää ei tosiaan juurikaan tunne, kun on todella ketoosissa. Sen sijaan epäilen vahvasti, että se ei ole elimistön luonnollinen tila. Jatkuva ummetus ei voi olla terveellistä kellekään...

[QUOTE="molla";22444460]minulla ainakin tuli ihan kauhea olo! Heräsin vapinaan ja tärinään ja raahauduin keittiöön syömään jotain että olo kohenis niin sit sai oksentaa aina ku söi jotain..[/QUOTE]

just tota mä pelkään, mä vähän epäilen ettei mulle sovi liian alhaiset hiilarit ( 20 ja alle ) silloin kun olen ollut tossa parikympissä paripäivää niin on tullut tosi kova vapina ja heikotus. koko päivä on silloin aivan piloilla, kun on neikko olo ettei jaksa kättä edes nostaa. mutta menisikö se sitten ohi jos vaan sitkeästi jatkaa?

Yhteistyössä