Y Yksinkertaisuus kunniaan Vieras 19.06.2009 #2 Minä teen yksinkertaisen kastikkeen näin. Laitan kermaviiliin valkosipulijauhetta ja tillijauhetta. En muuta.
Minä teen yksinkertaisen kastikkeen näin. Laitan kermaviiliin valkosipulijauhetta ja tillijauhetta. En muuta.
V vieras Vieras 19.06.2009 #3 Perunalastujen dippaukseen myydään valmiita mausteseospusseja, käytän usein niitä.
M MrsCabDriver Jäsen 27.04.2009 326 0 16 19.06.2009 #4 Sinappia, suolakurkkua silputtuna, ruohosipulia, pikkuisen sokeria ja suolaa...etikkaa jos ei kurkuista maistu tarpeeksi.
Sinappia, suolakurkkua silputtuna, ruohosipulia, pikkuisen sokeria ja suolaa...etikkaa jos ei kurkuista maistu tarpeeksi.
K Keffeli Aktiivinen jäsen 14.01.2007 2 268 0 36 19.06.2009 #5 mä laitoin viimeks sitruunamehua, mustapippuria, vähän sokeria ja suolaa... tai jotain sinne päin ja hyvää oli
mä laitoin viimeks sitruunamehua, mustapippuria, vähän sokeria ja suolaa... tai jotain sinne päin ja hyvää oli
V v Vieras 19.06.2009 #7 söin viikolla töissä aivan ihanaa kermaviilikastiketta, siinä oli suolakurkun paloja. Muuta en sitten tiiäkkään, sitä olis ovinut syyä ihan paljalteen
söin viikolla töissä aivan ihanaa kermaviilikastiketta, siinä oli suolakurkun paloja. Muuta en sitten tiiäkkään, sitä olis ovinut syyä ihan paljalteen