Kertokaas äkkiä, onko minun virhe vai HALNESIN???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitääää

Vieras
siis kun tilasin sieltä bikinit, jotka maksoi 19,90 ja stringit jotka maksoi 4,90. Mutta palautin jo samana päivänä noi bikinit pois kun ei olleet sopivat. No mutta sieltä truli lasku jossa oli laskutettu kaikki kaikkineen lisineen eli lasku oli jo päälle 31,70 no itse sitten ajattelin että kun kerta en ole niitä bikineitä pitänyt, eikä ne ole sitä varmaan tajunnut vielää niin vähensin siintä sen bikini hinnan ja maksoin vain noi stringit, ja rahtimaksut ja laskutusmaksut eli strigeille tulikin jo yht äkkiä hintaa 11.80.ajattelin että asia on selvä, mutta kuis ollakkaan, sieltä tuli tänään lasku että velkaa jälellä 22e ja nyt ton laskun summa oli 8e kun luulevat vissiin että maksan erissä tai jotain.Että mit' helvettiä? KYllä ainakin muissa paikoissa toi on toiminut, että mitä ei ole ottanut vaan palauttanut niin ei niistä tarvitse maksaaa..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No sun kannattaa lukea heidän sääntönsä ja toimia sen mukaan, jos sanotaan että kaikki pitää maksaa sillon kaikki pitää maksaa.

no en ole lukenut heidän sääntöjä, en tiedä onko se asia niin vai ei, onko jollain tietoa? jos maksan kaiken niin onko se sitten niin että he paluttavat sen bikineitten rahan minun tilille? mistä ne minun tilinumeroni edes saisi kun se tilinumero olisi pitänyt laittaa silloin jos on maksanut hakemis hetkellä ja palauttaa sitten jotain, mutte minä en sillein sitä maksanut? yritin joo soittaa, mutta kaikki olivat varattuina..

Ihan oikeestiko sä lukematta sääntöjä, omine lupines vähensit sen summan laskusta? Voihan se olla että Halens toimii just silleen (kuten esim. Elloskin), mutta olisit ny eka tarkistanu jostain et niin kuuluu toimia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan oikeestiko sä lukematta sääntöjä, omine lupines vähensit sen summan laskusta? Voihan se olla että Halens toimii just silleen (kuten esim. Elloskin), mutta olisit ny eka tarkistanu jostain et niin kuuluu toimia.

no niin olisi pitänyt, mutta ei juolahtanut pieneen mieleenikään.

Yhteistyössä